Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa tavallinen duunari

Vierailija
11.03.2026 |

Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut

Kommentit (324)

Vierailija
181/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen suomalainen duunarimies kelpaa oikein hyvin. Sun kaltainen mielenvikainen, vähä-älyinen, aggressiivinen, pelivelkainen, jankuttava juoppo ei kelpaa. Sä olet kaukana tavallisesta. Sun kanssa nainen voi päästä hengestään.

Eikä seksikään ole tuon kanssa ihan varmasti kovin kummoista.

Hyi helvetti! Mielummin olisin koko loppuelämän ilman seksiä kuin alentuisin Allun kaltaiseen saastaan.

Mua ei sori kiinnosta

Luojan kiitos. Olisi pelottavaa jos tuollainen hullu olisi musta kiinnostunut!

Taidat itse olla

En ole vaan ainoa hullu tässä ketjussa olet sä itse. Olen myös äärettömän tyhmä. 

Vierailija
182/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen suomalainen duunarimies kelpaa oikein hyvin. Sun kaltainen mielenvikainen, vähä-älyinen, aggressiivinen, pelivelkainen, jankuttava juoppo ei kelpaa. Sä olet kaukana tavallisesta. Sun kanssa nainen voi päästä hengestään.

Onko tutkittu Allun liikkeet Vantaan postinjakajanaisen surman aikaan?

Sori mä en juo enää ja pelaa

Älä valehtele. Tässäkin ketjussa olet jo monta kertaa sanonut juovasi. Todennäköisesti pelaatkin vielä, niin paljon kuin vain velanmaksulta rahaa jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaan ainoa hullu tässä ketjussa olet sä itse. Olen myös äärettömän tyhmä. 

Siis sä olet, en mä.

Vierailija
184/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei kelpaa

Vierailija
185/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks mun ei tarvi ottaa työtöntä naista

Sä et kelpaa kuin jollekin 65v. lähipubin työttömälle juopporuusulle. Kukaan normaali nainen ei sua huoli. Sä et ota yhtäkään naista.

Vierailija
186/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, kun saan raittiin ja hoikankin duunarin. 

Vierailija
187/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiahan ei ole olemassa kuin kahdenlaisia: joko työttömiä luusereita tai sitten niitä korkeasti koulutettuja statusnaisia joilla on käsilaukku ja uusi auto. Voi poikaparka mikä yksiulotteinen puusilmä sinä oletkaan. Menetetty tapaus. Alamäkesi on jo alkanut ja jyrkkenee koko ajan.

Vierailija
188/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisiahan ei ole olemassa kuin kahdenlaisia: joko työttömiä luusereita tai sitten niitä korkeasti koulutettuja statusnaisia joilla on käsilaukku ja uusi auto. Voi poikaparka mikä yksiulotteinen puusilmä sinä oletkaan. Menetetty tapaus. Alamäkesi on jo alkanut ja jyrkkenee koko ajan.

Mulla menee kuule ihan hyvin

Vierailija
189/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi, kun saan raittiin ja hoikankin duunarin. 

Ei kiinnosta

Vierailija
190/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ja tämä ketjussa jankkaaja on tosiaan koko ajan yksi ja sama ihminen, eikä joku trolli, niin kehottaisin hakemaan ulkopuolista keskusteluapua. Tältä palstalta et ratkaisua tule löytämään. Tunnut keskittyvän koko ajan ulkoisiin asioihin, rahaan, asemaan työssä, ulkonäköön ym. Siinä sulle syy, miksi et löydä naista.

Vierailija
191/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et kelpaa kuin jollekin 65v. lähipubin työttömälle juopporuusulle. Kukaan normaali nainen ei sua huoli. Sä et ota yhtäkään naista.

Hanki lääkitys

Vierailija
192/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon?

Vierailija
193/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa. Itse olen työtön tavis ja mullakin on akateeminen vaimo. Pitää vaan olla fiksu ja osata keskustella, niillä pääsee pitkälle. Ja asettaa odotukset realistisiksi. 

Naiset eivät ole yhtenäinen monoliitti, jollekin on tärkeää ulkonäkö, jollekin raha, kolmennelle koulutus ja neljännelle kaikki nämä yhdessä.  Ja sitten on niitä, joita kiinnostaa esim. se, onko mies mukava ja huomioonottava tms. Pitää vaan koittaa löytää se jonka kanssa natsaa ja omat arvot kohtaavat.

Ps. Kannattaa mennä salille, siitä ei ainakaan ole haittaa ja mielialakin paranee, ehkä jopa terveys.

Vierailija
194/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huoli työtöntä sossuelättiä ei kiitos.

Vierailija
195/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaa. Itse olen työtön tavis ja mullakin on akateeminen vaimo. Pitää vaan olla fiksu ja osata keskustella, niillä pääsee pitkälle. Ja asettaa odotukset realistisiksi. 

Naiset eivät ole yhtenäinen monoliitti, jollekin on tärkeää ulkonäkö, jollekin raha, kolmennelle koulutus ja neljännelle kaikki nämä yhdessä.  Ja sitten on niitä, joita kiinnostaa esim. se, onko mies mukava ja huomioonottava tms. Pitää vaan koittaa löytää se jonka kanssa natsaa ja omat arvot kohtaavat.

Ps. Kannattaa mennä salille, siitä ei ainakaan ole haittaa ja mielialakin paranee, ehkä jopa terveys.

Jos ei kaljamaha kelpaa nii antaa olla sit

Vierailija
196/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä ottaisin ruman 120 kg työttömän naisen ei kiitos

Vierailija
197/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä naamalla ja pituudella saa edes tavallisen nätin naisen

Vierailija
198/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hoikkia naisia myös. Siitä tosin on vuosikausia jo aikaa.

Vierailija
199/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rupsahtanut lihonut ja maha kasvanut tiedän ja juonut. Silti toisella tapaa mennyt eteenpäin saanut vakityön ja vielä lisätyön.

Vierailija
200/324 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa yksilötason-ongelmalta ja mistä tiedät duunariuden olevan se ongelma? Sinussa voi olla lukemattomia vikoja, minkä takia ne naiset joita yrität vikitellä eivät sinusta kiinnostu. Lisäksi, jos koitat vikitellä sinulle liian tasokkaita naisia, niin et vain pärjää pudotuspeleissä parempien miesten kanssa. 

Miksi huolisin ruman?

Miksi kukaan huolisi sua? Älyllinen jälkeenjääneisyys ei ole mikään houkutteleva ominaisuus.