Hesari vauhdissa: Valkoiset miehet lietsovat uhriutumiskilpailua, joka uhkaa jo demokratiaa
Oikeastiko valkoinen mies keksi uhrikategoriat? Valkoinen mieskö on uhriliikkeiden kuten BLM ja MeToo takana? Eikö woketus ja DEI perustukaan juuri siihen että valkoinen mies syrjäytetään jollakin hetki sitten Afrikasta tulleella? Eikä suinkaan paremmalla. Ajattelee, että tällainen katsotaan sopivaksi Helsingin yliopistoonkin. Kertoo vaan miten se koko katedraali on vinossa.
https://www.hs.fi/visio/art-2000011806251.html
Tai miten yhdenvertaisuusvaltuutetun kanslian ylipäällikkö (niin kuin siellä sellainenkin tarvittaisiin) levittää verorahoilla samaa Amerikasta tullutta identiteettipolitiikkaa jossa juuri valkoinen mies esitetään milloin minäkin rasistina. Mikä järki tämmösessä on muuta kuin oma uhriutuminen?
https://x.com/Afrofinnomenon/status/1347817855597883392
Itse ajavat ko. vastakkainasettelua, jottei vaan keskustella oikeista asioista ja ongelmista. Ja syyttävät tietty kaikkia muita.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolaiset naiset ovat pohjasakkaa, joka on syyllinen länsimaiden ongelmiin. He eivät ansaitse tulla kuulluksi, he ovat pellejä. He eivät ansaitse mitään hyvää. Heidät pitäisi tuomita pitkään vankeuteen maanpetturuudesta.
Etköhän ole huomannut, että feministiset valtiot korreloivat täydellisesti hyvinvointivaltioiden kanssa?
Yhtäkään näistä valtioista ei ole rakennettu nykyfeminismin arvoilla. Se on tullut vasta kun kaikki on valmista aivan viime aikoina.
Joo rakennettiin naisten orjatyöllä. Hienoa. Nyt kun vaaditaan palkkaa ja miesten osallistumista niin vinkuminen on ihan älyntöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ongelma hyvin pienelle osalla. Äärioikeistolla on omat ongelmansa ja antaa heidä pyöriä niissä. Ei niiden tarvitse olla muiden ongelmia.
Suomessa tosin ei ole mitään äärioikeistoa.
On, mutta se on niin pieni ja heikko, ettei sitä tarvitse pelätä.
Miehillä on edelleen joku alitajuinen ylemmyyskompleksi. Oma mies ei tietääkseni ole sovinisti, mutta silti hänellä oletuksena että jos päättää esim järjestää vaikka itselleen synttärijuhlat, niin minä otan organisoinnin tai ainakin ruokapuolen hoitaakseni. Siis joku semmoinen, että kyllähän vaimo sen nyt hoitaa minulle. Sitten jos sanon että en valitettavasti jaksa tällä kertaa, niin ei kehtaa valittaa, mutta on selkeästi hämillään että mitä nyt teen.
Niin tässäkin juuri sinä uhriudut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolaiset naiset ovat pohjasakkaa, joka on syyllinen länsimaiden ongelmiin. He eivät ansaitse tulla kuulluksi, he ovat pellejä. He eivät ansaitse mitään hyvää. Heidät pitäisi tuomita pitkään vankeuteen maanpetturuudesta.
Etköhän ole huomannut, että feministiset valtiot korreloivat täydellisesti hyvinvointivaltioiden kanssa?
Yhtäkään näistä valtioista ei ole rakennettu nykyfeminismin arvoilla. Se on tullut vasta kun kaikki on valmista aivan viime aikoina.
Oi voi. Feminismillä on vielä paljon työnsarkaa. Siksihän monet miehet ovat nyt niin vihaisia, kun heidän ehdoillaan ei enää mennäkään vastaan mukisematta. Juuri nämä miehet mölisevät nyt pitkin nettiä konservatiivisten arvojen palauttamisen tarpeesta. Miksi? Koska ovat niin saaaatanan laiskoja, etteivät halua tai jaksa pyyhkiä edes omia perseitään, vaan toivoisivat jonkun naisen tekevän senkin heidän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo rakennettiin naisten orjatyöllä. Hienoa. Nyt kun vaaditaan palkkaa ja miesten osallistumista niin vinkuminen on ihan älyntöntä.
Ihminen pystyy näemmä omassa kuplassaan keksimään mitä tahansa todellisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pääse lukemaan juttua mutta samaa mieltä siitä, että mikään ei aiheuta niin paljoa myötähäpeää, kuin aikuinen mies uhriutumassa. Se on noloa touhua ihan kaikilta.
Odota vaan. Kohta tässäkin ketjussa luetaan kuinka keski-ikäinen, keskiluokkainen mies on yhä katkera siitä että joutui vuosikymmeniä sitten olemaan muutaman kuukauden intissä?
Itse keski-ikäisenä, keskiluokkaisena miehenä joka joutui (voi gauhee...) olemaan 11 kuukautta intissä toivon hartaasti että kaikki ne "miehet" jotka inisee siitä että joutuivat sen kansalaisvelvollisuuden suorittamaan, painuisivat h3lvettiin tai pitäisivät tu rpansa kiinni. Mieluiten molemmat.
Sehän ei ole pelkästään se 11 kuukautta tai 6 kuukautta vaan reservissä joudut olemaan 65 ikävuoteen asti. Käytännössä pakotetaan liittymään väkivaltaorganisaatioon joka pahimmillaan määrää koko elämästäsi. Ja kuolemastasi.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on edelleen joku alitajuinen ylemmyyskompleksi. Oma mies ei tietääkseni ole sovinisti, mutta silti hänellä oletuksena että jos päättää esim järjestää vaikka itselleen synttärijuhlat, niin minä otan organisoinnin tai ainakin ruokapuolen hoitaakseni. Siis joku semmoinen, että kyllähän vaimo sen nyt hoitaa minulle. Sitten jos sanon että en valitettavasti jaksa tällä kertaa, niin ei kehtaa valittaa, mutta on selkeästi hämillään että mitä nyt teen.
Eikö ole hyvä, että se tuolla tavalla vain viattoman oloisesti putkahtelee alitajunnasta epähuomiossa innostuksen vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään näistä valtioista ei ole rakennettu nykyfeminismin arvoilla. Se on tullut vasta kun kaikki on valmista aivan viime aikoina.Oi voi. Feminismillä on vielä paljon työnsarkaa. Siksihän monet miehet ovat nyt niin vihaisia, kun heidän ehdoillaan ei enää mennäkään vastaan mukisematta. Juuri nämä miehet mölisevät nyt pitkin nettiä konservatiivisten arvojen palauttamis
Voit olla tuota mieltä mutta se ei perustu mihinkään. Parhaat valtiot on rakennettu noilla konservatiivisilla arvoilla eikä ole yhtään esimerkkiä mistään muusta onnistuneesta järjestelmästä.
"Parhaat valtiot on rakennettu noilla konservatiivisilla arvoilla"
Niin, kuten yllä joku totesi: naisten orjatyövoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesurin toimittelija kävi taas vauvalla ottamassa itkuvirsilleen asiapohjaista, faktuaalista ja aatteensa murskaavaa palautetta.
Tästä suivaantuneena sitten raapusti työnantajansa mediapuulin mahdollistamana marksistisen valheellisen uliuutisen.
Täällä sen näkee että se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa
Inceleitä pitäis pilkata huomattavasti nykyistä enemän
tarviiko ketään pilkata? pitääkö aina vihata jotain
Se on osa joukkoon kuulumista. Eräänlainen riitti ja yhtenäisyyden osoitus. Se on olennainen osa kulttien luomisessa, mistä maga-kultti on malliesimerkki.
niinku korona rokote, sähköauto ja ilmastonmuutos
Aivan oikein. Noita vihaamalla osoitat kelpoisuutesi. Tärkeintä on kuitenkin...tiedät kyllä mikä.
Vierailija kirjoitti:
Niin tässäkin juuri sinä uhriudut.
Ei, vaan tuon esiin, että mieheni mielessä olen "käytettävissä". Toisin päin ei todellakaan toimisi, että ilmoittaisin vain että minulle tulee juhlat, mitä laitat ruoaksi? Tällaisten ajatusvääristymien esilletuominen ei ole uhriutumista. Pakkohan ne on tuoda esille että ne voi muuttua. Ei ne itsekseen muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä sekoittaa demokratiaa ja valkoista ylivaltaa keskenään.
Ei pidä sekoittaa sananvapautta ja rasistista kielenkäyttöä toisiinsa.
Ei pidä sekoittaa vapautta ja sivistymätöntä moukkamaisuutta toisiinsa.
ei vapaus ole sitä mitä sää sanelet. en tarvi ketään sensuroimaan maailmaa mun puolesta. antaa kaikkien kukkien kukkia kyll mää ajattelen ihan itse mikä on hyväks mulle.
Ei pidä kuvitella itsekkyyden, ahneuden ja oman edun ajamisen olevan hyve.
jos oletetaan lähtökohdan olevan negatiivinen. itse uskon että kaikki tietää mikä on oikein lähtökohtaisesti.
Olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Tai yksinkertaisesti orjatyövoimalla.
Jotkut haluavat orjuuden takaisin, herrat ja orjat; sukupuolesta riippumatta.
Ei, vaan tuon esiin, että mieheni mielessä olen "käytettävissä". Toisin päin ei todellakaan toimisi, että ilmoittaisin vain että minulle tulee juhlat, mitä laitat ruoaksi? Tällaisten ajatusvääristymien esilletuominen ei ole uhriutumista. Pakkohan ne on tuoda esille että ne voi muuttua. Ei ne itsekseen muutu.
Vierailija kirjoitti:
Menestyvien valtioiden osalta se, että myös naiset on saatu työvoimaan, on luonnollisesti ollut tärkeää. Kun kaikki osallistuvat, niin enemmän saadaan aikaan kuin muualla, jossa puolet on työvoiman ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyvien valtioiden osalta se, että myös naiset on saatu työvoimaan, on luonnollisesti ollut tärkeää. Kun kaikki osallistuvat, niin enemmän saadaan aikaan kuin muualla, jossa puolet on työvoiman ulkopuolella.
vrt kovan linjan äh|ymaat, joissa puolet populaatiosta (naiset) ei saa käydä kouluja, ei ajaa edes fillarilla, ei mitään...
nykypäivänä pääsee katsomaan vihervasemmiston suosittelemaa queer bdsm alistusta elokuvateattereissakin asti, samaan aikaan kun "heteronormatiivisuutta" vastaan hyökätään soittamalla poliisit jopa lasten ihastuskirjeistä.
ja kyllähän queer ihmisetkin ovat yhtä anti-demokraattisia, vai luuletteko ihan oikeasti että heidän "post-kapitalismissaan" heteromiehen ääni on yhtä arvokas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pääse lukemaan juttua mutta samaa mieltä siitä, että mikään ei aiheuta niin paljoa myötähäpeää, kuin aikuinen mies uhriutumassa. Se on noloa touhua ihan kaikilta.
Odota vaan. Kohta tässäkin ketjussa luetaan kuinka keski-ikäinen, keskiluokkainen mies on yhä katkera siitä että joutui vuosikymmeniä sitten olemaan muutaman kuukauden intissä?
Itse keski-ikäisenä, keskiluokkaisena miehenä joka joutui (voi gauhee...) olemaan 11 kuukautta intissä toivon hartaasti että kaikki ne "miehet" jotka inisee siitä että joutuivat sen kansalaisvelvollisuuden suorittamaan, painuisivat h3lvettiin tai pitäisivät tu rpansa kiinni. Mieluiten molemmat.
Olet taas ymmärtänyt väärin. Kyseessä on tasa-arvo-ongelma kun se on vaan miehille. Kiinnostaako vaan öyhötys eikä tasa-arvo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi vi ttun miesten oikeuksien polkija. Se että sinä kannatat sukupuolitettua ja palkatonta orjatyötä josta ei kerry eläke ei oikeuta sitä. Sinulle ei kuuluisi maksaa palkkaa mistään.
Sinun mies on erisuuri kuin miehet.