Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari vauhdissa: Valkoiset miehet lietsovat uhriutumiskilpailua, joka uhkaa jo demokratiaa

Vierailija
27.02.2026 |

Oikeastiko valkoinen mies keksi uhrikategoriat? Valkoinen mieskö on uhriliikkeiden kuten BLM ja MeToo takana? Eikö woketus ja DEI perustukaan juuri siihen että valkoinen mies syrjäytetään jollakin hetki sitten Afrikasta tulleella? Eikä suinkaan paremmalla. Ajattelee, että tällainen katsotaan sopivaksi Helsingin yliopistoonkin. Kertoo vaan miten se koko katedraali on vinossa.

https://www.hs.fi/visio/art-2000011806251.html

Tai miten yhdenvertaisuusvaltuutetun kanslian ylipäällikkö (niin kuin siellä sellainenkin tarvittaisiin) levittää verorahoilla samaa Amerikasta tullutta identiteettipolitiikkaa jossa juuri valkoinen mies esitetään milloin minäkin rasistina. Mikä järki tämmösessä on muuta kuin oma uhriutuminen?

https://x.com/Afrofinnomenon/status/1347817855597883392

Itse ajavat ko. vastakkainasettelua, jottei vaan keskustella oikeista asioista ja ongelmista. Ja syyttävät tietty kaikkia muita.

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Joo en oo ikinä nähnyt inisevää valkoista heteromiestä. Mistä HS on tuon keksinyt?!?!

Vierailija
82/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykskään ihmisryhmä ei uhriudu niin paljon kuin haiseva, oksettava, saastainen lihaa syövä heteromie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Joo en oo ikinä nähnyt inisevää valkoista heteromiestä. Mistä HS on tuon keksinyt?!?!

Siellä on yksi inisevät yhdysvaltojen presidenttinä.

Vierailija
84/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesurin toimittelija kävi taas vauvalla ottamassa itkuvirsilleen asiapohjaista, faktuaalista ja aatteensa murskaavaa palautetta.

Tästä suivaantuneena sitten raapusti työnantajansa mediapuulin mahdollistamana marksistisen valheellisen uliuutisen.

Täällä sen näkee että se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa

Inceleitä pitäis pilkata huomattavasti nykyistä enemän

Vierailija
85/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikkia inceleitä vaan vois ihan oikeasti suosiolla tappaa. Se olis niille itsellekin palvelus, selvästikään eivät nauti elmästä eivätkä siedä edes toistensa seuraa

Vierailija
86/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä yleistykset ovat nyt aika huonoja oli sitten kyse mistä tahansa ihmisryhmästä. Pitäisi ensin olla kattavaa tietoa pohjana. On kuitenkin olemassa ryhmä valkoisia miehiä, jotka ovat keksineet olevansa uhattuja tai ainakin, että heidän tietynlainen maskuliininen ajattelutapa on uhattuna. Tosiasiassa tätä ryhmää edustanee, ainakin Suomessa, vähemmistö miehiä. Suurin osa tuntemistani miehistä (olen itsekin mies) ei koe oloaan mitenkään uhatuksi, vaan jokainen saa elää elämäänsä aika pitkälti omalla tavallaan. Ei ole kukaan tullut pakottamaan minkään aatteen tai ajatusmallin seuraajaksi. Jos tulee puhetta mielipiteistä ja näkökulmista, niin omassa ystäväpiirissä niitäkin on aika laaja skaala. Jos joku ihminen on sitten jossain tilanteessa alkanut tunkemaan omaa näkökulmaansa, niin entä sitten? Siihen voi todeta, että en ajattele noin eikä kiinnosta tämä asia, jos ei halua aloittaa keskustelua. Ja sen jälkeen voi edelleen jatkaa elämää omalla tavallaan. 

Sosiaalisessa mediassa ja netin keskusteilussa fanaatikot (olivat sitten minkä näkökulman edustajia tahansa, sillä jokaiselle aatteelle ja näkökulmalle löytyy omat fanaatikkonsa) yrittävät kärjistää tilannetta ja esittää sen dramaattisempana kuin se onkaan.

Vierailija
87/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhriliike MeToo? Kamalaa uhriutumista vastustaa seksuaalista ahdistelua ja r***kauksia?

niinhän se ajatus oli, sitte alettiin syyttelee rumia ja sosiaalisesti kömpelöitä.

