Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monelle naiselle on niin vaikea hyväksyä, että miehet nauttivat alkoholia viikonloppuisin?

Vierailija
21.03.2026 |

Ei tarvitse olla kyse mistään alkoholista. MItä jos mies yksinkertaisesti tykkää olla humalassa?

Mies

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut tänä viikonloppuna 2 x 0.5 litran purkin olutta. Saunan ja avannon päälle tänään, ruokaa laittaessa. Vaimoni kysyi et tartteeko koko ajan kuljeskella sen kaljapurkki kädessä?

Niin? Joit litran. Ei se ole vähän. 

Vierailija
42/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun miehelle on ongelma että muutaman kerran viikossa vedän muutaman oluen? 

Olisit unelmanainen minulle! Yhdessä voitais juoda pari kaljaa viikossa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut tänä viikonloppuna 2 x 0.5 litran purkin olutta. Saunan ja avannon päälle tänään, ruokaa laittaessa. Vaimoni kysyi et tartteeko koko ajan kuljeskella sen kaljapurkki kädessä?

Niin, koko viikonloppuna yhteensä. Litra olutta.

Vierailija
44/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koko viikonloppuna yhteensä. Litra olutta.

Koko viikonloppu? Tänään joit litran. 

Vierailija
45/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Juokoot vain miehet itsensä hengiltä. Viina tappaa. 

Vierailija
46/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viikonloppuna saunan jälkeen saa kolme lonkeroa juoda!

Vierailija
47/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn töissä. Väsytän itseni joka päivä, joka viikko. Viikonloput menee palautumiseen. En juo. Mies ei käy töissä. Kaljaa kuluu viikonloppuina. Hän varmaan juo väsymykseen, joka syntyy toimettomuudesta. Reilu meininki? Kännisen jutut nyt vaan vituttaa. Ei jaksa kuunnella 

Vierailija
48/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot yhtä ällöttävä kuin mun mies. Menkää keskenänne kännää.

Vierailija
49/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan näissä keskusteluissa leimataan juopoksi. Alkoholia voi käyttää reiluhkosti olematta juoppo. Juon humalahaluisesti keskimäärin pari kertaa kuussa. Ajoittain kerran viikossa, mitä en kovin pitkään jaksa, ja välillä menee helposti yli kuukausikin ilman. Välillä kyllästyttää ja haluaa vapailta muita asioita.

Vierailija
50/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Olen isokokoinen mies. Sama melkein kuin vettä joisi. Pari tuoppia ei tunnu missään.

Vierailija
51/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanninen ihminen on kuin joku kehitysvammainen sössötyksineen ja sekavine tarinoineen ja huonolla motoriikalla valjastettu.