Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Jehovalaisia vaivaa ?

Vierailija
07.03.2026 |

Olen sanonut heille, ETTEN NEUVOTTELE OVISUUKYSELYN TAPAAN uskonnosta, niin he eivät kunnioita sitä, vaan tulevat yhä uudelleen ja uudelleen. Pitääkö alkaa kiroilemaan että tajuavat ?

Kommentit (276)

Vierailija
61/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä avaa ovea niille!

Jos suomalaiselle sanoo, että en keskustele ovensuussa uskonnosta, molemmat pitää oman uskonnonsa, PITÄÄ SE OLLA SELVÄ, ETTEI OVELLE YLIPÄÄTÄÄN TULLA. Ap

Eivät he saa merkata tietoja ylös ihmisistä. Ainakaan eivät saisi. Ja koska kiertävät monilla ovilla, voi olla, etteivät pysty muistamaan, kuka haluaa keskutella ja kuka ei.

Minä osaan olla ovea avaamatta. Minulla ei yleensä käy yllätysvieraita, joten jos ovikello soi, tarkistan ovisilmästä, kuka pyrkii sisälle.

Jehovathan raapustelivat tiedonkeräämisen lisäksi ihmisten ovenkarmeihin merkkejään ahdistelu ja häirintäkierroksillaan. Ihme kieroilua ja vandalismia.

https://yle.fi/a/3-10297901

https://www.kho.fi/fi/index/ajankohtaista/tiedotteet/2018/khojehovantod…

Jonkinlaisista muistikirjoista kai kyse tuossa ensimmäisessä? Jälkimmäistä en lukenut. 

Vierailija
62/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on mennyt hella  reihin tai luostariin ruuan takia ilmainen avustusruoka .   Kuin lahkot väärät Jeesuksen profeetat tienaa rahaa asuntoja autoja mökkejä näillä myyntijeesuksia jahvella .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan et sana tuli ihmiseksi .  

Vierailija
64/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanan vesi muuttui myös viiniksi elikkä vereksi .  Jotkut ei vaan pysy kehityksessä  mukana . Saati ajantajua ei ole eikä usein tunne karttaa edes . 

Vierailija
65/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli romaneja varasti TV . Sitten meni imuri . 

Vierailija
66/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehojahvet on se ongelma  1 TIITUS 1 : 10 .   NE JUU TAK SET.  Aina eksyttää . 

Vierailija
67/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he pyrkivät kunnioittamaan ihmisten tahtoa olla rauhassa heiltä. Isossa kaupungissa se voi olla vaikeaa. Pikkupaikkakunnilla heillä on omat vakioalueet, joilla tuntevat ja muistavat asukkaat. Jehova voi myös "pyyhkiä jalkansa" jostain erityisen syntisten pesästä. Yleensä jehovat ovat ok ja heitä kiinnostaa, jos joku ylipäätään tuntee Raamattua hiukankin. Myös muut puheenaiheet käyvät. Saattavat olla hyvin iloisia, jos saavat uutta tietoa asioista. 

Vierailija
68/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkini on JT. Hän sanoi, että JT:t etsivät ihmisiä, joita kiinnostaa Raamattu. Jos ihmisiä ei kiinnosta he menevät toiseen paikkaan. Se on eräänlaista lähetystyötä, jollaista kirkkokin tekee ja josta ei kannata hermostua. Mummoani ja itseäni JT-asia ei kiinnosta, eikä ukki siitä väännä kättä. Sanoin hänelle ystävällisesti, että en halua tulevaisuudessakaan jutella Raamatusta. Keskustelemme muista asioista. Toki ukilla on erittäin läheisiä ystäviä niissä piireissä ja he keskenään juttelevat Raamatusta. Ukki luki Matteus 24:14 "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu." syyksi rampata ovilla. Sanokaa, ettette halua jutella, niin saatte olla rauhassa.

Vierailija
69/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hyviä kokemuksia heistä. Lämpimämpiä ja sydämellisempiä ihmisiä ei ole juuri missään. En kuulu heihin, mutta paljon ihmiset jaksavat ymmärtää väärin ja levitellä heistä perättömiä. Kertoo vain heistä itsestään. 

Vierailija
70/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensiirtokielto perustuu pelkoon ajalta, jolloin veriryhmiä ei tunnettu. Silloinhan väärän veren saaminen olisi voinut viedä hengen. Veressä ei ole spirituaalinen elämä, kuten väittävät, vaan kirjaimellinen elämä, koska ilman verta monet eläimistä ja ihminen kuolee, siis fyysinen elämä on sidottu vereen, ei sielullinen elämä. 

Vierailija
71/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään hyviä kokemuksia heistä. Lämpimämpiä ja sydämellisempiä ihmisiä ei ole juuri missään. En kuulu heihin, mutta paljon ihmiset jaksavat ymmärtää väärin ja levitellä heistä perättömiä. Kertoo vain heistä itsestään. 

Voivat olla mukavia ihmisiä, mutta levittävät väärää evankeliumia koska kieltävät Jeesuksen jumaluuden. Siinä mielessä iso ongelma. Tietysti voi ajatella, kuten Jeesus taisi Raamatussa sanoa "jotka eivät ole meitä vastaan ovat meidän puolellamme".

Vierailija
72/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tavallisia ihmisiä. Useita ärsyttää vain ovelletulo, minuakin. Siksi tein käyntikiellon. Eipä muuten ongelmia. 

Vierailija
73/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lukee raamatussa että "Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen sisälle hänen luokseen ja aterioin hänen kanssaan ja hän minun kanssani."

No ei kai sen Jehovan todistajan kerrota seisovan ovella? :D 

Ihan joku muu siellä kolkuttelee. 

Vierailija
74/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vähemmän käyvät kai ovilla. Seisovat kärryineen kadunkulmissa.

Vierailija
75/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kulkivat ovelta ovelle. Ilmeisesti se ärsytti ihmisiä ja johti niin moniin valituksiin, että uskonlahkon amerikkalaiset johtajat antoivat käskyn mieluummin olla menemättä oville ja seistä kadunvarsilla kärryjen kanssa näkyvillä siltä varalta, että joku haluaisi mennä heidän kanssaan juttelemaan.

Vierailija
76/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on uskonnon tyrkyttäminen. Jokainen osaa kyllä valita itse. Ei olisi mulla pokkaa mennä ovelta ovelle. 

77/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko ja moni muukin uskonto on siitä kummallinen, että vastoin alkuperäistä ideaansa, ne ovat olleet "vaeltelevia ismejä". Eli ne eivät ole paikallisyhteisöjensä oppijärjestelmiä, vaan toteuttaneet imperalismia ja sortoa.

Vierailija
78/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa on uskonnon tyrkyttäminen. Jokainen osaa kyllä valita itse. Ei olisi mulla pokkaa mennä ovelta ovelle. 

He itse sanoisivat, että noudattavat vaan Jeesuksen mallia ja käskyä saarnata sanaa.

Vierailija
79/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopesua ja massakäyttäytymistä.

Vierailija
80/276 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evankelis-luterilaiset tarjoavat opetusta (uskontotunnit, ruokarukous, juhlapäivät, laulut) kouluissa, seurakuntataloissa, kirkoissa, televisiossa, YouTubessa, kirkkolehdissä ja useiden radiokanavien kautta.

Se onkin suuri ongelma. Kouluissa ei missään nimessä pidä levittää mitään uskonnollisia tai poliittisia ideologioita tai markkinoida mitään muutakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan