Presidentti Stubbin mukaan asumme hyvinvointiyhteiskunnassa
Kommentit (14)
No kaikki voi elellä missä haluaa teennäisesti ja kaikki on siihen sallittuja mutta en mä kyllä täällä internetin puolella mitään sivistyksen tai älyn tai hyvinvoinnin merkkejä näe missään. Kaikki osaa esittää kivaa kasvotuste muissakin maissa
Stubb elää menneessä utopiassa. Tämä yhteiskunta ei kykene enää maksamaan hyvinvointivaltion maksuja. Syöksykierre on alkanut! (jokainen miettiköön itsenäisesti, omilla aivoillaan)
50% leikkauksella nääntymistä. Kodit?
Vierailija kirjoitti:
Mistä luit tämän tiedon, ap?
Stubbin instasta
Ei tämä maa ole kärkiosassa hyvinvoinnissa.Tietääkö muu maailma?.Meilläkin suomessa on lapsia,aikuisia jotka näkee köyhyyttä,nälkää jopa.Eikun syvenee tila.Olemme työttömyydestä johdossa,onnellisia siitä ehkä..eväät on syöty.Suomi oli vauras maa 80luvulla.Paras aikakausi.Nyt olemme lähes jokainen kokeneet vastoinkäymisiä,jatkuvaa muutosta.Työttömyyttä.Säästöä.Ihan kuin pohj.koreassa.Asuminen kuluineen, ruoka kallista.Ostovoima viety.Elvytykset ei auttaneet.Eikä auta.
Totta maar elämme hyvinvointivaltiossa vaikka on paljon "pahoinvointia". Meillä on sosiaaliturva jota ei ole suinkaan kaikkialla. Kukaan ei kuole meillä nälkään jos ei itse niin halua. Pohjoismainen sosiaaliturva on se hyvinvointivaltion tae.
Kun ko. ihminen on itse etuoikeutettu, eikä hän ole koskaan kärsinyt köyhyyttä, nälkää ja epätoivoa, ei hän myöskään ole pätevä julkisesti julistamaan mitään tuollaista. Milloin Stubb on viimeksi käynyt esim. leipäjonoissa, kysymässä kansalaisten mielipidettä?
Jos asuisimme "hyvinvointiyhteiskunnassa", niin Suomella ei olisi lähes 200 miljardia velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuisimme "hyvinvointiyhteiskunnassa", niin Suomella ei olisi lähes 200 miljardia velkaa.
Eikä työttömyyttä
Se on se Sodoman ja Gomorran tauti mikä vaivaa.
Vatsa on täysi, niin on aikaa kaikenlaiselle pahanteolle.