IS: Piiaa luullaan vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmaksi - arvaisitko itse Piian iän? (35 vuotta)
Se oli karuin arvio, jonka Piia Mäkelä on ikinä iästään kuullut.
Kun Piia työskenteli sairaanhoitajana, hän kävi katsomassa erästä potilasta.
Potilas kysäisi, oliko Piia ollut potilaan veljen luokalla. Milloin veljesi on syntynyt, Piia kysyi.
60-luvulla, potilas vastasi. Piiaa huvitti.
Oli pakko vain todeta, että isäni on syntynyt 60-luvulla kenties veli oli sitten käynyt hänen kanssaan samaan aikaan koulua.
Yleensä ihmiset ovat Piian mukaan häpeissään siitä, että ikäveikkaukset menevät niin pieleen. Silloin he pyytelevät vuolaasti anteeksi ja selittelevät ikäarviotaan.
Hoitotyötä tehdään pelkillä kasvoilla, sillä työasu on kaikilla sama. Kasvojen lisäksi korostuu olemus. Itselläni se on rauhallinen, suorastaan äidillisen huolehtivainen, Piia miettii.
Hänen ikänsä arvioidaan yläkanttiin silloinkin, kun hän on itse valitsemissaan vaatteissa.
Johtuuko se sitten siitä, että tyylini on aina ollut melko samanlainen enkä seuraa trendejä. Ainakaan tyylini ei minua varsinaisesti nuorenna, Piia sanoo ja naurahtaa.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011725334.html?ut…
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Ikäiselltään näyttää, naiset rupsahtavat miehiä nopeammin.
Paskapuhetta
Mulla on saman verran ryppyjä, ikäni on 58. Ihoni on kyllä muutenkin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki siitä kuinka naiset rupsahtavat miehiä nopeammin. Meikillä tehty naamio pois ja vanhalta näyttää jo melko nuorena. M55
Kuitenkin hänellä on omat hampaat tallessa toisin kuin ton ikäisten miesten ja vanhempien miesten,aivan järkyttävässä kunnossa jopa alle 30 vuotiaiden miesten hampaat! Osalla on tippunut jo muutama hammas pois,loput onkin tupakan ja alkon aiheuttamaa tuhoa,pahaa hammaskiveä/hammasmätää yms.
Kukaan ei siis kukaan pidä niin huonossa kunnossa suuhygieniastaan kuin suomalainen mies.
Nuoret miehet eivät nykyään juurikaan käytä alkoholia. On oikein trendi pitää itsestään huolta, käydä salilla, syödä terveellisesti jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama sun perteiän rypyt. Ei ketään kiinosta.
Soittaako nää Piiat itse lehteen, tehkää musta tämmönen juttu? Varmaankin näin on, kyllä on pokkaa.
Olisin veikannut 45-50. Olen itse 35 ja kyllä hän näyttää vähintään 10 vuotta vanhemmalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun urakalla haukutaan jonkun ihmisen ulkonäköä. On tämä maailma pinnallinen. Tällä ihmisellä on varmasti kauniimpi sydän kuin monella ns. nuorekkaalla
Maailma on pinnallinen ja paha paikka täällä jokainen saa osansa ihmisten häijyydestä ja pahuudesta,tuskinpa tuo Piiakaan mikää enkeli on julkisen ulostulon tuolla puolen, moni ihminen niin sinä kuin minäkin ollaan jollain tapaa pinnallisia,moni ihminen valitettavasti arvioi ulkonäön perusteella. Toisaalta on hyvä että tuo esiin senkin puolen että ihan taviksia tässä ollaan,ärsyttää itseånikin tämä kilpailu kuinka nuorekkaalta näyttää ja vaikuttaa.
Puhu vain omasta puolestasi, ilkimys.
Näyttää ehkä 5 vuotta ikäistään vanhemmalta, ei yhtään enemmän. Pönäkkä vartalo ja tyyli tekee lisävuosia, mutta eihän hänellä ole 5-kymppisen naamaa!
N57
Naisen ulkonäköä enemmän silmääni pisti se, että hän oli 16-vuotias ja miehensä 24-vuotias, kun he tapasivat.
Vierailija kirjoitti:
Soittaako nää Piiat itse lehteen, tehkää musta tämmönen juttu? Varmaankin näin on, kyllä on pokkaa.
Mitkä nämä piiat? Eipä ole aiemmin vastaavaa juttua tullut vastaan.
Piialla on näköjään ruusufinni, ja nenässä sen muoto rinofyyma, joka saa nenän muuttumaan isoksi ja muhkuraiseksi. Nämäkin vanhentuvat häntä, tai saavat ainakin näyttämään huonommalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama sun perteiän rypyt. Ei ketään kiinosta.
No kuule kun tässä nimenomaan pyydettiin arvioiman tuon naisen ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää jutut ei voi koskaan onnistua. Itsekehu haisee, sanottiin ennen.
Ihminen tekee vaan itsensä naurettavaksi.
Suurin osa porukasta kuvittelee näyttävänsä ikäistään nuoremmalta.Taas kerran, niiiin turha juttu!
Mutta sinäkin luit? Miksi? Ja vieläpä jaksoit tulla kommentoimaan :D
Sinäkö et koskaan lue turhia juttuja? Etkä varsinkaan kommentoi sellaisia turhiksi?
Vierailija kirjoitti:
Naisen ulkonäköä enemmän silmääni pisti se, että hän oli 16-vuotias ja miehensä 24-vuotias, kun he tapasivat.
Mitä siitä? Mulla oli 17-18 vuotiaana 25 vuotias poikkis.
Vierailija kirjoitti:
Piialla on näköjään ruusufinni, ja nenässä sen muoto rinofyyma, joka saa nenän muuttumaan isoksi ja muhkuraiseksi. Nämäkin vanhentuvat häntä, tai saavat ainakin näyttämään huonommalta.
Katsottiinko me samaa kuvaa? Sen nenä on ihan normaali.
On sen näköinen, että olisi keitto maistunut, mutta tuskin kuitenkaan on. Näyttää vain siltä.
Haista moukka paskaa. Laita kuvasi niin me haukutaan monta sivua.