Meillä lapset lääkitään luonnon omilla rohdoilla.
Ainuttakaan rokotusta tai antibioottikuuria ei olla annettu, eikä anneta. Luonnosta löytyy paljon tehokkaampia ja terveellisempiä lääkkeitä yrteistä, puunkuorista, marjoista ja sienistä.
Nämä ikiaikaiset lääkintämenetelmät ovat yllättävän tehokkaita.
Kommentit (48)
En toivo, että lapsesi saavat jonkun taudin, johon heillä ei ole rokotussuojaa, ja siksi kehotankin teitä olemaan matkustelematta kovin laajalti sellaisissa maissa, joissa lapsia ei rokoteta (köyhyydestä johtuen) ja joissa tartuntataudit ovat yleisiä.
Ruokavalion muutoksen myötä huomasin, miten olo parani. Uskon myös, että luonnon omilla lääkkeillä pystyy paranemaan.
ja sitten vain rukoilemaan ettei teille koskaan tule mitään oikeaa hätää!
Tätini parani syövästä, johon lääkärit eivät antaneet mitään toivoa, käyttämällä luonnonlääkintää.
Syöpä oli levinnyt laajalle kehoon ja annettiin elinaikaa korkeintaan puoli vuotta. Täti kuitenkin halusi kokeilla lääketieteen ulkopuolisia keinoja, ja sieltä löytyi apu.
Sairastumisesta aikaa jo 15 vuotta, eikä syövästä ole näkynyt merkkiäkään.
Samoin keräämällä tiettyjä kasvikunnan tuotteita, voi valmistaa erilaisia rohtoja joilla on sekä parantavia, että piristäviä vaikutuksia.
ap
Luonnonantimia käytetään niihin juttuihin, missä ne on perusteltuja, ja milloin ei tosiaan tarvita järeämpiä aseita. Eivät tosiaan ole vain humpuukia. Mistäs luulette lääkkeiden saaneen alkunsa?? Mutta tosiaan järki mukana.
Olisiko sinulla jotain linkkiä tai oletko opiskellut näistä asioista jostain? Minua kiinnotaisi kovasti. Itse lähinnä reikillä hoidan omia ja lasten vaivoja, samoin jonkin verran eteerisillä öljyillä.
Minun tuttavapiirissäni nimittäin on myös mies joka sairasti parantumatonta syöpää. Hakivat myös luonnollisia vaihtoehtoja ja lääkkeitä ja nyt mies on ollut 6 vuotta terveenä. En tiedä mitä lääkärit tekivät tänä aikana mutta eipä noista ainakaan haittaa ollut.
Meillä esikoinen kärsi uniongelmista ja kaikki mahdollinen tehtiin ja mahdotonkin.
Kunnes ystävä suositteli homeopaattista kamomillaa. Viikossa lapsi alkoi nukkumaan.
mieheni kanssa samaan aikaan angiinaan, minä aloitin ensi oireiden ilmaantuessa homeopaattisen antibioottikuurin, ja meni 2 päivää lievillä oireilla, ja olin täysin kunnossa. Mieheni sen sijaan kärsi ja kärsi, oli viikon 40 asteen kuumeessa, haki vihdoin antibiootit, ja on vieläkin toipilaana, vatsa sekaisin antibiooteista.
se on todistettu että sitä varsinaista vaikuttavaa ainetta ei siinä juurikaan ole, kun on lantrattu ja lantrattu. eli siis aika paransi. googlettakaapa jos ette usko.
miksi pitää olla mustavalkoinen?
miksi sinulle länsimainen lääketiede on Paha? onko jokin jäänyt vaivaamaan? en käsitä tällaista vastakkaisasettelua, että eletään joko-tai-mentaliteetilla. Vähän niin kuin kaikki tai ei mitään.
Ja muuten, jos lapsesi terveitä, mihin tarvitsevat luonnonkaan rohtoja?
meillä rokotetaan, mutta muuten lapset ei ole koskaan lääkkeitä syöneet. paitsi ekojen hampaiden tullessa särkylääkettä. mutta terveitä ovat olleet, onneksi.
Muistan eräänkin pariskunnan, joka ei suostunut siihen että keuhkokuumeessa oleva lapsi, jolla oli tulehdusarvot vaarallisen korkealla, ja joka oli ihan muissa maailmoissa, saisi antibioottia suonensisäisesti. Lapsen isoäiti oli tuonut tämän sairaalaan. Tehtiin kiireellinen huostaanotto, lapsi sai lääkettä ja parani. Siinä ei paljoa yrtit ja öljyt olisi enää auttaneet, lapsen henki oli oikeasti vaarassa!
Eräs äiti puolestaan uskoi äidinmaidon parantavaan vaikutukseen. Vähän yli yksivuotias lapsi oli erittäin kovassa kuumeessa ja kuivunut, mutta äiti tahtoi vain imettää. Saimme taottua järkeä hänen päähänsä, lapsi jäi sairaalaan nesteytykseen ja parani.
Järki käteen, sillä ihan kaikki sairaudet eivät parane luonnon keinoilla.
Oma lapseni on muuten jo 3½-vuotias, eikä ole sairastanut mitään nuhakuumetta vakavampaa, ainoaakaan lääkekuuria ei ole syönyt enkä ole antanut Panadoliakaan kuin kerran kuumeeseen. Erittäin terve lapsi. Jos käyttäisin luonnon rohtoja, kuvittelisin toki lapsen terveenä pysymisen johtuvan niistä.
-Sosiaalityöntekijänä sairaalassa-
Esikoinen vain ripuloi 5 päivää, ei oksentanut.
Kuopus oksensi rajusti puoli vuorokautta, jonka jälkeen ripuloi yli viikon.
Mieheni ripuloi 2 päivää, ei oksentanut.
Minä oksensin 2 päivää ja ripuloin vain ensimmäisenä päivänä.
Ketään ei lääkitty millään lailla.
Eri ihmiset katsos reagoi samaan tautiin eri tavalla.
Vierailija:
mieheni kanssa samaan aikaan angiinaan, minä aloitin ensi oireiden ilmaantuessa homeopaattisen antibioottikuurin, ja meni 2 päivää lievillä oireilla, ja olin täysin kunnossa. Mieheni sen sijaan kärsi ja kärsi, oli viikon 40 asteen kuumeessa, haki vihdoin antibiootit, ja on vieläkin toipilaana, vatsa sekaisin antibiooteista.
Mutta ihmiset myös uskovat eri asioihin, jotka pätevät myös lääkinnässä. Antakaa siis kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen päättää itse siitä, mikä on parasta.
ei ap
Vierailija:
miksi pitää olla mustavalkoinen?
miksi sinulle länsimainen lääketiede on Paha? onko jokin jäänyt vaivaamaan? en käsitä tällaista vastakkaisasettelua, että eletään joko-tai-mentaliteetilla. Vähän niin kuin kaikki tai ei mitään.Ja muuten, jos lapsesi terveitä, mihin tarvitsevat luonnonkaan rohtoja?
meillä rokotetaan, mutta muuten lapset ei ole koskaan lääkkeitä syöneet. paitsi ekojen hampaiden tullessa särkylääkettä. mutta terveitä ovat olleet, onneksi.
Kaikki tulehdukset eivät parane itsestään, tai luonnon keinoilla.
Jäykkäkouristukseen tai hepatiittiin ei paljon eteeriset öljyt auta.
Vierailija:
Mutta ihmiset myös uskovat eri asioihin, jotka pätevät myös lääkinnässä. Antakaa siis kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen päättää itse siitä, mikä on parasta.ei ap
Kun meidän 1v3kk joutui rotaviruksen takia sairaalaan tiputukseen niin sain kyllä jäädä häntä hoitamaan ja yöksi. Olisin voinut myös imettää jos lasta olisi vielä imetetty.
lääkitä tai olla lääkitsemättä, mutta kyllä lapsen terveyteen ja elämään pitäisi mielestäni suhtautua hieman vastuullisemmin ja käyttää lääkitystä ja hoitoa jota valvotaan ja testataan tiukasti.