Miksi monelle naiselle on niin vaikea hyväksyä, että miehet nauttivat alkoholia viikonloppuisin?
Ei tarvitse olla kyse mistään alkoholista. MItä jos mies yksinkertaisesti tykkää olla humalassa?
Mies
Kommentit (51)
Itseään ja elämäänsä kunnioittava nainen ei tuhlaa aikaansa alkoholiongelmaiseen mieheen.
Siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää.
Juo ihan niin paljon kuin haluat, kunhan et juo minun asunnossani. En jaksa kuunnella enää yhtään humalaisen sössötystä ja selityksiä. Ex mieheni sönköttääkin nyt vanhan äitimuorinsa asuinkumppanina. Elämä on valintoja.
No eipä tuota ole tarvinnut mietiskellä, koska me emme mieheni ja minkä kumpikaan juo alkoholia ollenkaan.
Olisiko ap:sta mukava katsoa alkoholistia kotonaan? Alkoholilta tai vanhalta viinalta haisevaa sammaltajaa jankkaamassa jotain kännijutttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nauttii nyt kaljaa varmaan 8000kilsan päässä tai kauempana. En ole kattonu kuinka kaukana hän nyt on virallisesti. Mä nautin kotona olosta lasten kanssa. Puutarha hommia,leivontaa ja sen sellasta tehny tänään.
Romanttista. Tuollaistahan se kumppanuus varmaan useimmiten on.
Yli 20 vuotta yhdessä,mut ei aina tartte olla käsikädessä sentään. Tuskin olisi hyvällä katsottu jos vaimo haluaa äijä porukkaan mukaan. 🤭
No vastaan omasta kokemuksesta. Juominen tarkoitti joka viikonloppuista pelkäämistä mitä tapahtuu. Joutuuko soittamaan poliisit tai menemään tuttujen luo lasten kanssa.
Lisäksi viinajuomingit veivät miehen usein vieraiden naisten sänkyihin. Juu ei kiitos enää koskaan juoppoa miestä meikäläiselle. EI IKINÄ ENÄÄ!!
Miksi minun miehelle on ongelma että muutaman kerran viikossa vedän muutaman oluen?
Koska sinulla on ongelma jos on PAKKO olla humalassa joka viikonloppu. On seurattu sivusta missä mies on parisuhteessa naisen että alkoholin kanssa ja yleensä ainoastaan siitä alkoholista välitetään.
Ei mua haittaa, mitä nyt yhteiskunnalle koituvat kustannukset saattavat hetkellisesti ärsyttää. Oma mieheni ei juuri juo ja hänellä on paljon harrastuksia, joissa viettää aikaansa. Kehittää myös itseään omalla alallaan usein viikonloppuisinkin.
Jaah, ei mun mies kyllä juo viikonloppuisin eikä muutenkaan.
Olen juonut tänä viikonloppuna 2 x 0.5 litran purkin olutta. Saunan ja avannon päälle tänään, ruokaa laittaessa. Vaimoni kysyi et tartteeko koko ajan kuljeskella sen kaljapurkki kädessä?
Joo jos se elämä olisikin Veikko Huovisen kertomaa rauhallista viinan läträämistå, ilman väkivaltaista käyttäytymistä niin mikäs siinä.
Mulla oli edellinen miesystävä semmoinen, että oli pakko saada alkoa joka viikonloppu tai muuten ei tunnu viikonloppu viikonlopulta. voitte arvata, että emme ole yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli edellinen miesystävä semmoinen, että oli pakko saada alkoa joka viikonloppu tai muuten ei tunnu viikonloppu viikonlopulta. voitte arvata, että emme ole yhdessä.
Jätit sen sian! Onnea.
Juoppo on juoppo, kukaan täysjärkinen ei edes riesakseen moista kuvotusta huoli. Ällöttävin ihmislaji.
Minä en naisena juo alkoholia edes joka toinen vuosi. Miksi ihmeessä ottaisin sinunlaisen kumppanin? En mä huoli edes ystäväkseni tuollasia.
Niin kauan kuin juominen ei mene örveltämisen puolelle, niin ei haittaa.
N57
Harva haluaa pilata elämänsä alkoholistin kanssa. Alkoholistin elämään ei muuta mahdu kuin alkoholi ja alkoholistin oma napa.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut tänä viikonloppuna 2 x 0.5 litran purkin olutta. Saunan ja avannon päälle tänään, ruokaa laittaessa. Vaimoni kysyi et tartteeko koko ajan kuljeskella sen kaljapurkki kädessä?
Oma alkoholismini alkoi siitä, että pe töiden jälkeen piti saada 30.5l olutta. Tuosta meni 6-7 vuotta kun piti vetää känni pe,la,su ja ma aamulla tasoittavaa. Onneksi ne ajat ovat toistaiseksi ohi ja juon light-limpparia.
Luojan kiitos taloudessani ei enää asua miestä. Ei tarvitse odotella juopottelureissulta eikä katsoa vanhalta viinalta haisevaa turhaketta.