Miksi AINA joku mies kommentoi 'olet kaunis' jopa facen asunnonhaku tai työpaikkailmoituksiin?
Kommentit (85)
En tiedä, itse saan jatkuvastin treffipyyntöjä miehiltä, vaikka somessa selvästi lukee, että olen naimisissa. Olen 47-v ja nämä miehet 37-47v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elävät palleistaan ja munastaan käsin. Miehiä ei voi ottaa vakavasti ihmisinä.
Juuri tuollaisten kommenttien takia palomies pelastaa palavasta asunnosta mieluummin koiran kuin naisen.
Joo joo ja igorit tulevat r aiskaamaan meidät jos emme anna teille pillua. Tiedetään
Vierailija kirjoitti:
Sanoo täysin omien sukupuolihormoniensa käskytettävissä oleva muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siksi, että ap laittaa johonkin ihme asunnonhakuilmoitukseen itsestään tyrkyn herutuskuvan.
Mainittiin linkedin. Asunnonhaku FB:ssä paljastaa profiilikuvan. Ilneisesti meidän naisten pitää käyttää niqabia välttyäksemme teidän asiattomalta käytökseltä ja k y r v ä n tyrkyttämiseltä.
Miehillä on iso ongelma, jonka nimi on MIES.
Meidän naisten? Naiset luuluu johonkin ihme siskojen kerhoon? Naiselta itseltään ei ole tarpeen tiedustella, samastuuko hän näihin ulkopuolisten antamiin käsitteisiin, mikä on sinänsä huvittavaa, ettei nykyään kissaakaan saa sanoa kissaksi kysymättä kissalta, kokeeko se olevansa kissa. Kaiken pahan alku on kollektiivinen syyllisyys. Vain ne ihmiset, jotka tekevät pahoja asioita, ovat syyllisiä, ei heidän viiteryhmänsä. Juha ei valinnut nimeään, eikä sukupuoltaan. Siksi ihmisiä pitäisi kohdella vain yksilöinä.
Naiset paradoksaalisesti ruokkii juuri sitä, mitä he yrittävät kitkeä.
Ai, en ole koskaan ruokkinut seksuaalista ahdistelua. Se että miehet ymmärtävät estetiikan panokutsuna on heidän oma psykoosinsa ja luonnehäiriönsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo täysin omien sukupuolihormoniensa käskytettävissä oleva muija.
Ne eivät käskytä minua r aiskaamaan tai ahdistelemaan ketään joten jotain eroa niissä kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaisten kommenttien takia palomies pelastaa palavasta asunnosta mieluummin koiran kuin naisen.
Joo joo ja igorit tulevat r aiskaamaan meidät jos emme anna teille pillua. Tiedetään
Ohjaamme sinut eteenpäin:
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, itse saan jatkuvastin treffipyyntöjä miehiltä, vaikka somessa selvästi lukee, että olen naimisissa. Olen 47-v ja nämä miehet 37-47v.
Lähde tuolle tiedolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjaamme sinut eteenpäin:
Ohjaa mieluummin ne ukot jotka noita uhkauksia laiminlyödä virkavelvollisuuksiaan suoltavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siksi, että ap laittaa johonkin ihme asunnonhakuilmoitukseen itsestään tyrkyn herutuskuvan.
Mainittiin linkedin. Asunnonhaku FB:ssä paljastaa profiilikuvan. Ilneisesti meidän naisten pitää käyttää niqabia välttyäksemme teidän asiattomalta käytökseltä ja k y r v ä n tyrkyttämiseltä.
Meidän naisten? Naiset luuluu johonkin ihme siskojen kerhoon? Naiselta itseltään ei ole tarpeen tiedustella, samastuuko hän näihin ulkopuolisten antamiin käsitteisiin, mikä on sinänsä huvittavaa, ettei nykyään kissaakaan saa sanoa kissaksi kysymättä kissalta, kokeeko se olevansa kissa. Kaiken pahan alku on kollektiivinen syyllisyys. Vain ne ihmiset, jotka tekevät pahoja asioita, ovat syyllisiä, ei heidän viiteryhmänsä. Juha ei valinnut nimeään, eikä sukupuoltaan. Siksi ihmisiä pitäisi kohdella vain yksilöinä.
Ai, en ole koskaan ruokkinut seksuaalista ahdistelua. Se että miehet ymmärtävät estetiikan panokutsuna on heidän oma psykoosinsa ja luonnehäiriönsä
Eikö täti tiedä että estetiikka on filosofian osa-alue?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ei minun viesteihini koskaan kukaan mies kommentoi mitään olet kaunis -juttuja.
Ehkä ei ole aihetta kehua.
EN USKO
Keksit jutun, jolla syyllistät, ja teet vastakkainasettelua.
Modeko taas tekee aloituksia, kun on hiljaista.
KEKSI PAREMPAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun rumalta ja seonneelta vanhapiialta ei kukaan halua pillua.
Se on Amerikkalainen tapa joka on levinnyt jokaiseen mahdolliseen käyttöön. Hello Beautiful People, Good Morning.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde tuolle tiedolle?
Miehet kertovat syntymävuotensa/ ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Vilauta tissiä, niin sinustakin voi tulla miljonääri! Pyllistä, niin voit tienata tuplasti toimitusjohtajan palkan! Jätä tylsä päivätyösi ja levitä reidet! Työ on helppoa ja bonuksena voimaantuminen, esimerkki muille naisille, patriarkaattiin murskaaminen ja vallan siirto miehiltä naisille. Sinusta tulee seksuaalisen vapautumisen esikuva, eikä objekti, jonka ainoa tarkoitus on tuottaa siemensyöksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täti tiedä että estetiikka on filosofian osa-alue?
Tiedän, miten tämä liittyy mihinkään? Selitä miksi miehet r aiskaavat myös vaippaikäisiä, vaikka nämä eivät tyrkytä itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudun rumalta ja seonneelta vanhapiialta ei kukaan halua pillua.
Hei kiitos, jättäkää minut sitten rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluamme pillua mutta vain kauniilta, hoikilta naisilta. Läskifem.akot älkööt vaivautuko!
Menes veetiakseli takas sinne äitimamman selän taa.
M43