Naisille ei kelpaa tavallinen duunari
Varisinkin keski ikäinen 40 v vähän ylipainoa kaljamaha ja velkaantunut
Kommentit (86)
Ei tietenkään. Pitää olla bemari, maksettu omakotitalo ja huvijahti. Sit alkaa kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaa miksen kelpaa.
Kyllä kivalle ja normaaliälyiselle duunarimiehelle on ottajansa.
Tietysti eri asia, jos lihava duunari etsii korkeakoulutettua nuorta missiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on nelikymppinen lihaksikas duunari jolla on vähän mahaa, mutta se ei ole kaljamaha koska ei juo juurikaan kaljaa. Velkaantunut se ei ole eli ei ole velkaa mihinkään, mutta ei niin omaisuuttakaan. Perushyvä mies.
No mä pelasin ja oon juonut alkoholia velkaa 47 tonnia
Siksi et olekaanmikään tavallinen duunari. Varsinkin kun lisätään vielä alhainen äo yhtälöön, niin ei onnistu naisen löytäminen.
Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta eihän miehetkään valitse puolisoa ammatin mukaan, vaan kyllä elämänkumppani valitaan muilla kriteereillä, kuten arvot, sosiaaliset taidot, huumorintaju käytöstavat, toisten kunnioittaminen ja luottamus jne.
Moni valitsee ulkonäön perusteella. Plussaa on, jos on iloinen ja vhän miestä tyhmempi. Ruma ja riitelevä ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei osaa edes kirjoittaa, joten ei ihme että ei kelpaa.
Allulla on se kolmen neljän lauseen sanavarasto, joita hän jankuttaa vuodesta toiseen kuin papukaija. Miettikää nyt, kun joutuisi samoja kolmea lausetta kuuntelemaan esimerkiksi viikonkin ajan kumppaniltaan. Jestas, mentaalikidutustahan se olisi.
En vain ymmärrä naisia. Ei sille voi mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kivalle ja normaaliälyiselle duunarimiehelle on ottajansa.
Tietysti eri asia, jos lihava duunari etsii korkeakoulutettua nuorta missiä.
Ei kiinnosta älykkäät missit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulla on se kolmen neljän lauseen sanavarasto, joita hän jankuttaa vuodesta toiseen kuin papukaija. Miettikää nyt, kun joutuisi samoja kolmea lausetta kuuntelemaan esimerkiksi viikonkin ajan kumppaniltaan. Jestas, mentaalikidutustahan se olisi.
Mä oon ihan erilainen sori livenä. Ette ees tunne mua
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin. Miksi et ole nyt töissä? Saisit velkoja maksettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Livenä taidat sitten olla täys tuppisuu, joka olla möllöttää ja tollottaa naisten perseitä. Hyissssaaatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin. Miksi et ole nyt töissä? Saisit velkoja maksettua.
Ei ne lyhene ku on isot korot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Livenä taidat sitten olla täys tuppisuu, joka olla möllöttää ja tollottaa naisten perseitä. Hyissssaaatana.
Aah himoitsen naisten pyllyjä
Semmonen tosi tiukka farkkupylly aah
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu eroon kaljamahasta. Tee hyvä suunnitelma siitä miten pääset eroon veloista ja ala toteuttaa sitä. Lopeta vauva palstalla valitus. Älä käytä tinderiä ja muita vaan hankkiudu livenä ihmisten pariin ja mene tilaisuuksiin ja liity yhdistyksiin, joissa naisetkin käyvät. Hyväksy myös mukavat, naamaltaan vähemmän nätit naiset, jotka käyttävät löysempiä farkkuja tai mekkoja.
Ja lue se kirja, mieluummin useampia.
Miks pitäisi lihavan ja haisevan ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäisi lihavan ja haisevan ottaa?
En mä ole lihava
Vierailija kirjoitti:
Ovat naiset kyllä nirsoja.
Ai kun eivät halua köyhää i d i o tt ia, jolla ei ole mitään annettavaa? En sanoisi sitä nirsoudeksi vaan järkeväksi toiminnaksi.
Siksi et olekaanmikään tavallinen duunari. Varsinkin kun lisätään vielä alhainen äo yhtälöön, niin ei onnistu naisen löytäminen.