Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (810)
Kuinka hemmetin liukasti siellä vielä oikein on? No, liukkaita kohtia paikoittain mutta mitä ihmettä taas?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hemmetin liukasti siellä vielä oikein on? No, liukkaita kohtia paikoittain mutta mitä ihmettä taas?
On tuo peilikirkkaalla jäällä. Tuosta lähtee tosi myöhään jäät, kun on kuusiaita eikä aurinko siihen niin paista.ap
Tuossa oli näkyvillä joku vanhempi ketju, jossa Valis valitti ruuanlaitosta ja tiskaamisesta. Ja pitää tehdä ruokaa, mikä kelpaa ukolle ja teinille tms. Että sitä hänen kurjaakin kurjempi elämänsä on. Valittaa aina, kun ei saa olla yksin. Eikö ymmärrä, että ihan itse meni naimisiin ja hankki vielä lapsenkin...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa oli näkyvillä joku vanhempi ketju, jossa Valis valitti ruuanlaitosta ja tiskaamisesta. Ja pitää tehdä ruokaa, mikä kelpaa ukolle ja teinille tms. Että sitä hänen kurjaakin kurjempi elämänsä on. Valittaa aina, kun ei saa olla yksin. Eikö ymmärrä, että ihan itse meni naimisiin ja hankki vielä lapsenkin...
Kyllä mä sen ymmärrän.ap
Etkö sä käynyt aiemminkin siellä kaupassa, eikö ne liukkaat silloin haitanneet? Sanoit, että laitat nastat ja sulla on keppi. Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä käynyt aiemminkin siellä kaupassa, eikö ne liukkaat silloin haitanneet? Sanoit, että laitat nastat ja sulla on keppi. Mitä ihmettä?
Silloin se oli vielä melkein kokonaan lumessa. Nyt se on viikon aikana tullut todella jäiseksi.ap
Ei kai ne jäät siitä yön aikana sula😳 Kyse taitaa olla pelkästä viitsimisestä. Taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ne jäät siitä yön aikana sula😳 Kyse taitaa olla pelkästä viitsimisestä. Taas kerran.
Ei varmaan sulakaan. Menen jos uskallan.ap
Jos menisi elokuviin. Ei huvita. Jos menisi kauppaan. Ei viitsi. Onko sitten ihme, kun aina pitää olla kotona...Mutta kun on siihenkin kyllästynyt. Huomaako kukaan tässä tiettyä kaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos menisi elokuviin. Ei huvita. Jos menisi kauppaan. Ei viitsi. Onko sitten ihme, kun aina pitää olla kotona...Mutta kun on siihenkin kyllästynyt. Huomaako kukaan tässä tiettyä kaavaa?
Kesällä pääsee paremmin liikkumaan ja jos ensi viikolla on piha sulaneempi niin pääsee kauppaan kun ollaan taas kaksin miehen kanssa. ap
No mies ajaa auton niin, ettei tarvitse pitkää matkaa rappusilta kävellä autolla. Voi hyvän tähden!
Vierailija kirjoitti:
No mies ajaa auton niin, ettei tarvitse pitkää matkaa rappusilta kävellä autolla. Voi hyvän tähden!
Ei se nyt vaan onnistu. Tuossa on kaikenlaista estettä, että kävellä pitää.ap
Teinikö on myös esteenä sun kaupassa käynnille vai miksi on helpompi kåydä, kun olette kaksin? Eikö sen saman teinin pitänyt pärjätä lähes itsekseen, kun sinä pakenet mökille?
Hanki se rollaattori. Jos viitsit.
Vierailija kirjoitti:
Teinikö on myös esteenä sun kaupassa käynnille vai miksi on helpompi kåydä, kun olette kaksin? Eikö sen saman teinin pitänyt pärjätä lähes itsekseen, kun sinä pakenet mökille?
Ei ole. Hän pärjää kyllä yksin.ap
Vierailija kirjoitti:
Hanki se rollaattori. Jos viitsit.
Kyllä mä viitsin vaikka eipä se jäässä auta.ap
Miten niin pääsee paremmin kauppaan, kun olette kaksin?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pääsee paremmin kauppaan, kun olette kaksin?
Miehellä on enemmän aikaa. Mietitty työaikataulut eri tavalla. En ala enempää selittelemään.ap
Ohhoh! Sähän nautit siitä, kun saat selostaa elämääsi😂😂😂😂😂😂
Huomenna pitäisi mennä kauppaan. En tosin tiedä viitsiikö mennä liukkauden takia.ap