Il: 9v poliisikyytissä kotiin, kun unohti maksaa 0,59e muovipussin
9v oli tehnyt ostokset Lidlissä, vartija oli pysäyttänyt ja tarkistanut ostokset ja kuitin ja huomannut, että muovipussia ei ollut maksettu. Poika takahuoneeseen tunniksi itkemään, poliisit paikalle. Ei annettu maksaa, eikä yhteyttä vanhempiin.
Poika säikähtänyt pahasti. Äitin ottaessa Lidliin yhteyttä, oli kerrottu vartijan toimineen ohjeiden mukaisesti.
Lidl boikottiin.
Kommentit (1097)
Koska poliisit etsii sen mun polkupyörän. Tässä on jo useampi vuosi mennyt.
Jos kaikki muut ostokset oli maksettu ja jätetty vain edullinen muovipussi maksamatta niin melko varmasti on ollut puhdas vahinko eikä tahallinen teko tai joku kavereiden yllyttämä juttu. Ei noin pieni vielä ymmärrä. Äiti on ihan aiheesta ihmeissään, en minäkään antaisi moista kohtuuttomuutta anteeksi noin vähäisestä "rikkeestä" tuon ikäiseltä. Todellakin tuomittavaa toimintaa ja kohtuutonta. Olisi varmasti riittänyt ihan puhutella asiallisesti poikaa ja muistuttaa, että se pussikin pitää maksaa. Varsinkin jos ei ollut mikään, että jatkuvasti tekee noin. Sitten kun naisia meinataan tappaa niin niihin tilanteisiin ei muka riitä resursseja. Käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa jos puuttuu ranskalaiset niin työntekijä pitää irtisanoa + poliisi hakee laitokselle.
Joo joo ollaan jo kuultu
Vierailija kirjoitti:
3v lapsenlapseni oli ottanut pääsiäisen alla kassan luota jonkun 30 senttiä maksaneen koristeen isänsä huomaamatta (maksoi kassalla). Tyttäreni siis äitinsä sai hirveän raivarin kotona "Joudut vankilaan varas. Jeesus näki varas. Ei saa ottaa mitään. " Isä kävi maksamassa 30 senttiä 3 km päässä. En pidä tyttäreni käytöksestä mutta hän on Päivi Räsäsen opetuslapsi. Lapsenlapsi on nyt 7 v ja pelkää kassoja ja kauppoja.
Tee huoli-ilmoitus tyttärestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Missä lapsi kuljetttiin. Etupenkillä ja välitilassa saa olla vain koulutettu poliisihenkilö. Takakontissa ei taas ole turvavöitä tai turva-istuinta, onko penska vain heitetty takakoppiin kolisemaan? Joka tapauksessa poliisi rikkoi lakia tässä kuljetuksessa.
Ei jumalauta, ei se mikään taapero ollut.😂
Kun käytän itEpalvelukassaa olen korostetun hidas ja näytän jokaista tavaraa huolella. Ne seuraa laitteeltaan. Ja hymyilevät.
Voi poika parka,joutui itse pilkun viilaajien uhriksi.
Lapsi oli tyttö, eikä poika. Keneltä tahansa voi unohtua ihan mikä tahansa skannaamatta, ihan täysin inhimillistä.
En varmasti enää ikinä asioi Tukkutorin Lidlissä. Kyllä sylettää tollanen idioottimaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta tulee merkintä tietoihin. Menee moni mahdollisuus elämässä. Ei pääse opiskelemaan, ei saa työpaikkaa, ei pääse armeijassa aukkiin.
No, politiikkaan voi pyrkiä.
Meillä oli alikkina tapon yrityksestä tuomittu, oli ampunut haulikolla oven läpi naapuria. Mutta onhan tuo muovikassin unohtaminen isompi juttu.
EI OLE TAPAHTUNUT!!Iltalehdessä ei mitään,Iltasanomissa ei mitåän,kun kirjotti hakuun Lidl,poliisi ja muovipussi niin ei mitään. Valeuutinen,poistoon.
Vain yhden muovipussin tähden,Herra varjele.
Vierailija kirjoitti:
Voi poika parka,joutui itse pilkun viilaajien uhriksi.
Lapsi oli värillinenneekerityttö.
Liki viikoittain kun käy kaupassa, niin kuitista huomaa virheitä, aina niin päin että alennuksia puuttuu ja tuotteesta on veloitettu normaalihinta tai tuotteita on laskutettu liian monta. Pitäisikö siis kutsua poliisi paikalle ja syyttää myyjää ja kauppaa petoksesta.
Vierailija kirjoitti:
EI OLE TAPAHTUNUT!!Iltalehdessä ei mitään,Iltasanomissa ei mitåän,kun kirjotti hakuun Lidl,poliisi ja muovipussi niin ei mitään. Valeuutinen,poistoon.
Opettele edes välilyönnit.
Aloitus on pakko olla trolli. Kaikkihan noin tekee. Itse ainakin. Punnitsen myös hedelmiä väärällä hinnalla. Jos tulee stevari niin sanon et oho unohtu. Ja laitan stevarin naaman muistiin kostotoimenpidettä varten.
Aivan pelle touhua. Mitä ajatteli vartija tai poliisit. Tai ajattelivatko mitään.
No jos tuo nyt oppi kerrasta ettei rikos kannata. Tyttö jättää nyt rikolliset tapansa aloittamatta.
Poliisi nappasi nyt kovan luokan rikollisen.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
No jo oli röyhkeää kiusata nuorta.
Eikä edes nuorta vaan lasta. Ihan kuin olisi jokin rikollinen, varmasti epähuomiossa jäi muovikassi maksamatta. Täällä saa tehdä kauheita henkeen, terveuteen, seksuaalisuuteen kohdistuvia rikoksia ja päätä silitellään mutta 9-vuotias joka tahattomasti jättää 0,59 sentin arvoisen muovikassin maksamatta traumatisoidaan ja pelotellaan täysin. Enkä puhu puolustellakseni omaa jälkikasvua koska olen lapseton.
Linkkiä?