Vierailija
88/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä sekoittaa demokratiaa ja valkoista ylivaltaa keskenään.

Ei pidä sekoittaa sananvapautta ja rasistista kielenkäyttöä toisiinsa.

Ei pidä sekoittaa vapautta ja sivistymätöntä moukkamaisuutta toisiinsa.

Vierailija
89/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hezari

Vierailija
90/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein typerin kohta oli mielipidenippuja koskeva väite. Että jos joku vastustaa muuttoliikettä, niin sitten ei piittaa ilmastosta.

Ihan täysi olkiukko. Muuttoliikehän pahentaa ilmastonmuutosta, kun lisää muuttajien hiilijalanjälkeä. Noin esimerkiksi. Nykyään on tullut vaan tavaksi OLETTAA, että omasta mielestä jonkun väärän mielipiteen omaavat joukon muitakin mielipiteitä.  Oletus on lyömäase, ei mikään fakta.

Vierailija
91/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesurin toimittelija kävi taas vauvalla ottamassa itkuvirsilleen asiapohjaista, faktuaalista ja aatteensa murskaavaa palautetta.

Tästä suivaantuneena sitten raapusti työnantajansa mediapuulin mahdollistamana marksistisen valheellisen uliuutisen.

tarviiko ketään pilkata? pitääkö aina vihata jotain

Vierailija
92/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhriliike MeToo? Kamalaa uhriutumista vastustaa seksuaalista ahdistelua ja r***kauksia?

niinhän se ajatus oli, sitte alettiin syyttelee rumia ja sosiaalisesti kömpelöitä.

Tällaista en ole huomannut vaikka olen noita molempia.

Vierailija
93/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei vapaus ole sitä mitä sää sanelet. en tarvi ketään sensuroimaan maailmaa mun puolesta. antaa kaikkien kukkien kukkia kyll mää ajattelen ihan itse mikä on hyväks mulle.

Vierailija
94/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on osa joukkoon kuulumista. Eräänlainen riitti ja yhtenäisyyden osoitus. Se on olennainen osa kulttien luomisessa, mistä maga-kultti on malliesimerkki.

Vierailija
95/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista en ole huomannut vaikka olen noita molempia.

et sää ole tarpeeks merkittävä että joku sais huomioo sua syyttämällä.  aku louhimies

Vierailija
96/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on edelleen joku alitajuinen ylemmyyskompleksi. Oma mies ei tietääkseni ole sovinisti, mutta silti hänellä oletuksena että jos päättää esim järjestää vaikka itselleen synttärijuhlat, niin minä otan organisoinnin tai ainakin ruokapuolen hoitaakseni. Siis joku semmoinen, että kyllähän vaimo sen nyt hoitaa minulle. Sitten jos sanon että en valitettavasti  jaksa tällä kertaa, niin ei kehtaa valittaa, mutta on selkeästi hämillään että mitä nyt teen.

Vierailija
97/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei vapaus ole sitä mitä sää sanelet. en tarvi ketään sensuroimaan maailmaa mun puolesta. antaa kaikkien kukkien kukkia kyll mää ajattelen ihan itse mikä on hyväks mulle.

Ei pidä kuvitella itsekkyyden, ahneuden ja oman edun ajamisen olevan hyve.

Vierailija
98/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on osa joukkoon kuulumista. Eräänlainen riitti ja yhtenäisyyden osoitus. Se on olennainen osa kulttien luomisessa, mistä maga-kultti on malliesimerkki.

niinku korona rokote, sähköauto ja ilmastonmuutos

Vierailija
99/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaiset naiset ovat pohjasakkaa, joka on syyllinen länsimaiden ongelmiin. He eivät ansaitse tulla kuulluksi, he ovat pellejä. He eivät ansaitse mitään hyvää. Heidät pitäisi tuomita pitkään vankeuteen maanpetturuudesta.

Etköhän ole huomannut, että feministiset valtiot korreloivat täydellisesti hyvinvointivaltioiden kanssa? 

Yhtäkään näistä valtioista ei ole rakennettu nykyfeminismin arvoilla. Se on tullut vasta kun kaikki on valmista aivan viime aikoina.

Vierailija
100/127 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kuvitella itsekkyyden, ahneuden ja oman edun ajamisen olevan hyve.

jos oletetaan lähtökohdan olevan negatiivinen. itse uskon että kaikki tietää mikä on oikein lähtökohtaisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi