Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa nautinnollisimmat tavat miten käräytän naimisissa olevat 3 henkilöä?

Vierailija
06.03.2026 |

Tunnen hyvin miehen, joka on naimisissa ja on pettänyt aina puolisoaan. Hän pettää kahden muun naimisissa olevan naisen kanssa, nämä naiset eivät tunne toisiaan, eivätkä tiedä, että tämä mies tosiaan vehtailee molempien kanssa. itse tunnen myös molemmat naiset hyvin. nyt kuitenkin tämä mies on käynyt hermoilleni ja ajattelin, jos käräyttäisin kaikki 3 henkilöä. miten sen tekisin?

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos on vapaa suhde heillä, ei kuulu sulle.

Jos on vapaat suhteet, ei ap:n paljastuksilla ole silloin asianomaisille merkitystä.

Nuo aviosuhteet saattavat olla jo muutoinkin heikoissa kantimissa. Ehkä petetyt kärvistelevät vain lasten vuoksi.

Tieto voisi vapauttaa myös petetyt hakemaan onneaan muualta. Joskushan petos paljastuu. Kurjaa saada tietää vuosikausien päästä eläneensä valheessa.

Vierailija
142/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen käräyttämisen ptäisi olla natinnollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämä päättyy. Varsinkin jos päättyy tarina kesken kuin kanan lento, niin taitaa olla vain (sinänsä mielenkiintoinen) fantasiakehitelmä. 

Vierailija
144/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinaan käräyttänyt yhden naistuttavan kun hänellä oli suhde jo ennen vihkimistä  ja petti kun aviomiehensä oli ulkomailla töissä. Kaveriporukka  ja naapuritkin tiesi  siitä. Sitten kerran kerroin aviomiehelle että vaimolla on suhde toiseen mieheen. Vaimo soitti mulle että miksi olet kertonut, en muista mitä vastasin,  he  erosivat . Yhdelle toiselle kaveri miehelle en ole kertonut vaimonsa seksiseikkailuista, ovat edelleen aviossa. Nämä aviomiehet ovat veljeksiä.

Miksi et kertonut tälle viimeiselle?

Vierailija
145/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä on usein narsisti. Täysin empatiakyvytön. Juuri tämän takia käräytän kaikki pettäjät, jotka tulevat minulle kehumaan että heillä on salasuhde. Eihän se suhde ole mikään "saavutus". Sehän vain todistaa, että pettäjä on selkärangaton ja munaton pelle. Ja epätavallisen tyhmäkin vielä, koska itse kertoo minulle pettämisestä. 

Minä tietysti vedän roolia. Kun pettäjä kertoo käyneensä vieraissa, minä naureskelen hänen jutuilleen. Kehun häntä "hyvästä peliliikkeestä", koska haluan luoda vaikutelmaa että pettäminen on minun mielestäni täysin OK. 

Totuus on, että minä tarkkailen tilannetta ja lypsän informaatiota (pettämisen yksityiskohdat). Kun tietoa on tarpeeksi, voin ottaa anonyymisti yhteyttä pettäjän puolisoon ja kertoa hänelle, mitä pettäjä on puuhaillut. 

Ääh. Olet itsekin aika kuspää.

No, siinäpä petturi oppii, ettei ole ainoa kuspää. :D

Vierailija
146/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kirje niille petetyille ja kirjoita siihen miten niitä petetään.

Minä sain fb:ssa nimettömän viestin, että mieheni pettää. En uskonut sitä millään, sillä mielestäni mieheni on maailman uskollisin ja rakastaa minua aivan järjettömästi. Viestissä kuitenkin kerrottiin, mistä mies pitää sängyssä ja se alkoi kaihertaa ja ratsasin hänen puhelimensa. llmiantaja oli varattu nainen, jolla oli suhde mieheeni ja halusi tämän itselleen. Hänet oli kätketty "Anssiksi" mieheni puhelimeen ja kävin naisen kotona kertomassa hänen bodarimiehelleen, mitä eukkonsa on puuhannut ja kenen kanssa. Mies erosi pettävästä eukostaan ja kävi vetämässä miestäni kunnolla lättyyn. mieheni (nykyään ex) kun oli kunnon vellihousu, ei uskaltanut hiiskua siitä sanaakaan kenellekään vaan kuittasi työtapaturmaksi. Tästä on aikaa 12 vuotta ja ex-mies on edelleen sinkku. Ei, heistä ei tullut paria ja koko homma suli samantien kun paljastui. Niin siinä usein käy, ettei se enää sitten viehätäkään kun olisi sallittua. On vaan niin kiva tehdä paskajuttuja toisen selän takana, sitä ne munattomat pelkurit harrastaa.

Vierailija
147/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästä työstä pitää saada joku palkka. Voi iloita siitä, että teki hyvän työn.

Vierailija
148/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehottaisin olemaan kertomatta. Kun sitä ei voi tietää pitääkö kohteet tuota paljastamista ensinkään työnä ja varsinkaan hyvänä työnä.

Vierailija
149/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehottaisin olemaan kertomatta. Kun sitä ei voi tietää pitääkö kohteet tuota paljastamista ensinkään työnä ja varsinkaan hyvänä työnä.

Eihän tässä ketään niiden paljastettujen mielipiteet kiinnosta. Heidän arvostelukykynsä on jo nähty.

Vierailija
150/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on aina pelkuri. Aina uhriutumassa. Aina hautomassa kostoa. Juuri siksi kannattaa tehdä kaikki ilmiannot (pettämisestä kertominen puolisolle) anonyymisti. Oma turvallisuus on aina tärkeämpää kuin pettäjän "maine". Pettäjä itse pilasi oman maineensa sillä, että rupesi pettämään ja kehuskelemaan. Nyt on myöhäistä itkeä. Vaimo tietää jo, koska hän sai nimettömän vihjeen. Vaimo päättää ottaa eron, viedä lapset ja vaatia pettäjämieheltä elatusmaksuja. Pettäminen on kallis harrastus. Harrastuksen hinta on pettäjämiehen koko elämä. Vielä jos työpaikka menee niin pettäjämies kokee täydellisen nöyryytyksen. 

Onhan näitä irtisanomisia nähty. Kuten se amerikkalainen yrityspomo, joka kuherteli salarakkaansa (nainen samasta firmasta) kanssa julkisella paikalla. Jossain konsertissa. Kamera kuvasi yleisöä ja pettäjäpari kärähti tuhansien katsojien silmien alla. Video lähti jakoon ja nyt miljoonat ihmiset tietävät pettämisestä. Tämä pettäjäpari on nyt "canceloitu" niin, että heille nauretaan kaikkialla minne menevät. 😆

Vierailija
151/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kirje niille petetyille ja kirjoita siihen miten niitä petetään.

Minä sain fb:ssa nimettömän viestin, että mieheni pettää. En uskonut sitä millään, sillä mielestäni mieheni on maailman uskollisin ja rakastaa minua aivan järjettömästi. Viestissä kuitenkin kerrottiin, mistä mies pitää sängyssä ja se alkoi kaihertaa ja ratsasin hänen puhelimensa. llmiantaja oli varattu nainen, jolla oli suhde mieheeni ja halusi tämän itselleen. Hänet oli kätketty "Anssiksi" mieheni puhelimeen ja kävin naisen kotona kertomassa hänen bodarimiehelleen, mitä eukkonsa on puuhannut ja kenen kanssa. Mies erosi pettävästä eukostaan ja kävi vetämässä miestäni kunnolla lättyyn. mieheni (nykyään ex) kun oli kunnon vellihousu, ei uskaltanut hiiskua siitä sanaakaan kenellekään vaan kuittasi työtapaturmaksi. Tästä on aikaa 12 vuotta ja ex-mies on edelleen sinkku. Ei, heistä ei tullut paria ja koko homma suli samantien kun paljastui. Niin siinä usein käy, ettei se enää sitten viehätäkään kun olisi sallittua. On vaan niin kiva tehdä paskajuttuja toisen selän takana, sitä ne munattomat pelkurit harrastaa.

Hyvä, että kerroit asian eteenpäin myös toisen pettäjän miehelle. Pettäjät ovat k u s i p ä i t ä.

Vierailija
152/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä on aina pelkuri. Aina uhriutumassa. Aina hautomassa kostoa. Juuri siksi kannattaa tehdä kaikki ilmiannot (pettämisestä kertominen puolisolle) anonyymisti. Oma turvallisuus on aina tärkeämpää kuin pettäjän "maine". Pettäjä itse pilasi oman maineensa sillä, että rupesi pettämään ja kehuskelemaan. Nyt on myöhäistä itkeä. Vaimo tietää jo, koska hän sai nimettömän vihjeen. Vaimo päättää ottaa eron, viedä lapset ja vaatia pettäjämieheltä elatusmaksuja. Pettäminen on kallis harrastus. Harrastuksen hinta on pettäjämiehen koko elämä. Vielä jos työpaikka menee niin pettäjämies kokee täydellisen nöyryytyksen. 

Onhan näitä irtisanomisia nähty. Kuten se amerikkalainen yrityspomo, joka kuherteli salarakkaansa (nainen samasta firmasta) kanssa julkisella paikalla. Jossain konsertissa. Kamera kuvasi yleisöä ja pettäjäpari kärähti tuhansien katsojien silmien alla. Video lähti jakoon ja nyt miljoonat ihmiset tietävät pettämisestä. Tämä pettäjäpari on nyt "canceloitu" niin, että heille nauretaan kaikkialla minne menevät. 😆

Olen samaa mieltä, että petturi on uhrautuva pelkuri. Uhriutuminen on yleensä sitä, että pettäjä itseään säälien kehittää aina tarinaa siitä, kuinka häntä on kohdeltu kaltoin avioliitossa, ja siksi on ihan PAKKO pettää. Hän ei kuitenkaan uskalla erota, koska on pelkuri.

Vierailija
153/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ketään niiden paljastettujen mielipiteet kiinnosta. Heidän arvostelukykynsä on jo nähty.

Mitä nautintoa paljastaminen sitten voisi tuottaa?

Vierailija
154/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että suurimmalla osalla ihmisistä on jonkinlainen käsitys oikeasta ja väärästä. Silloin, kun jotkut käyttävät muita hyväkseen ja toimivat väärin, ihmisten oikeudentuntoa vaivaa. Kun väärintekijät saatetaan vastuuseen, ja huijatuille kerrotaan totuus, maailma tuntuu taas hetken paremmalta paikalta.

Vierailija
155/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että petturi on uhrautuva pelkuri. Uhriutuminen on yleensä sitä, että pettäjä itseään säälien kehittää aina tarinaa siitä, kuinka häntä on kohdeltu kaltoin avioliitossa, ja siksi on ihan PAKKO pettää. Hän ei kuitenkaan uskalla erota, koska on pelkuri.

uhriutuva pelkuri

Mitään nämä pettäjät eivät ole valmiita uhraamaan.

Vierailija
156/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että suurimmalla osalla ihmisistä on jonkinlainen käsitys oikeasta ja väärästä. Silloin, kun jotkut käyttävät muita hyväkseen ja toimivat väärin, ihmisten oikeudentuntoa vaivaa. Kun väärintekijät saatetaan vastuuseen, ja huijatuille kerrotaan totuus, maailma tuntuu taas hetken paremmalta paikalta.

Kaikilla ihmisillä on luultavasti joku käsitys oikeasta tai värästä. Pettämisen kohdalla petetyllä saati pettäjällä se käsitys ei välttämättä ollenkaan kaikilla ole sama kuin esim. sinun käsityksesi.

Voisin kuvitella että nautintoa tuottaisi se että saa satutettua pettäjää. Jos sen voisi tehdä sinun pitäisi tuntea hänen ajatusmaailmansa ja käsityksensä asiasta. Jos hyvinkin tiukasti pitää kiinni vain omasta käsityksestään että pettäminen on vääriin, pettäjän ajatusmaailman ymmärtäminen voi olla hyvinkin haasteellista. En edes usko että se voisi tuoda nautintoa.

Vierailija
157/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjän itku on musiikkia minun korvilleni. Samoin se, että pettäjän puoliso ja lapset itkevät. Ei suru ole mikään sairaus. Se on vain normaali reaktio avioeroon. 

Tilastojen mukaan puolet kaikista avioliitoista päättyy eroon. Jos rupeat pettämään, niin voit olla varma että oma liittosi on erittäin suuressa vaarassa päättyä heti kun pettäminen tulee ilmi.

Vierailija
158/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on luultavasti joku käsitys oikeasta tai värästä. Pettämisen kohdalla petetyllä saati pettäjällä se käsitys ei välttämättä ollenkaan kaikilla ole sama kuin esim. sinun käsityksesi.

Voisin kuvitella että nautintoa tuottaisi se että saa satutettua pettäjää. Jos sen voisi tehdä sinun pitäisi tuntea hänen ajatusmaailmansa ja käsityksensä asiasta. Jos hyvinkin tiukasti pitää kiinni vain omasta käsityksestään että pettäminen on vääriin, pettäjän ajatusmaailman ymmärtäminen voi olla hyvinkin haasteellista. En edes usko että se voisi tuoda nautintoa.

Kuten sanottu, pettäjän ajatusmaailma ei kiinnosta yhtään, eikä se, mikä hänestä on oikein tai väärin. Se on nähty konkreettisina tekoina.

Ei ole sattumaa, että pettäjää kutsutaan pettäjäksi. Hän huijaa puolisoaan ja tässä tapauksessa ilmeisesti useampaa muutakin ihmistä.

Käräyttämisen tarkoitus on paljastaa huijaus, jotta huijatut voivat tehdä informoituja päätöksiä elämässään.

Vierailija
159/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjiä ei yleensä kiinnosta mikään muu kuin, että saa omat halut tyydytettyä, millään muulla ei ole mitään väliä. valehdellaan perheessä kokoajan jollekkin, sekä ollaan niin vellihousuja, että ei kyetä eroamaan omasta suhteesta. yleensä karma hoitaa loput kun siitä jäädään kiinni.

Vierailija
160/165 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä on usein narsisti. Täysin empatiakyvytön. Juuri tämän takia käräytän kaikki pettäjät, jotka tulevat minulle kehumaan että heillä on salasuhde. Eihän se suhde ole mikään "saavutus". Sehän vain todistaa, että pettäjä on selkärangaton ja munaton pelle. Ja epätavallisen tyhmäkin vielä, koska itse kertoo minulle pettämisestä. 

Minä tietysti vedän roolia. Kun pettäjä kertoo käyneensä vieraissa, minä naureskelen hänen jutuilleen. Kehun häntä "hyvästä peliliikkeestä", koska haluan luoda vaikutelmaa että pettäminen on minun mielestäni täysin OK. 

Totuus on, että minä tarkkailen tilannetta ja lypsän informaatiota (pettämisen yksityiskohdat). Kun tietoa on tarpeeksi, voin ottaa anonyymisti yhteyttä pettäjän puolisoon ja kertoa hänelle, mitä pettäjä on puuhaillut. 

Oot sä kiero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan