Miksi monelle naiselle on niin vaikea hyväksyä, että miehet nauttivat alkoholia viikonloppuisin?
Ei tarvitse olla kyse mistään alkoholista. MItä jos mies yksinkertaisesti tykkää olla humalassa?
Mies
Kommentit (115)
Juo vaan keskenäsi. Jokainen on mielestään fiksu ja filmaattinen humalassa mutta ei ole. Törppö on ja en jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on alkoholiin super-kielteinen asenne, kertoo se siitä että suvussa on ollut joku alkoholiongelmainen. Yleensä joku lapsuudenkodissa. Tällaisen ihmisen on ihan mahdotonta käsittää että on ihmisiä joilta viinan juonti ei karkaa käsistä.
Heidän maailmassaan on olemassa vain absolutisteja ja juoppoja. Eivät mahda millään uskoa, että on olemassa miehiä jotka juovat perjantaisin tai lauantaisin vaan sen neljä kaljaa, eivätkä vedä perskännejä.
Tämä lienee totta, hyvin raskaita ihmisiä. Eilenkin join neljä lonkeroa ja olin aivan hirmu kännissä... hyvä kun muistan edes valmistelleeni siinä samalla pastakastikkeen tälle päivää.
Vierailija kirjoitti:
Juo vaan keskenäsi. Jokainen on mielestään fiksu ja filmaattinen humalassa mutta ei ole. Törppö on ja en jaksa kuunnella.
Se on hyvä, koska en yleensä puhu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa, jos miehet juo alkoholia. Enhän minä sitä ole näkemässä, eikä se mulle kuulukaan. Omassa elämässä en tykkää humalahakuisesta juomisesta ja valkkaan seurani sen mukaan.
Tämä näin! Ja ne kännäävät miehet valitsevat omanlaisensa seuran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin nautin viikonloppuisin alkoholia. Eilen pihatöiden lomassa istahdin puutarhakeinuun ja join jääkylmän 0,33 kokoisen oluen. Sitten illalla join kaksi 0,33 siideriä: toisen, kun laitoin ruokaa ja toisen elokuvaa katsellessa. Jos miehen alkoholinkäyttö on nautiskelua eikä riippuvuutta/humalahakuista, niin miksi se haittaisi?
Jos kyseessä on nautiskelu niin sittenhän voi olla helposti vaikka 5v ilman ja nautiskella jostain muusta välillä. Ai ei voi? Sitten kyseessä on addiktio.
Tällä logiikalla olen addiktoitunut ihan järkyttävään määrään asioita, muun muassa ruisleipään.
Vierailija kirjoitti:
Ai mihin tarvitsee alkoholia?
Rentoutumiseen.
Kun lukee pisteliäitä kommentteja täällä, todellakin huomaa ettei alkoholiin ole koskettu pitkällä tikullakaan.
Itselläni alkoholia toimii päinvastoin, enemmän rentoutumista saan esimerkiksi liikunnasta.
Olen minä alkoholia elämässäni juonut ja todennut, ettei ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rentoutumiseen.
Kun lukee pisteliäitä kommentteja täällä, todellakin huomaa ettei alkoholiin ole koskettu pitkällä tikullakaan.
Itselläni alkoholia toimii päinvastoin, enemmän rentoutumista saan esimerkiksi liikunnasta.
Olen minä alkoholia elämässäni juonut ja todennut, ettei ole minun juttuni.
Tämä on upea lahja, josta kannattaa olla kiitollinen. Itse en saa liikunnasta mitään hyvän olon tunteita, teen koska en halua rapistua, mutta on pakkopullaa jokainen hetki.
Vierailija kirjoitti:
Rentoutumiseen.
rentoutua voi muutenkin kuin myrkkyä juomalla
Mutta jos asiaa tarkastelee kylmän viileästi, niin onhan se outoa, että joku ihminen vetää vapaaehtoisesti myrkkyä sisuksiinsa nykypäivänä. Nykyisin tiedetään ettei alkoholinkäytölle ole mitään turvallista rajaa: pienetkin annokset tekevät soluvaurioita. Erilaisilla hengitystekniikoilla voi saada aikaan samanlaisen tilan mitä alkoholilla hankitaan ja täysin ilman soluvaurioita tai krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan mennä viikonloppuisin kumppanin kanssa esim. patikoimaan, teatteriin, huvipuistoon, roadtripille, tanssikurssille, kylpylään, pyöräilemään, jne. Aktiiviseen elämäntapaan ei sovi se, että viikonloppu vietetään kännissä.
Me ollaan vaimon kanssa nautittu alkoholia patikoidessa, teatterissa, huvipuistossa, roadtripilla, kylpylässä ja pyöräilemässä. Ok, tanssikurssilla ei olla nautittu, koska siellä ei ole käyty.
Hyväksyn muiden alkoholinkäytön ja vaikka räkäkännit, mutta olen valinnut etten vietä aikaani ko. ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mykkä juoppo sen parempi ole.
Saa olla niin humalassa kuin haluaa. Mä valitsen toisenlaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mykkä juoppo sen parempi ole.
Ai pahoitat mielesi kun istun rauhassa lukemassa ja korkeintaan Gin Tonicin jäät kevyesti kalisevat pitkässä lasissa? Toisaalta yhdentekevää, sillä enhän minä valitsisi sinua kanssani seikkailemaan milloinkaan.
Melkoinen määrä, itse en moiseen suoritukseen pystyisi. What ever makes you happy.