Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (728)
Ei se elämä kenelläkään ole samanlaista, kuin lapsena tai nuorena tms. Hyvänen aika sentään! Ei elämä ole mikään yhtäjaksoinen juhla, jossa on vain ja ainoastaan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se elämä kenelläkään ole samanlaista, kuin lapsena tai nuorena tms. Hyvänen aika sentään! Ei elämä ole mikään yhtäjaksoinen juhla, jossa on vain ja ainoastaan kivaa.
Ei tietenkään ole, mutta tuskin se tällaistakaan on.
Eli muutit TAAS vaihteeksi mielesi tästä hampaattomuudestakin. Eikö sun pitänyt jo olla hyväksynyt se?
Vierailija kirjoitti:
Eli muutit TAAS vaihteeksi mielesi tästä hampaattomuudestakin. Eikö sun pitänyt jo olla hyväksynyt se?
Kyllä mä olen siihen tottunut. Ilman hampaita olen joka paikassa käynyt.
Korput jyrsii ikeneilläkin ja olut menee alas ilman luunpalasia joten ollos huoleton poikas elossa on.
Olet ilman hampaita, koska on pakko. Mutta silti vaikuttaa, ettet väittämästäsi huolimatta ole hyväksynyt asiaa. On vaan joku tarve esittää, että olisit sen muka hyväksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilman hampaita, koska on pakko. Mutta silti vaikuttaa, ettet väittämästäsi huolimatta ole hyväksynyt asiaa. On vaan joku tarve esittää, että olisit sen muka hyväksynyt.
Onhan se esim ravintoloissa, jos käy syömässä vähän hankalaa. Ja muutenkin sitä karttelee ihmisiä.
Mulla ei ole sitä, eikä tätä. Mutta sitten on tuota. Ei se elämä todellakaan mene muillakaan niin, että saisi ihan kaiken haluamansa. Toki jotkut onnekkaat saavat. Mutta minkäs teet, keskity hyvään huonon sijasta.
Miksi sitten väitit, ettei se haittaa? Täysin epäloogista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten väitit, ettei se haittaa? Täysin epäloogista.
No että pystyn edes kaupassa ja apteekissa käymään. Toki se haittaa etten käy enää ravintoloissa, kahviloissa yms.
Mutta kesällä lähdet bailaamaan ja keikoille! Nyt vaan haaveilet siitä etkä murehdi semmosesta mille ei mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kesällä lähdet bailaamaan ja keikoille! Nyt vaan haaveilet siitä etkä murehdi semmosesta mille ei mitään voi.
Niin. Jos olen yksin niin menen.
Mieti miten paljon säästät hammaslääkärimaksuissa. Ennen jouduit ravaamaan siellä monta kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mieti miten paljon säästät hammaslääkärimaksuissa. Ennen jouduit ravaamaan siellä monta kertaa vuodessa.
Niissä kyllä nyt säästää.
Jos olet yksin, eikö sun joka tapauksessa pitänyt mennä yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!! Olet sanonut, että ukkoa ei enää liikuta menetkö itseksesi juhlimaan vei et, niin tänä kesänä menet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä kyllä nyt säästää.
Pistä ne säästyneet rahat sinne sun eutanasia-tilille.
Kyllähän sä kerroit jo käyneesi jossain kahvilassa ja syömässä jollain huoltoasemalla. Ei silloin haitannut😳 Nyt sitten taas haittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!! Olet sanonut, että ukkoa ei enää liikuta menetkö itseksesi juhlimaan vei et, niin tänä kesänä menet!
Se vaihtelee mielipidettään, riippuu siitä kuinka paljon haluaa ilkeillä.
Saan mä syömisestä edes hyvän mielen.ap