Meillä lapset lääkitään luonnon omilla rohdoilla.
Ainuttakaan rokotusta tai antibioottikuuria ei olla annettu, eikä anneta. Luonnosta löytyy paljon tehokkaampia ja terveellisempiä lääkkeitä yrteistä, puunkuorista, marjoista ja sienistä.
Nämä ikiaikaiset lääkintämenetelmät ovat yllättävän tehokkaita.
Kommentit (48)
Mä olen monta kertaa miettinyt, että pitäiskö ruveta myymään vesijohtovettä...
Äiti ei halunnut lasta nesteytykseen, koska oli sitä mieltä että lapsi paranee pelkällä rintamaidollakin. Sairaalassa saa yleensä toki imettää, mutta hoidoksi tai lääkkeeksi rintamaito ei tässä tapauksessa riittänyt, vaikka äiti kovin halusi siihen uskoa. Sairaalaan saa jäädä yöksi, mutta kaikki vanhemmat eivät sitä halua tai pysty.
Kyseessä oli yli yksivuotias lapsi, joka oli käytännössä elänyt pelkällä rintamaidolla siihen asti. Perhe on lastensuojelun asiakkaana nyt, ja lapsikin saa toivottavasti jotain ruokaa.
-sosiaalityöntekijä-
Vierailija:
Kun meidän 1v3kk joutui rotaviruksen takia sairaalaan tiputukseen niin sain kyllä jäädä häntä hoitamaan ja yöksi. Olisin voinut myös imettää jos lasta olisi vielä imetetty.
Ja kyllä jos niin harvinaisen taudin kuin jäykkäkouristuksen saisi, siihenkin lääkitys löytyy. Emme periaatteesta halua käyttää länsimaista lääkintää minkään sairauden tai vamman hoidossa. Piste!
Oikeesti tekisin sinusta lastensuojeluilmoituksen jos tietäisin kuka olet. On tosi väärin lapsiasi kohtaan, että kiellät heiltä mahdollisuuden saada kunnon hoitoa vain siksi, että sinulla on periaate. Hoitamaton tai väärin hoidettu murtuma voi aiheuttaa suuria vaikeuksia myöhemmin.
Olet vaarallinen äiti.
Vierailija:
Ja kyllä jos niin harvinaisen taudin kuin jäykkäkouristuksen saisi, siihenkin lääkitys löytyy. Emme periaatteesta halua käyttää länsimaista lääkintää minkään sairauden tai vamman hoidossa. Piste!
tosin silloin vain lapsikuolleisuus, odotettu elinikä ja kulkutaudit yms. " mukavuudet" olivat ihan eri luokkaa kuin nykyaikana...
NImittäin jäykkäkouristusbakteeri elää ihan tavallisessa mullassa ja sen saa, jos rokottamaton esim. saa haavan käteensä ja siihen haavaan menee - ihan tavallista multaa.
kun ei tule kertomaan tarkemmin noista rohdoistaan jne. Halusi vain saada tappelun pystyyn. Jos kerran on aikaa kirjoitella provosoivia vastauksia tänne, niin miksei ole aikaa kertoa mitä rohtoja käytät jne jne?
Muakin olisi oikeasti kiinnostanut (vaikka turvaudun myös länsimaiseen lääketieteeseen tarpeen vaatiessa)
Vierailija:
kun ei tule kertomaan tarkemmin noista rohdoistaan jne. Halusi vain saada tappelun pystyyn. Jos kerran on aikaa kirjoitella provosoivia vastauksia tänne, niin miksei ole aikaa kertoa mitä rohtoja käytät jne jne?Muakin olisi oikeasti kiinnostanut (vaikka turvaudun myös länsimaiseen lääketieteeseen tarpeen vaatiessa)
Oma lapseni kuivui rotaripulin seurauksena ja jaksanut kissaa sanoa.
Ainoa mahdollinen parannuskeino on suonensisäinen nesteytys koska se ei lennä samantien kaaressa jostain päästä pois ja elimistö saatetaan tasapainoon.
Terv. Joku muu kuin sosiaalityöntekijä
melko uhkarohkeankin asenteesi sairauksien parantamiseen jos teillä ei oikeasti olla vielä vakavasti sairastuttu. Pienet viruksen aiheuttamat nuhakuumeet ym vilustumisoireet voikin lääkitä oireita helpottavilla, luonnostakin saatavilla yrteillä. Mutta tyttö hyvä, ethän kiistä kuitenkaan lääketiedettä ja tieteelliselle tukimukselle pohjautuvaa tietoa sairaksista ja lääkkeistä, jos sairastutte vakavasti sillä silloin ei enää omalääkintäsi välttämättä auta. Kehoittaisin vakavasti kuitenkin harkitsemaan lastesi rokottamista, ettei tarvitse sitten katkerasti katua jos olet tietämättömyydelläsi aiheuttanut lapsellesi pysyviä vammoja kuten mm polio voi aiheuttaa. Itse työskentelen lääketutkimuksen parissa ja voisin sanoa muutaman sanan " lääkkeiden tehosta" ja miten sitä tutkitaan mutta se lienee hyödytyntä sinun kohdallasi, koska olet oman kantasi ottanut. Toivon onnea valitsemallasi tiellä..
selvinnyt viikon ikäisenä verenmyrkyrtyksestä ja virtsatietulehduksesta luonnonlääkkeillä???
*h-moilasena*
Oletko kokeillut homeopatiaa?
Vierailija:
Homeopatia on kallista puppua
Mä olen monta kertaa miettinyt, että pitäiskö ruveta myymään vesijohtovettä...
Itselläni esim. kilpirauhasen vajaatoiminta, tutulla verenpainelääkkeet olleet nuoresta lähtien käytössä, " sokeritautia" useilla jo ihan lapsesta jne. Entäs äkillinen paha virtsatietulehdus. Kerran koin sellaisenkin. Alkoi ihan yllättäen kovilla kivuilla. Lopulta huusin ja itkin ja pissasin pelkkää verta!!! Siihenkin olisi varmaan riittänyt ihan yrtit lääkkeeksi eikä sairaalareissusta olisi ollut mitään hyötyä? Entäs keuhkokuume, ystävä meinasi kuolla siihen :( Kyllähän näitä riittää....
Ja tiedoksi vain että esim. lapsella taikka vanhuksella ihan tavallinen pitkittynyt flunssa voi kehittyä tosi pahaksi taudiksi!!!!
minä suosin homeopatiaa. Olen perehtynyt siihen jo kahdeksan vuoden ajan, ja kotoani löytyy noin 60 eri aineen " apteekki" . Se on kertakaikkiaan ihmeellistä, että se toimii, vaikka sitä ei voi järjellä selittää.
Mutta mistään hinnasta en jättäisi lapsiani enkä itseäni rokottamatta. Me reissaamme paljon, ja asumme aika ajoin ulkomailla, enkä voisi ikinä ottaa sitä riskiä, että asuisin siellä Intiassa ilman rokotuksia.
vastaan siis homeopatian osalta ja nielutulehduksen osalta: homeopatiassa on pelkästään nielutulehdukseen 10-15 eri lääkettä. Siinä tutkitaan, onko kurkku punainen, onko peitteitä, millainen kipu on (nieleskeltäessä, heijastuu korviin, pistävä), onko haavoja, onko jano, onko kieli " turvonnut" siten, että siihen jää hampaiden jäljet.... Siksi ei voi kertoa, mikä tuote auttaa angiinaan. Tuon lääkkeen valinta tosin vaatii ammattitaitoa.... kun näkee todella ammattitaitoisen homeopaatin toimivan, niin tulokset ovat nopeat. Tällainen amatööri hakee ja säheltää enemmän.
Vierailija:
Kun meidän 1v3kk joutui rotaviruksen takia sairaalaan tiputukseen niin sain kyllä jäädä häntä hoitamaan ja yöksi. Olisin voinut myös imettää jos lasta olisi vielä imetetty.
Meilläkin lapsi sairastui rotavirukseen reilun vuoden ikäisenä ja joutui sairaalaan nenämahaletkuun. Imetin häntä vielä silloin ja lastenlääkäri piti sitä tosi hyvänä. Sanoi, että lapsi olisi ollut paljon pahemmassa kunnossa, jos ei olisi ollut enää imetyksellä. Äidinmaito on tosi hyvää vatsataudissa, imeytyy hyvin.
Sairaalassakin imetin lasta ja rauhoitin imettämällä. Hän nukkui sylissäni koko päivän kun olimme eristettyinä yhdessä huoneessa.
Kyllä minä en pidä puppuna homeopatiaa (en tosin ole kokeillut itse,mutten silti pidä puppuna) Silti luotan myös länsimaiseen lääketieteeseen.
Korvatulehdukseen haettiin lääkekuuri juuri.
Minun mielestä molempi parempi. Toinen voisi tukea toista kunhan ei aleta kiihkoilemaan kummankaan puolesta ja asiaan perehtymättä tyrmäämään toista hoitomuotoa.
Ei pidä uskoa kaikkea mitä lukee ja kuulee pätee kumpaankin.
Jalka menee poikki? Parannattekö yrteillä?