Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi AINA joku mies kommentoi 'olet kaunis' jopa facen asunnonhaku tai työpaikkailmoituksiin?

Vierailija
16.03.2026 |

Mikä miehiä vaivaa??

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa miehistä ei tiedä miten naista lähestytään. 

ei tiedä naisetkaan, miten heitä itseään pitäisi lähestyä. naiset eivät edes tiedä mitä he itse haluavat.

Tiedämme. Ja siksi elämme mieluummin vapaana.

Vierailija
22/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miehet?? Olen työn puolesta ollut tarkkailemassa markkinatutkimusryhmiä jotka arvostelevat mm mainosideoita, ja voin kertoa että maailmassa ei niin paskaa ideaa ole etteikö joku NAINEN siihen sanoisi Mä kyl tykkäsin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä kommentoisi "olet kaunis". Mielestäni ahdistelua. Useimmiten kommentoin sydänemojilla  

Linkedinissä?

Jumalauta mikä urpo

Vierailija
24/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei tiedä naisetkaan, miten heitä itseään pitäisi lähestyä. naiset eivät edes tiedä mitä he itse haluavat.

Kuule vanhapiika, voit lopettaa yksinäisyyden kutsuminen vApAuDeKsI, vaikka tuollaiset defenssit ovatkin viimeinen oljenkorsi johon ahdistuksessasi tartut. 

Vierailija
25/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä siksi, että ap laittaa johonkin ihme asunnonhakuilmoitukseen itsestään tyrkyn herutuskuvan. 

Mainittiin linkedin. Asunnonhaku FB:ssä paljastaa profiilikuvan. Ilneisesti meidän naisten pitää käyttää niqabia välttyäksemme teidän asiattomalta käytökseltä ja k y r v ä n tyrkyttämiseltä.

Miehillä on iso ongelma, jonka nimi on MIES.

Vierailija
26/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y-kromosomi on ihlisen evoluution suurin virhe.

Muna aiheuttaa sen, etteivät aivot toimi. Vain tunnekeskus loimottaa punaisena magneettikuvassa.

Nobel-palkinnot sukupuolittain:

Miehet 890

Naiset 67

Vierailija
27/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetäänpäs. Elää rauhassa, syödä hyvin kauniissa kodissa, nauttia luonnosta, jne. Emme halua miehiä typeriin panosuhteisiin. Saatte elää ja tehdä työtänne yhteiskunnassa ja palkallanne vaikka vetää päänne täyteen, ei kiinnosta.

Vierailija
28/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asunnonhakuilmoituksessa pitää olla paljon meikkiä, rinnat esillä ja flirtti-ilme päällä?

Tällöin tulee varmaan ulkonäköön liittyviä kommetteja.

Vierailija
29/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi esim iltajuoruissa tai naistenlehdissä olevissa sisustusjutuissa on enemmän kuvia sisustajanaisesta kuin siitä sisutuksesta?

Koska nämä lukemistot on viihdettä heikkolahjaisille persuille

Vierailija
30/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nobel-palkinnot sukupuolittain:

Miehet 890

Naiset 67

Miesten lapsellisia harrastuksia.

Vierailija
31/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asunnonhakuilmoituksessa pitää olla paljon meikkiä, rinnat esillä ja flirtti-ilme päällä?

Siksi että vuokraaja näkee, että nainen on ihminen eikä mikään narkomaani spurgu.

Vierailija
32/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elävät palleistaan ja munastaan käsin. Miehiä ei voi ottaa vakavasti ihmisinä.

Juu, ymmärrämme että olet yksinäinen, työtön ja mielenterveysongelmainen. 

Vierailija
33/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä tuollaiset kommentit. Sitä en kyllä tajua miksi johonkin asunnonhakuilmoitukseen pitäisi laittaa kuva. Se on varma tapa saada joku limainen setä vuokranantajaksi :D Nuoret ei tietenkään ajattele asiaa noin kun ovat tottuneet että se oma lärvi on kuvassa kuin kuvassa. Ei tietenkään oikeuta olemaan pervo urpo.

Vierailija
34/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon meikkiä: naisen arkilookki.

Rinnat esillä: naisen perusvaatteet.

Flirtti-ilme: naisen perusystävällinen ilme.

Se että laukeat reisillesi toisen peruselämästä ja olemuksesta on ihan vaan oma ongelmasi.

Vierailija
35/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule vanhapiika, voit lopettaa yksinäisyyden kutsuminen vApAuDeKsI, vaikka tuollaiset defenssit ovatkin viimeinen oljenkorsi johon ahdistuksessasi tartut. 

Haha! Inceleille yksin olo onkin kidutusta kun ei ole ystäviä eikä siivooja-piika-kokki-seksiorjaa, mutta minäpä en olekaan yksin vaikka elän yksin. 

Te täällä katkeruuksissanne pillua vingutte, mutta kukaan ei vingu, että haluaa k y r p ä ä. 

Vierailija
36/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä kommentoisi "olet kaunis". Mielestäni ahdistelua. Useimmiten kommentoin sydänemojilla  

Linkedinissä?

Jumalauta mikä urpo

En Linkedinissä. Lähinnä instassa, tiktokissa ja facessa. Mielestäni ei ole urpoa laittaa sydänemojia kauniin naisen kommenttikenttään. Rakkautta tarvitaan maailmaan paljon enemmän.

Vierailija
37/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetäänpäs. Elää rauhassa, syödä hyvin kauniissa kodissa, nauttia luonnosta, jne. Emme halua miehiä typeriin panosuhteisiin. Saatte elää ja tehdä työtänne yhteiskunnassa ja palkallanne vaikka vetää päänne täyteen, ei kiinnosta.

Sinä nauttisin elämästä eniten haudassa. 

Vierailija
38/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

botti

Vähän sama kun mä kyselisin miksi aina joku naaras laittaa sähköpostia ja pyytää apua kuolleen puolisonsa rahojen siirtoon, tai kertoo rakastuneensa minuun ja pyytää matkarahaa aasiasta jotta pääsee suomeen.

Vierailija
39/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Turhakickel se jaksaa vollottaa. 

Vierailija
40/85 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeriä tuollaiset kommentit. Sitä en kyllä tajua miksi johonkin asunnonhakuilmoitukseen pitäisi laittaa kuva. Se on varma tapa saada joku limainen setä vuokranantajaksi :D Nuoret ei tietenkään ajattele asiaa noin kun ovat tottuneet että se oma lärvi on kuvassa kuin kuvassa. Ei tietenkään oikeuta olemaan pervo urpo.

Laitoin itse joskus lehteen että olen tyttö ja etsin opiskelija-asuntoa ja sain läähätyspuheluja sediltä jotka halusivat asuntoonsa s eksiorjan. 

Miehet r aiskaavat myös mummoja ja vaippaikäisiä.

Joten lakkaapa jo syyttämästä naisia miesten hirveyksistä :) Kiitti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi