Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erehdyin mainitsemaan miehelle säästötilistäni

Vierailija
24.07.2026 |

Eilen jostain syystä möläytin miehelle, että minulla on säästötililläni isohko summa rahaa. Heti tänään aamusta alkoi se rahan lainaksi ruinaaminen. Miehellä ei siis itsellään pysy raha näpeissä yhtään. 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedät mitä tehdä. 

Vierailija
2/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa vai sellasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, et siellä nyt ei ole mitään. Lainasit ne jo jollekki toiselle.

Vierailija
4/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se prsaukiset äijät on sitä mieltä, että se mikä on sun on mun.

Vierailija
5/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että nyt ne on sijoitettu  pitkäksi määräajaksi, ei voi irtisanoa kesken

Vierailija
6/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mies on kyseessä ap? Onko se sun iskä, veli vai poikkis? Naapurin ukko?

Vierailija
7/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on isohko summa?

Vierailija
8/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää saada karvanopat ja erikoisvanteet. Ihan hyvin voit lainata muutaman tonni. Kyllä maksaa takaisin. Hih hih.

Vierailija
9/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin jännä juttu kun lähes joka nainen salaa mieheltään varallisuutta mutta nämä samat naiset loukkaantuvat ja ahdistuvat jos mies ei luovuta ihan kaikkea omaisuuttaan ja varallisuuttaan naisen käytettäväksi ja naisen hyväksi. 

Kun kerran naisilla on näitä salaisia säästöjä niin miksinte vaaditte mieheltä rahaa käytettäväksi vaikka teillä itselläkin on rahaa ja säästöjä?

Miksi teiltä naislta pitäisi hyväksyä salaisia omia säästöjä kun ette te niitä miehiltäkään hyväksy?

Vierailija
10/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellä pohjalla homma kun täytyy valehdella. No, sellasta se on naisten kanssa.

Vierailija
11/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskokaa tai älkää, niin tapailin tyyppiä, joka sano, että maksa hänen auton korjaus, niin pääsen sitten ajamaan sillä autolla joskus.

Noh noh minä sille äijälle sanoin, että en tietenkään maksa kun mulla on oma auto.

Vierailija
12/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveellä pohjalla homma kun täytyy valehdella. No, sellasta se on naisten kanssa.

Sinulle on pakko valehdella. Ethän sä muuten lopeta sitä rahanlypsämistä. Sellaisia on luuserimiehet.

Vierailija
13/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus seurustellut ihmisen kanssa, jolla raha poltteli sormia. Eli kaikki raha, mikä tuli, piti päästä heti käyttämään. Mielellään olisi käyttänyt minunkin rahani, jos olisin antanut.

Se suhde päättyi muista syistä, mutta enää en lähtisi suhteeseen, jossa kumppanille aiheutuu ahdistusta siitä, että minulla/meillä on rahaa.

Vierailija
14/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin jännä juttu kun lähes joka nainen salaa mieheltään varallisuutta mutta nämä samat naiset loukkaantuvat ja ahdistuvat jos mies ei luovuta ihan kaikkea omaisuuttaan ja varallisuuttaan naisen käytettäväksi ja naisen hyväksi. 

Kun kerran naisilla on näitä salaisia säästöjä niin miksinte vaaditte mieheltä rahaa käytettäväksi vaikka teillä itselläkin on rahaa ja säästöjä?

Miksi teiltä naislta pitäisi hyväksyä salaisia omia säästöjä kun ette te niitä miehiltäkään hyväksy?

Kerro tarkemmin. Milloin sulle kävi noin? Oliko se sun avopuoliso tai aviopuoliso se nainen, joka noin toimi sun kansa? Paljonko se vaati sulta rahaa?

Vierailija
15/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät siis miltä ihan jokaisesta miehestä tuntuu joka on saanut itselleen säästöjä. Omalle kohdalle minun säästöt aiheuttivat edellisessä parisuhteessa kahden viikon riidan kun nainen sai tietää säästöistäni ja se keksi heti niille parempaa käyttöä eli matkustelu ja shoppailu mutta en antanut niitä naisen käyttöön. Ero tuli siinä vaiheessa kun nainen jäi kiinni että oli siinä vaiheessa kun minä nukuin ottanut puhelimen ja kirjautunut verkkopankkiisi ja oli itse ottanut säästöistäni siirtämällä itselleen tonnin ja kun tämä paljastui alkoi tämä nainen syyttämään naisvihasta ja teki perättömän raiskaus ilmoituksen. Kuulusteluissa kun lähetin kaikki naisen viesti poliiseille ja näytin se rahan siirron niin homma meni siihen että nainen joutui maksamaan sen tonnin takasin korkojen kera ja sai itse sakot perättömästä raiskaus ilmoutuksesta

Vierailija
16/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva vaan kuvetta

Vierailija
17/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet vieläkään ymmärrä että naisen rahat on yksin naisen rahoja ja miehen rahat on yhteisiä rahoja? Toisaalta eihön miehet ymmärrä sitäkään  että mihen rahoista maksetaan kaikki kustannukset ja jos miehen rahat ei riitä niin vasta siinä vaiheessa naine  voi vähän auttaa keiden kustannusten maksamisesta. Toivottavaa olisi kyllä ennemmin se että mies kyselisin lainaa tutuiltaa ja muilta että saisi laskut maksettua että naisen rahat jää naiselle itsellen. Mieshän kuitenkin otetaan vain ja ainoastaan taloudellisen hyödyn takia kun eihän kukaan nainen näe miehessä arvoa ihmisenä 

Vierailija
18/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että nyt ne on sijoitettu  pitkäksi määräajaksi, ei voi irtisanoa kesken

Miksi noin pitäisi sanoa? Ei kai kukaan halua jatkaa suhdetta noin röyhkeä pyynnön jälkeen? Eroon vain ja ilmoitus, että en ole pankki. 

Vierailija
19/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se prsaukiset äijät on sitä mieltä, että se mikä on sun on mun.

Sukupuoliroolien ollessa toisinpäin tämä olisi itsestään selvyys. 

Vierailija
20/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä rahat välittömästi määräaikaiselle tilille kasvamaan korkoa jos eivät vielä ole. Sitten sieltä ei nosteta ennen määräaikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi