Tästä syystä tykkään 1/200 miehestä tinderissä
Olen 45v velanainen. Kokeen omaisesti kävin läpi ekat 200 miestä tinderissä samalla kun tein tukkinaisen kirjanpitoa. 200 miehestä laitoin oikealle yhden. Muut menivät hylkäykseen seuraavista syistä (Huom siinä järjestyksessä missä profiilit hylkään, eli monilla varmaan oli useampia syitä, mutta en ala lukea profiilia loppuun jos joku muu deal breaker tulee vastaan ensin):
77 Ei vahvistettua kuvaa tai ei ollenkaan kuvia itsestään tai selkeästi ikivanhat kuvat (tyyliin ikä 47v ja kuvat selkeästi luokkaa 30 vuotiaasta, ja näyttävätkin 15+ vuotta sitten otetun laatuisilta) - - > nämä ovat huijareita tai pettäjiä tai vaan yrittävät piilottaa oikean henkilöllisyytensä. (itsenäni on 6 kuvaa, kaikki vuoden sisältä ja ilman mitään filttereitä)
107 Ei ollenkaan profiilitekstiä tai jokin yksittäin turha tieto kuten pituus tai "kysy lisää" tai "37v nuorimies". - - > en kiinnostu kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella, ja jos ei jaksa kertoa itsestään mitään, tuskin kovin tosissaan etsii seuraa. (itselläni on profiili viimeistä merkkiä miten täytetty)
7 kertoo että on lapsia tai haluaa lapsia - - > velana luonnollisesti eivät sovi
7 kuvissa polttaa tupakkaa - - > en voisi pussata tuhkakuppia
1 etsii aivan erityylistä naista mitä itse olen (tatuoitua rokkimimmiä, olen hillitty business casual tyylinen uranainen)
Yhdestä tykkäsin, hänellä oli sentään muutama lause itsestään, vaikkei nekään sen kummempaa mielenkiintoa herättäneet. Mutta jos odottaisin että jollakin on oikeasti mielenkiintoinen profiili, laittaisin oikealle ehkä 1/ 10 000...
Väitän että useimmilla naisilla hyvin alhainen tykkäysprosentti johtuu samanlaisista syistä, ei siitä että mies ei ole "pitkä, komea ja rikas". Mitään tinderin karkkikauppaa naisille en ole vielä löytänyt, kun se on täynnä näitä tyhjiä profiileja tai botteja/huijareita...
Kommentit (878)
Enkä nyt oikein ymmärrä, miksi sinulle on niin tärkeää, että minä Liisan kanssa viihtyisin. Ei ihmisen tarvi huolia kaveriksi sellaisia, joiden kanssa ei viihdy. Ystävien kanssa kuuluu viihtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se, että ajattelee 1/200 olevan mahdollisesti sopiva itselle, on ihan realistinen luku. Ihmettelen pikemminkin niitä ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaisia kriteerejä kumppanin suhteen. Se, ettei ole tarkka sen suhteen, ketä haluaa kumppaniksi, kertoo mielestäni huonosta itsetuntemuksesta tai siitä, ettei itsellä ole mitään annettavaa suhteeseen, ja sen vuoksi joutuu tyytyy lähes keneen tahansa kun ei parempaa pysty saamaan.
No kun nämä vihaiset miehet ei ymmärrä, että 1/200 on yhteensopivia, ne luulevat sen tarkoittavan sitä että valitaan 200 miehestä 1 komein. Tämähän on täyttä projisointia: heillä itsellään ainoa kriteeri naiselle on ulkonäkö, joten ajatus siitä että vain 1/200 kelpaa, tarkoittaa suoraan sitä, että 199/200 ei ole tarpeeksi komeita. Ei siis mitään ymmärrystä siitä mitä naiset arvostavat, eikä tietenkään kuunnella / uskota mitä naiset sanovat, koska miesselittäminen ajaa aina naisten yli.
Tähän päälle vielä se että eri naisille se 1/200 voi olla eri mies. Yksi etsii lapsetonta, toinen koiratonta, kolmas tupakoimatonta, neljännelle kaikki nämä OK jne. Se ei ole niin että siellä on se yksi laatikkoleuka-kirurgi jonka kaikki haluaa ja sitten itkevät poteroissaan kun eivät häntä saakaan, jolloin nämä tietyt miehet tulee sitten julistamaan sitä että kun vaan laskisit kriteereitä niin kyllä sullekin mies löytyisi.
Nämä tietyt miehet kun tuntuu muutenkin projisoimaan omia ajatuksiaan naisiin. Kun itselle elämän ykkösasia on naisen saaminen (mutta sitten kummallisesti ei olla valmiita tekemään sen eteen mitään, edes tekemään kunnollista tinder-profiilia), niin sitten kuvitellaan että naisillekin on.
Nykyään naiset on mielummin yksin ja onnellisia yksin, jollei löydy sopivaa miestä. Se että naisella on mies, ihan millainen mies vaan, ei ole mikään tavoiteltava asia. Se ei tuo naiselle mitään, päinvastoin vie vaan jos kumppani ei ole sopiva.
Tässäkin keskustelussa toistuu se että näille tietyille miehille matchien lukumäärä on hirveän tärkeää. Naiset ei kaipaa satoja matcheja. Ihan riittää se yksi sopiva.
"Nykyään naiset on mielummin yksin ja onnellisia yksin, jollei löydy sopivaa miestä"
2010-luvulla noin 7 % naisista kertoi kokevansa usein yksinäisyyden tunteita. 2020-luvulla yksinäisyyttä kokevien naisten määrä on kasvanut aivan räjähdysmäisesti aiemmasta, nyt jo 22% naisista kokee usein yksinäisyyden tunteita. (Miesten tilanne on myös pahentunut ihan samalla tavalla).
Naisten yksinäisyyden osalta tilanne ei siis ole todellakaan parantunut, vaan se on pahentunut aivan katastrofaalisesti. Meillä on käynnissä yksinäisyysepidemia, joka koskettaa molempia sukupuolia.
Lähde:
https://www.julkari.fi/server/api/core/bitstreams/c86ada27-9b7d-4f52-ba…
Aiemmin tässä ketjussa joku kyseli, miksi naiselle on tärkeää, että mieskin tykkää eläimistä ja matkailusta, jos nainen itse tykkää näistä. Ihmettelen pikemminkin, miksi se ei ole tärkeää sille miehelle, että nainen pitää suurinpiirtein samoista asioista. Se nainen tuskin aikoo luopua lemmikeistään tai matkusteluharrastuksestaan, joten miksi ihmeessä mies haluaisi väkisin ängetä suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka haluaa viettää vapaa-aikansa täysin eri tavalla kuin hän itse ja jolle ne lemmikit ovat kaikki kaikessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kertoi meille, että hän antaa tykkäyksen yhdelle miehelle kahdesta sadasta. Kysymykseni AP:lle:
Oletko AP tyytyväinen tuloksiin, mitä tällä toimintatavalla olet saanut?
Olen siihen tyytyväisempi verrattuna siihen, kun olen yrittänyt antaa mahdollisuuden tekstittömille tai vahvistamattomille profiileille. Olen kertonut näistä kokeiluista ja kokemuksista aiemmin ketjussa. Tällä tavalla altista itseäni vähemmän ikäville kokemuksille, ja säästän aikaa ja vaivaa sekä itseltäni että yhteensopinattomilta miehiltä.
Ikävä kyllä siihen en itse pysty vaikuttamaan miten miehet profiilinsa laativat ja mitä niistä sovellus minulle näyttää. Jos siis tarkoitit että olenko löytänyt itselleni sopivaa seuraa, on vastaus tietenkin ei. Mutta siihen en voi itse vaikuttaa, jos sellaisia profiileita ei ole edes tarjolla valittaviksi.
Ap
Koska sä AP viimeksi olet kohdannut miehen, joka ihan oikeasti herätti kiinnostuksesi? Ja kohtasitko tämän miehen Tinderissä, vai ns. tosielämässä?
Kuinka usein yleensäkään kohtaat miehiä, jotka herättävät kiinnostuksesi? Kerran kuukaudessa? Kerran vuodessa? Harvemmin?
Muutaman vuoden välein. Osan olen tavannut netissä, osan livenä. Ja muistutan taas että mulle kiinnostus tulee persoonasta, ei ulkonöstä. Joku kuitenkin tulkitsee tuon niin että näen tarpeeksi komeita miehiä vain muutaman vuoden välein. Ei.
Miksi kysyt?
Ap
Ja miten sinä ap varmuudella erotat persoonan ja ulkonäön toisistaan?
Kyseessä on kuitenkin tunne, eikö niin?
Oletko ihan varma, ettei miehen ulkonäkö vaikuta siihen tunteeseen joka sinulle syntyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin keskustelu etenee joka kerta. Naiset aloittavat puhumalla täyttä paskaa, ja hiljalleen edetään kohti totuutta:
"En välitä ulkonäöstä, luonne ja arvot ratkaisevat"
-> "No kunhan ei ole ihan täysi örkki, se riittää"
-> "No kyllähän ulkonäön täytyy miellyttää itseä, mutta ei tarvitse olla kalsarimalli"
-> "Tietysti nainen haluaa seksikkään miehen joka näyttää hyvältä, mutta sen lisäksi pitää olla hyvä luonne"
-> "Kyllähän nyt tyhmempikin ymmärtää, että ulkonäkö ratkaisee ensin ja tottakai jokainen ottaa komeimman mitä saa, ja pitää olla rahaakin kun eläminen maksaa ja tykkään matkustella. Mutta olisi miehellä hyvä olla muutakin"Mites te miehet? Kelpaako teille örkinnäköinen nainen?
En eri kuin keneltä kysyit, mutta kommentoin kun kerran mies olen :)
Mä olen aina sanonut sen asian ihan suoraan, että en ikinä alkaisi seurustella naisen kanssa, joka ei ole hyvännäköinen minun silmissäni. Ulkonäkö on tosi tärkeä juttu minulle. Ihan sama vaikka meillä olisi jonkun naisen kanssa täydellinen sielujen yhteys, niin jos ulkonäkö ei sytytä, niin meistä ei koskaan tule romanttisessa mielessä paria (ystäviä toki, toivon mukaan).
Lähes kaikki miehet, kenen kanssa olen tästä asiasta keskutellut, ovat todenneet myöntäneet saman asian, yhtään kiertelemättä ja kaartelematta, tai selittelemättä.
Itse ajattelen naisena samoin. Tosin pelkkä kiva ulkonäkö ei saa minua vielä kiinnostumaan kenestäkään, täytyy olla myös kiva persoonallisuus ja muuten yhteensopiva.
Kyllä, juuri näin minullakin!
Jos nainen on hyvännäköinen, tunnen kyllä lähes 100% varmasti seksuaalista kipinää häntä kohtaan. Mutta myös persoonallisuuksiemme pitää olla yhteensopivat, että voisin harkita muutakin kuin seksisuhdetta hänen kanssaan.
Kyllä se seksuaalinen kipinäkin katoaa aika äkkiä, jos mies käyttäytyy kusipään lailla. Itseäni ei kiinnostaisi tippaakaan seksi esim. rasistisia kommentteja laukovan miehen kanssa vaikka tämä olisi miten komea.
Mä olen aikanaan jatkanut seksisuhdetta erään naisen kanssa senkin jälkeen, kun selvisi että hän on valehdellut tietyistä aika vakavistakin asioista, varastanut ystävältään rahaa, ja tehnyt tiettyjä muitakin moraalisesti hyvin kyseenalaisia asioita.
Kun nuo asiat selvisivät minulle, aloin pitää tätä naista melko kamalana ihmisenä. Koin kuitenkin edelleen voimakasta seksuaalista vetoa häneen, ja jatkoin seksisuhdetta hänen kanssaan, kaikesta huolimatta.
Hänen vartalonsa vaan oli täsmälleen sitä, mikä sytyttää minut. Vaikka en enää voinut luottaa häneen ihmisenä yhtään, sain silti edelleen e*****n joka ikinen kerta, kun hän istui viereeni.
Mä ajattelen pikemminkin niin, että noin paska tyyppi ei todellakaan ansaitse seksiä mun kanssa ja että pystyn löytämään häntä paremmankin.
No tuo nainen josta kerroin, on toki tavallaan aika paska tyyppi, mutta mä ajattelen asian näin:
Hän nauttii seksistä mun kanssa, ainakin vielä nykyään (koska jatkaa tapaamisiamme). Ja minä puolestani suorastaan rakastan seksiä hänen kanssaan. Kuka tästä tilanteesta kärsii? Ei kukaan.
Kaksi ihmistä vaan nauttii toistensa seurasta.
Karua ja inhorealistista.
Jännanainen vie miestä. Kalu vie miestä.
Tuumailin vain, kuinka kaukana elintyylisi, elämänkatsomuksesi ja moraalisi on ns kunnollisen tai kiltin naisen vastaavista. Että ehkä kuitenkin kannattaa jatkaa jännänaisten parissa. Asia ei minulle kuulu, mutta tosiaan tuli mieleen. Kuinka monella ns kunnollisella naisella onkaan kumppani joka on toiminut vastaavanlaisesti. Aikamoista.
Eri
Jos lähdetään tuomitsemaan kaikki sellaiset naiset ja miehet, jotka ovat joskus harrastaneet irtoseksiä moraalisesti kyseenalaisen tyypin kanssa, niin siitä tuomittujen listasta tulee aika pitkä :D
Tuomittavien lista on varmasti pitkä, se ei ollut pointti. Kunnolliset naiset haluavat yleensä samanlaisen puolison kuin itse ovat, eivätkä ottaisi miestä joka toimii tai on toiminut kuten edellä kuvattiin, jos vain sen tietäisivät. He eivät toimisi kuten tuo löyhämoraalinen mies. Tämä oli se pointti.
Taitavin ja menestynein naistenmies jonka olen ikinä elämässäni tavannut, on harrastanut seksiä satojen naisten kanssa. Hän on myös alkoholisti, huumeiden käyttäjä, ja istunut vankilassa huumeiden maahantuonnista ja pahoinpitelyistä.
Ovatko ne hänen sadat naispuoliset seksikumppaninsa nyt siis epäkelpoja parisuhteeseen, vain koska he aikanaan harrastivat seksiä tämän "herrasmiehen" kanssa? Eivät ole, ainakaan minun mielestäni. Eivät ne naiset ole syyllisiä tämän miehen synteihin, vaikka hänen kanssaan seksiä harrastivatkin.
Kuka puhui epäkelvoista ihmisistä? Pointti on se, että lika barn leka bäst. Eli kunnolliset tyypit haluavat yleensä kunnollisen tyypin parisuhteeseen. Kyllä esim. seikkailijoillekin varmasti samanmoinen seikkailija löytyy kaveriksi.
Mutta etkö sä aiemmassa viestissäsi nimenomaan antanut ymmärtää, että jos joku henkilö harrastaa seksiä moraalisesti kyseenalaista elämää elävän ihmisen kanssa, niin sen jälkeen hän ei välttämättä kelpaa enää kumppaniksi muille, tavallista elämää eläville ihmisille?
Jos uskot näin, niin eikö tuon rikollisen casa novan entiset kumppanit ole juuri tässä tilanteessa? Menivät sinun mukaasi pilalle, koska harrastivat seksiä rikollisen kanssa.
Vedit tämän aika pitkälle, vaikea ottaa kantaa näin pitkälle vietynä. Voi tosiaan olla, etteivät enää kelpaa, voivat kelvatakin. Totuus on kuitenkin se, että ihmiset, joilla on samanlainen elämänkatsomus ja - tyyli etsivät samankaltaisiaan. Eivätkä irto- ja seksisuhteesta toiseen (jopa kyseenalaisten tapausten kanssa) hyppivät tyypit ole välttämättä yhteensopivia ns siveämpien tyyppien kanssa. Omat havaintoni puoltavat tätä.
Btw miehethän turhan usein villimpien naisten vuoteesta toiseen hypittyään yrittävät löytää vakavaan suhteeseen ns siveämpää naista, eivätkä hyväksyisi naiselta samaa käytöstä/vastaavaa seksihistoriaa. Se on kaksinaismoralistista.
Mitä pahaa on todeta haluavansa kumppanilta samaa moraalia, elämäntyyliä ja elämänkatsomusta? Ei se tarkoita, että pitäisi eri tavalla elävää kanssaihmistä täysin epäkelpona ihmisenä, vaan epäsopivana kumppanina parisuhteeseen. Tuskin ne jännemmät tyypitkään lämpenevät siveälle (ei varmaankaan kanki kovetu viereen istuessa kuten yllä kuvattiin).
Otetaan ajatusleikki:
Tapaat ihanan miehen, ja kolmen kuukauden tapailun jälkeen olet korviasi myöten ihastunut häneen.
Sen jälkeen saat tietää, että muutama vuosi sitten tämä kyseinen mies oli harrastanut seksiä sellaisen naisen kanssa, jolla on rikosrekisteri huumeista ja kavalluksesta.
Miten toimit? Jätätkö tämän ihastuksesi välittömästi? Jatkatko suhdettanne?
Erittäin vaikea vastata tällaiseen.
Mieleeni nousee kysymys, miten ihmeessä mies olisi ihastunut minuun, rauhalliseen, harkitsevaan kotihiireen, jos hänen tyyppiään ovat jännittävät naiset? Eli voisin kyllä tämän peusteella vastata kysymyksiisi, että skenaario on erittäin epätodennäköinen. Miestyyppi josta kiinnostun, tuskin harrastaa seksiä rikollisten kanssa, hän ei harrasta edes yhden yön juttuja.
Minulla kyllä rikollisten kanssa hengaava jäisi. Seksi mukavien ja normaalien ihmisten kanssa ei haittaa, mutta jos mies on tuollaiseen seuraan hakeutuvaa tyyppiä niin ei meillä olisi tulevaisuutta yhdessä.
Eri
Ok. Eli jos käännetään roolit toisin päin, eli ihan tavallista lakia kunnioittavaa elämää elävä nainen on vuosia sitten harrastanut kerran humalassa seksiä väkivaltarikoksista tuomitun miehen kanssa, niin sinusta on täysin ok että sen jälkeen kaikki muut miehet tyrmäävät täysin ajatuksen kyseisen naisen kanssa seurustelusta, koska kyseinen nainen kerran harrasti seksiä rikollisen kanssa?
Ei minulla ole mitään sananvaltaa siihen, mitä muut kumppaniltaan toivovat, ja ihmisille eri asiat ovat tärkeitä siinä kumppaninvalinnassa. Ei minun egoni ole niin suuri, että kuvittelisin minun tapani olevan ainoa oikea.
Minä itse en liiku sellaisten ihmisten seurassa, jotka hakeutuvat rikollisten seuraan, eikä kukaan tuttavapiirissänikään. Sellaisista pysymme huolella erossa.
Mikset voi vaan vastata kysymykseen? Jos nainen on vuosia sitten harrastanut seksiä rikoksista tuomitun miehen kanssa, mutta nainen itse ei ole siis tehnyt ikinä mitään rikoksia, niin tekeekö se seksikerta rikollisen kanssa tästä naisesta silloin epäkelvon parisuhteeseen?
Kyllä vai ei? Kysymys ei ole monimutkainen.
Se riippuu aivan siitä, mitä se toinen henkilö kumppaniehdokkaalta toivoo. Jotain se ei haittaa, toista se saattaa haitata. Jokainen toimikoon niin kuin itselleen sopii.
Minä vältän kusipäitä, ja kusipäisessä seurassa liikkuvia.
Ok. Syy miksi jankkasin asiasta oli se, että tiedän henkilökohtaisesti huume- ja väkivaltarikoksista tuomitun miehen, joka on harrastanut seksiä satojen naisten kanssa. Osa hänen ex seksikumppaneistaan oli ihan akateemisia ja kaikin puolin asiallisesti elämäänsä eläviä naisia.
Täällä aiemmissa viesteissä vihjailtiin, että jos ihminen on joskus harrastanut seksiä rikollisen tms. kyseenalaisen tyypin kanssa, niin hän ei silloin enää kelpaa kumppaniksi ns. tavallista elämää elävälle ihmiselle. Mielestäni tuollainen väite on täyttä potaskaa: on törkeää lähteä leimaamaan näitä naisia sen takia, että he ovat joskus historiassaan menneet sänkyyn tämän kyseisen miehen kanssa.
Ei vihjailtu tuollaista, eikä leimattu ketään, vedit mutkia suoraksi. Ihmisillä on preferenssejä, kelpaa tai ei, silti samankaltaiset etsivät toisiaan. Sinä sen sijaan taidat olla vain vänkäämässä "skenaarioinesi".
Voisitko sinä seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka on joskus vuosia sitten harrastanut seksiä rikoksesta tuomitun ihmisen kanssa? Vai tämä sinulle deal breaker?
Kaikenlainen rikollisten kanssa hengaaminen on minulle deal breaker. Ei liity seksiin minun kohdallani. Seksi ei tee ihmistä huonoksi, mutta seura kertoo ihmisestä todella paljon.
-Se toinen
Ok. Eli jos Liisa on vuosia sitten ollut tekemisissä rikosrekisterin omaavan Riston kanssa, sinä kieltäydyt olemasta missään tekemisissä Liisan kanssa, nyt ja tulevaisuudessa?
Koska Liisa vuosia sitten tunsi Riston? Ymmärsinkö oikein?
En usko, että minulla ja Liisalla olisi sen vertaa yhteistä kosketuspintaa että meitä edes kiinnostaisi toistemme kanssa aikaa viettää.
En kieltäytyisi, mutta en mielelläni hänen seurassaan olisi.
Liisa on vuosia sitten tuntenut miehen, jolla on rikosrekisteri. Liisa ei ole ikinä itse tehnyt yhtäkään rikosta.
Edes tapaamatta ikinä Liisaa, sinä päättelet että teillä ei Liisan kanssa todennäköisesti ole mitään yhteistä, koska Liisa on joskus tuntenut miehen, jolla on rikosrekisteri?
Ajatteletko siis tosiaan näin? Olet kyllä maailman pahiten ennakkoluuloinen ihminen, jos olet tosissasi näiden juttujesi kanssa.
Riippuu toki mitä kautta tuntenut. Jos itse on tuollaisia ihmisiä elämäänsä valinnut, niin se kertoo Liisan arvomaailmasta ja ihmismausta sen verran, että voin suorilta sanoa, että meistä ei ystäviä tulisi.
Jos tuntee esim työn kautta tai muuten ei oman valintansa kautta niin asia on tietysti eri.
Ei minulla ole mitään tarvetta ottaa elämääni ihmisiä, jotka viihtyvät rikollisten kanssa kun fiksumpia ihmisiä on maailma täynnä. 😄
Hengailkoot keskenään.
Jos Liisa oli aikanaan osa samaa kaveriporukkaa kuin Risto, ja Ristolla oli siis rikosrekisteri. Niin tämän takia sinä et siis suostuisi olemaan Liisan ystävä nyt, 10 vuotta myöhemmin? Vaikka Liisa ei ole edes tavannut Ristoa vuosikausiin, eikä ole hänen kanssaan missään tekemisissä?
Voiko joku oikeasti voi olla noin ahdasmielinen?
Ei se mitään ahdasmielisyyttä ole, vaan omista rajoista kiinni pitämistä. En yksinkertaisesti pidä ihmisistä, jotka mielellään rikollisten kanssa hengaavat, enkä näe mitään syytä sellaisen ihmisen kanssa ystävystyä. Erilainen moraalikäsitys, ja aivan liian erilainen maku ihmisten suhteen. Minä valikoin elämääni sellaisia ihmisiä, jotka eivät rikollisessa seurassa viihdy.
Ei sillä, en minä mihinkään rikollisiin edes törmäile, joten sinänsä aika turha keskustelu minun osaltani.
Ihmisen ystäväpiiri kertoo ihmisestä todella paljon.
Ok. Eli sun mielestä siis 10 vuotta sitten yksi seksiyö rikoksesta tuomitun miehen kanssa käytännössä tekee naisesta epäkelvon kumppanin loppuelämäkseen. Ja sinä et omien sanojesi mukaan suostuisi edes olemaan missään tekemisissä tällaisen naisen kanssa.
Olet kyllä aikamoinen tyyppi. En ole ikinä kuullut kenenkään suusta mitään näin kuvottavaa.
"Ok. Eli sun mielestä siis 10 vuotta sitten yksi seksiyö rikoksesta tuomitun miehen kanssa käytännössä tekee naisesta epäkelvon kumppanin loppuelämäkseen. Ja sinä et omien sanojesi mukaan suostuisi edes olemaan missään tekemisissä tällaisen naisen kanssa.
Olet kyllä aikamoinen tyyppi. En ole ikinä kuullut kenenkään suusta mitään näin kuvottavaa. "
Miksi tuot seksin tähän nyt taas mukaan kun minun kohdallani sillä ei ole mitään merkitystä. Heterona en tästä Liisasta edes kiinnostuisi, joten minun kumppanimieltymykseni ovat Liisalle yhdentekeviä. Enkä myöskään sanonut että kieltäytyisin olemasta missään tekemisissä, vaan että mielelläni en rikollisten kanssa viihtyvän seurassa olisi. Meistä siis ei ystäviä tulisi.
Sillä on minulle hyvin paljon merkitystä, minkälaisessa seurassa ihminen aikaansa viettää ja viihtyy.
Jollekin muulle Liisa saattaa olla hyvinkin haluttu kumppani- tai kaveriehdokas kuitenkin, ja se on aivan ok ja hyvä asia. Samankaltaiset ihmiset viihtyvät toistensa seurassa paremmin kuin minä ja Liisa viihtyisimme.
Yli 10 % suomalaisista on historiassaan rikostuomio. Eli käytännössä sadat tuhannet suomalaiset historialtaan täysin puhtaat ihmiset ovat joskus elämässään olleet tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, jolla on rikostuomio.
Se että sinä pidät sellaisia henkilöitä jotenkin alemman luokan kansalaisina, jotka ovat joskus elämässään edes TUNTENEET jonkun jolla on rikostuomio, on minusta täysin käsittämätöntä. On kuvottavaa, että joku voi edes ajatella noin.
Huonossa parisuhteessa siitä yksinäisyydestä vasta kärsiikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja riippuu valtavasti lasten iästä, miten ovat arjessa läsnä.
Jotkut teinit voivat jo elää miltei omaa elämäänsä.
Viisikymppisellä on jo usein aikuiset lapset. Kohderyhmä ap:n ikäisellä on viidestäkympistä ylöspäin.
Jos joku ei halua lapsia elämäänsä, niin se tarkoittaa myös aikuisia lapsia. Niiden aikuisten lasten myötä tulee usein lapsenlapsia. Miehen on helpompi ulkoistaa itsensä naisen lasten elämästä, mutta naiselle se on paljon vaikeampaa. Miehet kun tuppaavat jättää myös lastenlasten hoitamisen naisen vastuulle. Ukki elää elämäänsä kuten ennenkin vaikka lapsenlapset tulisi yökylään.
No eikö voi pariskunta yhdessä sopia, että ei oteta pikkulapsia yökylään?
Eihän ne äiditkään lapsiaan tyrkytä yön yli jonkun ukin tyttöystävän hoidettavaksi.
Pistät siis lapsenlapset kärsimään?
Yli 10 % suomalaisista on historiassaan rikostuomio. Eli käytännössä sadat tuhannet suomalaiset historialtaan täysin puhtaat ihmiset ovat joskus elämässään olleet tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, jolla on rikostuomio.
Se että sinä pidät sellaisia henkilöitä jotenkin alemman luokan kansalaisina, jotka ovat joskus elämässään edes TUNTENEET jonkun jolla on rikostuomio, on minusta täysin käsittämätöntä. On kuvottavaa, että joku voi edes ajatella noin.
Mistä keksit alemman luokan kansalaisen? Ihmiset viihtyvät omankaltaisessaan seurassa, niin yksinkertaista, eikä sen kummempaa. Sulla on ilmeisesti joku hinku nyt vain jankata ja haastaa riitaa kun jaksat keksiä omiasi ja laittaa sanoja suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin keskustelu etenee joka kerta. Naiset aloittavat puhumalla täyttä paskaa, ja hiljalleen edetään kohti totuutta:
-> "No kyllähän ulkonäön täytyy miellyttää itseä, mutta ei tarvitse olla kalsarimalli"
-> "Tietysti nainen haluaa seksikkään miehen joka näyttää hyvältä, mutta sen lisäksi pitää olla hyvä luonne"
-> "Kyllähän nyt tyhmempikin ymmärtää, että ulkonäkö ratkaisee ensin ja tottakai jokainen ottaa komeimman mitä saa, ja pitää olla rahaakin kun eläminen maksaa ja tykkään matkustella. Mutta olisi miehellä hyvä olla muutakin"Mites te miehet? Kelpaako teille örkinnäköinen nainen?
Mä olen aina sanonut sen asian ihan suoraan, että en ikinä alkaisi seurustella naisen kanssa, joka ei ole hyvännäköinen minun silmissäni. Ulkonäkö on tosi tärkeä juttu minulle. Ihan sama vaikka meillä olisi jonkun naisen kanssa täydellinen sielujen yhteys, niin jos ulkonäkö ei sytytä, niin meistä ei koskaan tule romanttisessa mielessä paria (ystäviä toki, toivon mukaan).
Lähes kaikki miehet, kenen kanssa olen tästä asiasta keskutellut, ovat todenneet myöntäneet saman asian, yhtään kiertelemättä ja kaartelematta, tai selittelemättä.
Itse ajattelen naisena samoin. Tosin pelkkä kiva ulkonäkö ei saa minua vielä kiinnostumaan kenestäkään, täytyy olla myös kiva persoonallisuus ja muuten yhteensopiva.
Jos nainen on hyvännäköinen, tunnen kyllä lähes 100% varmasti seksuaalista kipinää häntä kohtaan. Mutta myös persoonallisuuksiemme pitää olla yhteensopivat, että voisin harkita muutakin kuin seksisuhdetta hänen kanssaan.
Kyllä se seksuaalinen kipinäkin katoaa aika äkkiä, jos mies käyttäytyy kusipään lailla. Itseäni ei kiinnostaisi tippaakaan seksi esim. rasistisia kommentteja laukovan miehen kanssa vaikka tämä olisi miten komea.
Kukaan ei usko väitettäsi hetkeäkään. :D Nimimerkillä nopeasti ne naisten ns. periaatteet ja ideologiat karisevat aidosti komean miehen edessä.
Miksi ihmeessä harrastaisin seksiä komean kusipään kanssa kun voin yhtä hyvin harrastaa seksiä komen, mukavan miehen kanssa?
Pulma on siinä, että kun vaihtoehtona on parisuhde tavallisen ja mukavan miehen kanssa vs seksi ja pieni toivo parisuhteesta komean kusipään kanssa, aika suuri osa naisista todellisuudessa valitsee jälkimmäisen.
Enkä sano, että komea mies olis automaattisesti kusipäisempi. Aika useinhan kyse on siitä, etä komea mies on "kusipää" sinulle, mutta tarjoaisi kuun ja taivaan kaunottarelle.Vain sun ja inseleiden maailmassa naiset harrastaa jatkuvasti seksisuhteita komeiden kusipäiden kanssa.
Todellakin naiset jakaa persettä komeille kusipäille ja toivoo, että siitä kehkeytyisi parisuhde. Itsekin olen nähnyt tuon aivan saman monta kertaa elämäni varrella. Sitten tuomitaan kaikki miehet että ovat kusipäitä. Naiset kun ei tajua, että ei häntäheikki-mies harrasta seksiä tunnepohjalta vaan puhtaasti kylmästä panetuksesta. Nainen on hänelle elävä barbara.
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksit alemman luokan kansalaisen? Ihmiset viihtyvät omankaltaisessaan seurassa, niin yksinkertaista, eikä sen kummempaa. Sulla on ilmeisesti joku hinku nyt vain jankata ja haastaa riitaa kun jaksat keksiä omiasi ja laittaa sanoja suuhuni.
Sinä olet itse sanonut tässä ketjussa, että et haluaisi olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka on joskus tuntenut rikollisen.
Yli 10%:lla suomalaisista (eli noin 500t ihmistä!) on rikostuomio, mikä tarkoittaa sitä että todennäköisesti yli miljoona täysin viatonta suomalaista on joskus tuntenut rikollisen. Se että sinulla on jotain näitä viattomia ihmisiä vastaan etkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä, on minusta a) kuvottavaa, ja b) käsittämättömän ahdasmielistä.
Samaiset naiset joiden mielestä heitä ei saisi tuomita seksihistorian perusteella, toimivat niin itse.
Heille ei kelpaisi kokematon mies.
Vierailija kirjoitti:
Minun ei miehenä tarvi vaivautua yleisesti ottaen arvostelemaan naisten ulkonäköä, ku yli 90% naisista lähtee luiskaan muutoinkin.
9/10 kaatuu jo näihin:
-lapsia
-lemmikkejä
-perseaukisia. Omistavat vain tyyliin vuokraluukkunsa irtaimiston. Monesti ei ole edes ajokorttia 😩
Jaa. Valaisevaa.
Just tuon tyyppisiä miehetkin noissa paikoissa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet itse sanonut tässä ketjussa, että et haluaisi olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka on joskus tuntenut rikollisen.
Yli 10%:lla suomalaisista (eli noin 500t ihmistä!) on rikostuomio, mikä tarkoittaa sitä että todennäköisesti yli miljoona täysin viatonta suomalaista on joskus tuntenut rikollisen. Se että sinulla on jotain näitä viattomia ihmisiä vastaan etkä halua olla heidän kanssaan tekemisissä, on minusta a) kuvottavaa, ja b) käsittämättömän ahdasmielistä.
Naisille on ilmeisesti ihan sama onko mies saanut ylinopeussakon, vai harjoittanut järjestäytyneen rikollisuuden kanssa huumekauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään heitä vastaan, ja toivon heille kaikkea hyvää elämässä. Ihmiset ovat erilaisia, ja se on aivan ok. Minä nyt vain haluan olla oman kaltaisteni ihmisten seurassa, sellaisten, joiden kanssa viihdyn ja tunnen oloni kotoisaksi. Toiset toinen viihtyvät erilaisessa seurassa ja se heille suotakoon, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei usko väitettäsi hetkeäkään. :D Nimimerkillä nopeasti ne naisten ns. periaatteet ja ideologiat karisevat aidosti komean miehen edessä.
Miksi ihmeessä harrastaisin seksiä komean kusipään kanssa kun voin yhtä hyvin harrastaa seksiä komen, mukavan miehen kanssa?
Pulma on siinä, että kun vaihtoehtona on parisuhde tavallisen ja mukavan miehen kanssa vs seksi ja pieni toivo parisuhteesta komean kusipään kanssa, aika suuri osa naisista todellisuudessa valitsee jälkimmäisen.
Enkä sano, että komea mies olis automaattisesti kusipäisempi. Aika useinhan kyse on siitä, etä komea mies on "kusipää" sinulle, mutta tarjoaisi kuun ja taivaan kaunottarelle.Vain sun ja inseleiden maailmassa naiset harrastaa jatkuvasti seksisuhteita komeiden kusipäiden kanssa.
Todellakin naiset jakaa persettä komeille kusipäille ja toivoo, että siitä kehkeytyisi parisuhde. Itsekin olen nähnyt tuon aivan saman monta kertaa elämäni varrella. Sitten tuomitaan kaikki miehet että ovat kusipäitä. Naiset kun ei tajua, että ei häntäheikki-mies harrasta seksiä tunnepohjalta vaan puhtaasti kylmästä panetuksesta. Nainen on hänelle elävä barbara.
Älä viitsi, tuota ei usko kukaan. Vaikka noin harvoin olisi tapahtunut, syy on ollut niiden miesten, ei naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on ilmeisesti ihan sama onko mies saanut ylinopeussakon, vai harjoittanut järjestäytyneen rikollisuuden kanssa huumekauppaa.
Ylinopeus ei ole rikos, ihan tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään heitä vastaan, ja toivon heille kaikkea hyvää elämässä. Ihmiset ovat erilaisia, ja se on aivan ok. Minä nyt vain haluan olla oman kaltaisteni ihmisten seurassa, sellaisten, joiden kanssa viihdyn ja tunnen oloni kotoisaksi. Toiset toinen viihtyvät erilaisessa seurassa ja se heille suotakoon, tietysti.
"Minä nyt vain haluan olla oman kaltaisteni ihmisten seurassa"
Eli jos joku on joskus tuntenut rikollisen, et halua olla hänen seurassaan? Mitä jos minä sanoisin sinulle, että siskoni on tuomittu rikoksesta (mutta minulla itselläni on siis täysin puhdas historia)?
Suostuisitko ikinä puhumaan minulle, tai olemaan minun seurassani? Vai miten toimisit kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi, tuota ei usko kukaan. Vaikka noin harvoin olisi tapahtunut, syy on ollut niiden miesten, ei naisten.
Siis luuletko ihan oikeasti että miehet harastaa seksiä tunnepohjalta? Voi morjens 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta sen verran, että vä kivalta rikollinen on hyvin eri asia kuin esim liikennerikkomus tai vastaava. Nopeasti googlattuna puolet rikoksista on omaisuusrikoksia ja neljännes liikennerikoksia. Vä kivalta rikoksia on 6 prosenttia.
Varmaan hyvin harva normiväestöstä tuntee, hengailee tai harrastaa seksiä tuohon 6 % kuuluvan porukan kanssa? Väitänkin, että normiväki tuntee korkeintaan noita liikennerikollisia.
"Ok. Eli sun mielestä siis 10 vuotta sitten yksi seksiyö rikoksesta tuomitun miehen kanssa käytännössä tekee naisesta epäkelvon kumppanin loppuelämäkseen. Ja sinä et omien sanojesi mukaan suostuisi edes olemaan missään tekemisissä tällaisen naisen kanssa.
Olet kyllä aikamoinen tyyppi. En ole ikinä kuullut kenenkään suusta mitään näin kuvottavaa. "
Miksi tuot seksin tähän nyt taas mukaan kun minun kohdallani sillä ei ole mitään merkitystä. Heterona en tästä Liisasta edes kiinnostuisi, joten minun kumppanimieltymykseni ovat Liisalle yhdentekeviä. Enkä myöskään sanonut että kieltäytyisin olemasta missään tekemisissä, vaan että mielelläni en rikollisten kanssa viihtyvän seurassa olisi. Meistä siis ei ystäviä tulisi.
Sillä on minulle hyvin paljon merkitystä, minkälaisessa seurassa ihminen aikaansa viettää ja viihtyy.
Jollekin muulle Liisa saattaa olla hyvinkin haluttu kumppani- tai kaveriehdokas kuitenkin, ja se on aivan ok ja hyvä asia. Samankaltaiset ihmiset viihtyvät toistensa seurassa paremmin kuin minä ja Liisa viihtyisimme.