Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä
Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):
77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta) - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä)
107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty)
7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi
7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia
1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen)
Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...
Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita...
Kommentit (226)
Okei, jatkoin ihmiskoetta ja kokeilin olla filtteröimättä niitä joilla ei ole vahvistettuja kuvia. Yhtäkään ei päässyt silti läpi, koska lähes kellään näistä ei ollut profiilitekstiä. Ei sinänsä yllättävää - jos ei jaksa panostaa yhteen, niin tuskin toiseenkaan. Muutamilla oli teksti mutta heillä oli lapsia, ja pari etsi pelkkää "vanilja sopii vain jäätelöön" (🤮) seksiseuraa.
Tämä kriteerin unohtaminen ei siis lisää tykkäysten määrää juuri ollenkaan. Tälläkin kertaa 200sta pääsi oikealle yksi (muut hylkäyssyyt samoja kuin edellissa testissä, suurin osa ilman tekstiä, iso osa ilman tunnistettavia kuvia, jonkin verran tupakoijia ja lapsellisia, avoimesti pelkän seksin etsijöitä oli tällä kierroksella myös useampia), joskin hänellä oli passport mode päällä joten en voi olla varma missä hän oikeasti sijaitsee 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Pyytäkää joskus miespuoleisia tuttujanne näyttämään miten luokattomia profiileita naisilla on. :D Tietysti se on ihan sama kun tykkäyksiä satelee joka tapauksessa.
En minä epäile yhtään ettei se naistenkin olisi tylsiä ja huonoja. Mutta koska olen hetero, ei niillä ole minulle väliä. Eikä se mitenkään tarkoita että minun pitäisi ottaa itselleni sopimaton kumppani?! Esim mun pitäisi kelpuuttaa tupakoiva isimies koska monilla naisilla on sama asento kuvissaan... What??
Vierailija kirjoitti:
Jos tsäänssit ovat 1/10000 tai alle, on tavismiehen aika turha edes yrittää.
Mieluummin lottoaa.
Jätän väliin molemmat pelit kokonaan.
No minun kanssani saa 100% mahdollisuuden jos ottaa itsestään selvät kuvat, kertoo itsestään ja persoonastaan useammalla lauseella, eikä tupakoi tai ole tehnyt lapsia. Minusta aika hyvät tsänssit todella helposti, ja silti vain 1/200 yltää niihin.
Ap (unohdan laittaa tämän, nuo aiemmat uusi 200 kokeilu ja tupakoivan isimiehen hylkäys oli myös multa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on varaa tuollaiseen ronklaukseen. Jos miehet tykkäisi myös 1/200 naisesta, niin match tulisi 0,050,05x100= 0,25% todennäköisyydellä ja näin.
Keskimäärin joka neljässadas pyyhkäisy toisi siis osuman. Minusta aivan siedettävä luku.
N
"Keskimäärin joka neljässadas pyyhkäisy toisi siis osuman. Minusta aivan siedettävä luku.
N"
Vain nainen voi olla noin tumpelo matematiikassa. :D Laskepa uudelleen jos nainen swaippaa oikealle joka kahdennensadan ja mies joka kahdennensadan niin monella pyyhkäisyllä se osuma tulisi.
Miks jengi yleensä jauhaa tällaisesta aloituksesta? Nainenhan on 45, eli sillä mitä se valkkaa tai on valkkaamatta ei oo minkään maailman merkitystä. Hyvä jos nyt jonkun petilämmittäjän löytää.
Mut en löis vetoa sen puolesta. Siis ton asenteen takia.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Miks jengi yleensä jauhaa tällaisesta aloituksesta? Nainenhan on 45, eli sillä mitä se valkkaa tai on valkkaamatta ei oo minkään maailman merkitystä. Hyvä jos nyt jonkun petilämmittäjän löytää.
Mulla on pedissä sähköpeitto, älä huoli, pärjään hyvin ilman jotain random ukonkuukkelia lämmittämässä!
Vierailija kirjoitti:
Hei kertokaa mihin dating appiin pitäisi liittyä jos tykkää itseään nuoremmista miehistä? Olen 50+ mutten tykkää ikäisistäni yhtään.. siksi en ole Tinderissä. Kaikki miehet olen luonnosta tähän asti löytänyt... Nyt kuitenkin muutto pienemmälle paikkakunnalle sai ajatuksen Tinderistä taas nousemaan. Jos löytyisi lähistön kaupungeista joku.
Pääsevätkö nuoret miehet Tinder55+:aan tai missä apissä voivat puumat ja puumanmetsästäjät kohdata?
Kunhan muistat kohdella nuoria naisia asiallisesti, puuma.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ero miehissä ja naisissa on se että nainen etsii syitä miksi hylätä ja mies miksi kelpuuttaa. Miehet ovat paljon suvaitsevaisempia ja laajempi launeuskäsitys.
Ei,vaan miehillä ainoa kriteeri on reikä.
Tästä syystä en tykää naisista:
1) Emätin väärällä korkeudella
2) Puhe väärällä taajuudella
3)Jalkapohjat ei rusketu auringossa
Vierailija kirjoitti:
Pyytäkää joskus miespuoleisia tuttujanne näyttämään miten luokattomia profiileita naisilla on. :D Tietysti se on ihan sama kun tykkäyksiä satelee joka tapauksessa.
Mutta miksi niistä yläkulmasta otetuista sumealla ripsifilttereillä maustetuista muikistelukuvista, tekstittömistä emojirimpsuista tai passiivisaggressiivisista vaatimuslistoista pitäisi kenenkään tykätä, sen enempää kuin instagramiin ohjaavista seksinmyyjistäkään? Naisia on tuolla kovin vähän, mutta ei se tilannetta paranna, että tykkää luokattomista profiileista.
t. päivystävä lepakko, edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki swaippaavat naisetko on sitten jotain todellisia kaunottaria? Suurin osa miehistä on tavallisia. Suurin osa naisista on tavallisia.
Tavallisen naisen markkina-arvo ei ole lähelläkään tavallista miestä etenkin mitä irtoseksiin tulee. Johtuu jo ihan siitä että biologisesti munasolu on hyvin rajattu resurssi ja raskaus potentiaalisesti kuolemanriski,
siittiöt ovat käytännössä rajaton resurssi ja itsessään täysin arvottomia elleivät ne tule todella hyvät fyysiset geenit omaavalta mieheltä.
Nojoo, mutta Tinderissä on pilvin pimein jo mahojakin ämmiä jotka ei saisi siunattuun tilaan edes keinosiementäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on varaa tuollaiseen ronklaukseen. Jos miehet tykkäisi myös 1/200 naisesta, niin match tulisi 0,050,05x100= 0,25% todennäköisyydellä ja näin.
Keskimäärin joka neljässadas pyyhkäisy toisi siis osuman. Minusta aivan siedettävä luku.
N"Keskimäärin joka neljässadas pyyhkäisy toisi siis osuman. Minusta aivan siedettävä luku.
N"
Vain nainen voi olla noin tumpelo matematiikassa. :D Laskepa uudelleen jos nainen swaippaa oikealle joka kahdennensadan ja mies joka kahdennensadan niin monella pyyhkäisyllä se osuma tulisi.
Luuletko ettei ne tykkäykset ole mitenkään kiinni ihmisten kiinnostuksen kohteista vaan ne annetaan täysin randomisti? Ei tietenkään.
Jos siellä on esim 1/200 vegaani anarkisti pianonsoittaja nainen, ja 1/200 vegaani anarkisti pianonsoittaja mies, niin eiköhän he anna toisilleen tykkäyksen paljon todennäköisemmin kuin 0.5% x 0.5%. Sen sijaan se vegaani anarkisti pianonsoittaja nainen ei todennäköisesti tee yhtään mitään kymmenillä metsästäjä kokoomus jalisfanien tykkäyksillä, vaan mieluummin ottaisi kerran kuussa sen anarkistin tykkäyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N"Keskimäärin joka neljässadas pyyhkäisy toisi siis osuman. Minusta aivan siedettävä luku.
N"
Lasku ei ollut minun, vaan edellisen. Huomautinkin jo, että se on pielessä.
Sama
Todellisuudessa kuitenkin esimerkiksi kaksi kissafania tai kaksi hevaria mätsäävät todennäköisemmin toisensa kuin random-profiilit, eli ei se 0,0025 % myöskään olisi koko totuus.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kukaan pl. esim. vegaani voi pitää metsästystä huonona juttuna? Onko tässä joku "logiikka", että tehotuotanto on parempi juttu kuin metsästäminen? Ymmärrän vegaaneilta maailmankatsomuksen vuoksi, mutta sekasyöjiltäkin kuulee välillä tuota. Metsästäisin itse heti mieluummin kun ostaisin tehotuotettua ja prosessoitua lihaa, jos kerkeäisin muilta touhuilta. Onko villikalan kalastuskin huono homma, mutta "norjalaisen" umpilääkityn kassilohen kulutus hyvä?
Heh, ei naiset ajattele järjellä vaan tunteella mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pedissä sähköpeitto, älä huoli, pärjään hyvin ilman jotain random ukonkuukkelia lämmittämässä!
No itseasiassa juuri sitä olin avaamassa jengille.
Vierailija kirjoitti:
Nämä vaatimukset ovat niin keinotekoisia. Laitetaan vasemmalle koska toinen ei tykkää matkustelusta yhtä paljon kuin sinä? Entä jos hän on rakastava, tekee paljon sun eteen, hänellä on tosi hyvä huumorintaju, näyttää sun silmiin hyvältä. Hitonko väliä niillä matkoilla on? Mutta kun olet jo lukkiutunut että hänen pitää tykätä matkustelusta niin sitten vedetään sen mukaan kaikki potentiaaliset pois. Lopulta itketään ettei ole yhtään hyvää miestä koko maailmassa kun sun kriteerit ei täyty.
Ai mitä hitonko väliä matkoilla on? Kun nyt kysyt, niin haluaisitko alkaa tutustumaan muhun, kun kerron, että lähden kohta kolmeksi kuukaudeksi reissuun, palaan Suomeen muutamaksi kuukaudeksi syksyllä ja sitten taas talveksi reissuun? Ai et? Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kukaan pl. esim. vegaani voi pitää metsästystä huonona juttuna? Onko tässä joku "logiikka", että tehotuotanto on parempi juttu kuin metsästäminen? Ymmärrän vegaaneilta maailmankatsomuksen vuoksi, mutta sekasyöjiltäkin kuulee välillä tuota. Metsästäisin itse heti mieluummin kun ostaisin tehotuotettua ja prosessoitua lihaa, jos kerkeäisin muilta touhuilta. Onko villikalan kalastuskin huono homma, mutta "norjalaisen" umpilääkityn kassilohen kulutus hyvä?
Monesti passiivinen tukeminen koetaan helpommin hyväksyttäväksi kuin aktiivinen murha. Samoin kun koulukiusaaamisen hiljaa sivusta seuraaminen on "pienempi paha" kuin aktiivinen kiusaamisen aloittaminen.
1) naisilla on vaatimuslista jonka 1/1000 miehistä täyttää
2) 30v täyteen: yhyyy miestä ei löydy
3) vedetään oikealla sitten se tumman komea top 0.01% promillen mies koska kaikki miehet on kusi päitä mutta "ainakin saan sitten komean kusi pään" "kyllä se tavismieskin pettää ja hakkaa" "lyhyillä miehillä on kaikilla napoleon kompleksi" "mä oon niin kaunis että mulle vaan parasta"
Nää naisten jutut on niin miljoona kertaa nähty. Jepjep👍🏼
Tässähän se rehellinen totuus tuli. Hyvä kun myönsit.
Naiset ovat todella pinnallisia.