Meillä lapset lääkitään luonnon omilla rohdoilla.
Ainuttakaan rokotusta tai antibioottikuuria ei olla annettu, eikä anneta. Luonnosta löytyy paljon tehokkaampia ja terveellisempiä lääkkeitä yrteistä, puunkuorista, marjoista ja sienistä.
Nämä ikiaikaiset lääkintämenetelmät ovat yllättävän tehokkaita.
Kommentit (48)
hädän tullen valmiita kokeilemaan myös muita vaihtoehtoja. Sen sijaan luomuilijat pitävät kiinni henkeen ja vereen luonnontuotteistaan, vaikka henki menisi!!!
Itse en usko lainkaan luomutuotteisiin, mutta saatan kuvitella, että jos olisin todella henkihiverissä, niin olisin valmis kokeilemaan myös vaihtoehtoisia menetelmiä.
Ja luonnonlääkkeistähän on myös haittoja todettu, syöpää ja semmoista, mutta mitäpä niistä. Omalla läheiselläni oli vatsasyöpä, joka ei ollut aggressiivinen. Hän pääsi erään lääkärin koekaniiniksi nauttimaan hivenaineita hillittömiä määriä päivässä. Hän kuoli nopeasti, vaikka ennuste tätä ennen oli ollut vuosia. myöhemmin tuli ilmi, että muillekin tämä hivenainekuuri oli aiheuttanut syövän aktivoitumisen.
Että tsemppiä vaan kokeiluihinne!
En minä ole henkeen ja vereen homepatian kannattaja. Aloitan aina homeopatialla lääkitsemisen, jos se ei onnistu syystä tai toisesta, tai en ole varma lääkkeen valinnasta ja haluan nopeasti apua, niin käännyn länsimaisen lääketieteen puoleen.
Esimerkiksi en oikeastaan koskaan käytä homeopatiaa päänsärkyyn ja kuumeseen. Otan aina särkylääkettä, koska se toimii takuuvarmasti kaikissa tapauksissa.
MUTTA olen löytänyt omaan pääsärkyyni lääkkeen, jota otan tarpeen vaatiessa ja se toimii aina. Tämä todellakin koskee vain tiettyä kausittaista särkyäni, johon liittyy huonovointisuus.
Minusta tuli kunnon homeopatiauskovainen pari vuotta sitten: olin kaksi kuukautta korvatulehduksessa. Alkuun menin lääkärille ja söin antibiotit. Eivät auttaneet. Sitten menin korvalääkärille ja söin toiset antibiotit. Korvalääkäri totesi, että jos ei auta, niin odota vielä pari kuukautta, niin kyllä se väistyy.
Eli eivät auttaneet. Sitten käännyin homeopatian puoleen. Tulehdus lähti YHDESSÄ yössä....
Tämän kokemuksen jälkeen olen aina ensin kääntynyt homeopatian puoleen ja sitten vasta lääkärin puoleen.
Todettakoon vielä kriitikoille, että tämä ei ole ainoa " uskooni" johtuva tekijä. Niitä on myös useampia. Vuosien varrella myös skeptikkomieheni että isäni olen saanut käännytettyä samaan uskoon.
myös muita hyväksi havaittuja juttuja. Esim. Kiinalaiset ovat tuhansia vuosia hoitaneet itseään ties millä rohdoilla ja katsokaa huviksenne kuinka paljon heitä on. ;-)
Mutta onko sillä oikeasti mitään merkitystä mikä auttaa jos vaan apu löytyy. Itse olen kärsinyt paljon vähemmän pahoinvoinnista tässä raskaudessa kun söin inkivääripillereitä. Onko sillä väliä onko syynä se, että raskaudet ovat erilaisia tai pillerit auttavat oikeasti tai sitten vaan uskon niiden auttavan. Olen tosi tyytyväinen kun olo on reilusti parempi kuin viimeksi!
Kaarnaako meinasit syöttää lapsellesi , kun sairastuu polioon ?
Kyllä ihmisen päässä on jotain vikaa, jos tietoisesti altistaa lapsen kuolemalle.
Terv. äiti, joka onneksi oli rokotuttanut lapsensa aivokalvontulehdusta vastaan ja sattui olemaan lomalla länsimaassa, jossa puhkesi raju hetkellinen aivokalvontulehdusepidemia.
sekoittavat nyt tätä keskustelua. Homeopatiahan EI nimenomaan ole yrttirohtoja taikka hivenaineita...
Ottakaa asioista selvää ennenkuin tulette tänne paasaamaan omia " totuuksianne" !
vaihtoehtoja. Johan tämän todistaa se, että monet lääkkeet on löydetty tutkimalla perinteisen lääkinnän vaikuttavia ainesosia.
Löytämättä olisi vielä valtavasti lisääkin, mutta lääkkeeltä vaadittavat seurantakokeet ovat erittäin kalliita, eikä lääkevalmistajilla ole intressiä löytää ilmaisia (tai paremmin saatavilla olevia ja halvempia) kilpailijoita patentoitujen lääkkeidensä tilalle.
En epäile myöskään hetkeäkään, etteivätkö esimerkiksi reiki, eteeriset öljyt ja suurin osa homeopatian vesihoidoista olisi täyttä huuhaata.
Rokottamattomuus on leikkiä lasten terveydellä, ja toimii vain länsimaisessa yhteiskunnassa, jossa laajat rokotuskampanjat suojelevat niitä muutamaa rokottamatonta lasta epidemioilta.
Aikuiset ihmiset saavat uskoa mihin tahansa, minulla ei ole mitään sitä vastaan, mutta lasten tulisi saada parasta mahdollista hoitoa.
Aina ne vanhat konstit eivät vain ole parempia.
Miten miehesi olisi edes voinut voida paremmin ilman hoitoa?
Ja jos viikon kärvistelee noin huonossa kunnossa, ennen kuin hakee hoitoa, niin luonnollisestikin taudista toipuminen kestää pitempään.
Vatsa voi mennä muutenkin sekaisin, kuin antibiooteista. Toisilla antibiootit eivät aiheuta mitään sivuoireita.