Voi ei, Suomi on jälleen maailman onnellisin maa
Kommentit (120)
Riikkuli sai lahjaksi 800 euron samppanjapullon.
Ministeri ei saa ottaa lahjaa joka maksaa yli 200 euroa.
Mutta uskon että Riku on onnellinen. Pääsee jälleen vetämään rapsakat kännit.
Siinä meni taas jonkun köyhän vanhan ihmisen kuukausieläke. Koko kuukauden ruoka sekä muu toimeentulo. Rikun samppanjapulloon.
Mitähän joku köyhä raukka mahtaa ajatella tuostakin naisihmisestä?
Tuollaisilla "tutkimuksilla" syljetään ja oksennetaan köyhien, sairaiden, vanhojen ja kurjien päälle.
En juo ollenkaan alkoholia. En siis tiedä hintoja.
Mutta tuo Rikun samppanjapullon hinta kuulostaa kyllä melko hurjalta.
Riku voisi olla roolimalli ja juoda keskikaljaa. Sopisi paremmin persujen tyyliin.
Elämän perusasiat ovat kunnossa. Vain vakava tapaturma, onnettomuus tai sairaus voisi niitä horjuttaa. Myös työasiat ja toimeentuloni on omissa käsissäni, voin itse hyvin pitkälle määritellä mitä ja miten niitä teen.
Olen nykyään onnellinen.
Kaivossa (=Suomi) elävä sammakko ei tiedä paremmasta. Ei osaa edes kuvitella kuinka onnellista olisi elää lammen rantamatalassa auringon paistaessa muiden sammakoiden seassa. Kaivosammakko antaa vakaalle, mutta ankean kylmän pimeälle, elämälleen 10/10. Jos lampisammakko, joka tietää muistakin lammista, joutuu kaivoon, on muutos huonompaan niin suuri, että hänen onnellisuus putoaa keskivertolammen 9/10:stä kaivon 0/10:n.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla "tutkimuksilla" syljetään ja oksennetaan köyhien, sairaiden, vanhojen ja kurjien päälle.
Veikkaan silti et on mukavampi olla köyhä, sairas, vanha ja kurja Suomessa ku Afganistanissa/Pakistanissa
Vierailija kirjoitti:
Elämän perusasiat ovat kunnossa. Vain vakava tapaturma, onnettomuus tai sairaus voisi niitä horjuttaa. Myös työasiat ja toimeentuloni on omissa käsissäni, voin itse hyvin pitkälle määritellä mitä ja miten niitä teen.
Olen nykyään onnellinen.
Myös työasiat ja toimeentuloni on omissa käsissäni, voin itse hyvin pitkälle määritellä mitä ja miten niitä teen.
No kiva, että uskallat olla noinkin luottavainen. Myönnän, että olen sulle aivan hullun kateellinen.
Itse menetin varmana pitämäni, hyväpalkkaisen työn it-alalla viime vuonna. Enkä ole uutta työtä löytänyt kiitos tekoälyn ja henkilöstöpolitiikan, jonka mukaan uusia työntekijöitä ei palkata minnekään vaan 1 ihminen tekee 5 työt.
Nykyään ai vie töitä jo toisena varmana leipänä pidetyltä hoitoalalta.
Palstan kÜrpänaamat ovat raivoissaan.😁
Suomessa on äärimmäisen näköalaton ja ankea ilmapiiri. Ihmiset ovat huonossa kunnossa ja ikäviä. Hesassa on ehkä vähä sivistyneempää porukkaa mutta muualla on järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on äärimmäisen näköalaton ja ankea ilmapiiri. Ihmiset ovat huonossa kunnossa ja ikäviä. Hesassa on ehkä vähä sivistyneempää porukkaa mutta muualla on järkyttävää.
Missä muualla olet päässyt tutustumaan ihmisiin kattavasti?
Vierailija kirjoitti:
No en nyt tiedä onko täälläkään kovin fiksua porukkaa.Työttömyyttä, pätkätöitä, köyhyyttä, näköalattomuutta, toivottomuutta koko Stadi ja lande.
Suomi on paras maa laiskoille ihmisille jotka eivät ymmärrä että ahkeruus tuo onnen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tutkimus on PROPAGANDAA, en usko tähän tutkimukseen. Onko tutkimukseen vastannut KelaGold somalit, eläkeläiset, hyvätuloiset, vakituinen työpaikka. Näille Suomi on varmasti ONNELA.
Menkää tuonne leipäjonoon katsomaan, onko Suomi onnela.
Meillä on maailman onnellisin leipäjono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä syrjäytyneiden palsta vääristää kaiken pahasti. Keskiverto suomalainen on aivan tyytyväinen elämäänsä.
Tai sitten suomalainen on niin ulkokultainen, että häpeää sanoa ääneen, että ei mene niin hyvin nyt. Kasvojen menettämisen pelko on syvällä suomalaisessa.
Tämä on se totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään onnellinen.
Myös työasiat ja toimeentuloni on omissa käsissäni, voin itse hyvin pitkälle määritellä mitä ja miten niitä teen.
No kiva, että uskallat olla noinkin luottavainen. Myönnän, että olen sulle aivan hullun kateellinen.
Itse menetin varmana pitämäni, hyväpalkkaisen työn it-alalla viime vuonna. Enkä ole uutta työtä löytänyt kiitos tekoälyn ja henkilöstöpolitiikan, jonka mukaan uusia työntekijöitä ei palkata minnekään vaan 1 ihminen tekee 5 työt.
Nykyään ai vie töitä jo toisena varmana leipänä pidetyltä hoitoalalta.
Pankit seuraavaksi. Nordea on jo tarttunut toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään onnellinen.
Mutta vakava tapaturma, onnettomuus ja sairaus eivät ole omissa käsissäsi. Koskaan et voi aamulla tietää, pääsetkö illalla enää kotiin.
Onko tämä kysely tehty suoraan tavallisille suomalaisille ja milloin ja missä? Nettikyselynäkö? Ovikyselynä? Miten ihmiset on valittu? Onko sama kysely tehty kaikissa maissa? Kuka järjestänyt, maksanut?
Tämä on outo ilmiö kun sitä taustaa ei koskaan missään kerrota.
Joskus aiemmin sanottiin että ei ole ihmisiltä kyselty vaan joku jossain arvioinut palveluja, koulutusta, yhteiskunnan vakautta ym.
Minä täytän päivät pitkät kaikenlaisia kyselyitä netissä eikä kertaakaan 10-15 vuoden aikana ole kysytty näistä asioista mitään.
Onko otantaan valittu pelkästään työssäkäyviä tai eläkeläisiä? Kirkastetaanko tällä julkisuuskuvaa, pidetään kulissit kiiltävinä vai kerrotaanko totuus? Jotenkin vaikea uskoa onnellisuuteen kun liki miljoona ihmistä työttömänä tai köyhyysrajalla ja 600 000 ihmistä ulosotossa. Vaikka olisi muutamalta heistä kysytty, luulisi sen vaikuttavan lopputulokseen.
Tämähän ei ole mikään kysely mikä tehdään suoraan ihmisille vaan siinä tarkastellaan eri mittareita tyyliin mikä on bkt yms. Näiden mittarien perusteella lasketaan sitten "onnellisuus". Varmaan kun täällä aika harva asuu veneen alla niin meidät lasketaan onnellisiksi.
Suomalaiset luulee olevansa onnellisia, kun ei ne muusta tiedä. Lukee Seiskaa ja kattelee Salattuja elämiä. Matkustelee turistirysissä syömässä halapaa pitsaa. Ajelee velaks ostetulla autolla ja asuu velaks ostetussa talossa. On pankin vanki koko ikänsä, eikä voi siks kapinoida. Nurisee kahvihuoneessa, kuinka kaikki on persiistä, mutta pomolle vastaa, että kaikki on loistavasti. Että näin.
Tämä tutkimus on PROPAGANDAA, en usko tähän tutkimukseen. Onko tutkimukseen vastannut KelaGold somalit, eläkeläiset, hyvätuloiset, vakituinen työpaikka. Näille Suomi on varmasti ONNELA.
Menkää tuonne leipäjonoon katsomaan, onko Suomi onnela.