Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yökylässä Maria Veitola kausi 10 OFFICIAL

Vierailija
23.02.2026 |

Kausi sisältää uusia yökyläilyjä, ja vieraina nähdään muun muassa kirjailija Satu Rämö, mediapersoona Niko Saarinen sekä Osmo ja Peltsi Peltola. Ensimmäisessä jaksossa vieraillaan Arja Saijonmaan luona Tukholmassa.

Kommentit (570)

Vierailija
481/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla Jasminella on kyllä vanha sielu, kun jaksaa rauhallisesti vaan kuunnella noiden vanhojen jäärien höpinöitä. Itse olin vielä tuossa iässä niin kärsimätön, etten olisi jaksanut seurustella päivästä toiseen 24/7 vanhainkotiasukkien kanssa. Tarvitsin äksöniä.

Levottomat 

Vierailija
482/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Hjallis ja Jasmine olivat aivan ihania. Kumpa itselläkin olisi tuollainen tukiverkko. Naapurissa asuisi veljet perheineen ja istuttaisiin iltaa yhdessä. Näin ei meillä todellakaan ole. Toinen veli vetää herneet nenään aina viiden vuoden välein ja pitää hiljaisuutta vuosikausia. Sitten ottaa yhteyttä ja ei mene aikaakaan, kun suuttuu taas jostain. Kukaan ei tiedä mistä, kun hän ei kerro. 

Niko kaipaa rakkautta ja hyväksyntää. Jostain syystä ei sitä saa. Eikö osaa valita kumppaniaan oikein? Hän olisi rakkauden arvoinen, mutta hakee sitä jostain syytä aivan vääristä paikoista. Hän on myös ylikuormittunut. Tekee liikaa töitä. Uskon, että ymmärtää sen, että suosio ei jatku ikuisesti, nyt täytyy takoa, kun rauta on kuumaa. 

En tiedä, onko Maria ollut joskus koulukiusaaja. Voi olla tai sitten ei. Mutta luulisi teidän aikuisten ymmärtävän, että tällainen kiusaaja voi myös huonosti. On todella surullista, että joutuu kiusaamisen kohteeksi, sitä en kiellä. Kumpikin tarvisi apua, kiusaaja ja kiusattu. Usein kiusaajaa on kiusattu ja vastaa siksi siihen kiusaamisella. Näin ei tarvitse jäädä itse kohteeksi. Eikös Marialla ollut nuorena anoreksia? Anoreksia on yksi vakavimmista mielenterveyden häiriöistä. Että siitä voisi saada vähän selitystä hänen käytökselleen. Hän on ollut lapsi ja nuori tuolloin ja lapset ja nuoret vielä opettelevat tunnetaitojaan. 

Niko ei taida tajuta, että eihän se edes ehtisi mitään parisuhdetta hoitaa tossa aikataulussaan. Sille parisuhteelle pitää olla aikaa. Siis jos jotain pysyvämpää hakee. Toisaalta hänellä on faniensa rakkaus. Aika kova poika rakastamaan pitää löytyä, että pistää paremmaksi ton fanien suunnattoman ihailun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsi viime jaksossa, että monta pulloa pöydällä lämpiämässä. Ehkä he sitten joi ne nopeasti eikä ehtinyt jäähtyä.

Vierailija
484/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on syntynyt kultalusikka persiissä rikkaaseen perheeseen. Kaikki sen kipuilut ja anoreksiat on se itse keksimiä. Oikeastihan se on menestyjä. Tienaa hyvin, on unelma-ammatissa, on varakas ja sillä on aviomies ja perhe. Esittää vaan kiusattua, vaikka on itse kiusaaja (= sen näkee ja kuulee kaikki omin silmin ja korvin). Anu Saagim täräytti totuuden aikoinaan, ja siitäkös tää yksi möksötti.

Vierailija
485/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marialta puuttuu huumorintaju. Sehän siinä on vikana.

Vierailija
486/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö Maria missään jaksossa kylään maahanmuuttajaperheelle? Muslimi, somali tms

Maria  käy julkkisten luona yökylässä.  Ei mikä tahansa perhe käy.

Vain paremmissa perheissä. Hyi jonkun köyhän luo, sinnehän joutuisi ottamaan omat lakanatkin!

Vierailija
487/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hjalliksen luokse seuraavaksi. Miksi Hjalliksen pojat eivät koskaan esittele morsiamiaan, vaikka isi tuo aina näytille morsmaikut  :D

No olihan se Janni Hussi nyt parempi saalis kuin joku kälynen golddiggeri!

Tais Janni saada tarpeekseen Harkimoista. Niin paljon kuin Hjallistakin kehutte täällä, niin perintönähän sekin on omaisuutensa saanut. Asuu vieläkin isoisänsä talossa. Ja päästi menemään Leena Harkimon, Suomen Dianan.

Vierailija
488/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on toksisia ihmisiä tylyttämässä toisten kommentteja teinityyliin "laitappa oma kuva jakoon" tai "mikä sulla on ongelma". 

Väsynyttä. 

Inhoan ko. kommentteja itsekin. Nämä kirjoittajat eivät ymmärrä, että on erikseen julkiset henkilöt ja tavikset. Eivät tavikset laita kuviaan kaikkien arvosteltavaksi. Julkkikset taas tietävät, että kun he julkisuuteen ovat tulleet, heitä arvostellaan. Se on kestettävä, koska on heidän valintansa. 

Onko sinulla taviksena oikeus arvotella julkkisen ulkonäköä tai esim. puhevikaa? Tiedätkö kuinka loukkaavaa on kommentoida jonkun isoa nenää tai hörökorvia, ässävikaa tms. joista asianomainen on kärsinyt koko ikänsä.  Myös kauneus ja rumuus ovat asioita, joista voidaan olla montaa mieltä. En menisi sanomaan kenellekään, sinä olet ruma. Käytössäännöt koskevat myös taviksia. Julkkikset ovat myös ihmisiä, joilla on tunteet. Ansaitsevat samaa kunnioitusta ja toisen arvostamista kuin me muutkin. 

Vierailija
489/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria on syntynyt kultalusikka persiissä rikkaaseen perheeseen. Kaikki sen kipuilut ja anoreksiat on se itse keksimiä. Oikeastihan se on menestyjä. Tienaa hyvin, on unelma-ammatissa, on varakas ja sillä on aviomies ja perhe. Esittää vaan kiusattua, vaikka on itse kiusaaja (= sen näkee ja kuulee kaikki omin silmin ja korvin). Anu Saagim täräytti totuuden aikoinaan, ja siitäkös tää yksi möksötti.

Toivottavasti et ole mielenterveysalalla.

Vierailija
490/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin aiemmin jakson katsoneilta, että pelkkää seksiä oli koko jakso.

Kyllähän suhteista ja seksistä puhuttiin, mutta pohjavire oli kyllä todella surullinen. Niko näytti väsyneeltä (toki jos ei ole nukkunut kunnolla) ja masentuneelta, se luottamus elämään ja koko merkityksellisyys näytti puuttuvan. Tyhjää ei rahalla voi täyttää. Toivottavasti Niko löytää jonkun vapaan miehen ja pitää suhteen asiat poissa julkisuudesta. 

Pettämistä en hyväksy, joten siltä osin oli todella ikävää kuunneltavaa.

Eihän se Niko pettänyt, vaan se heteromies! Just hyvä, että Niko kertoi, miten heteromiehenä esiintyvät pettää naisystäviään salaa homomiesten kanssa. Olisi vaan parempi, että ne jotka on homoja, uskaltaisi olla homoja.

Vierailija
491/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Enhän mä silloin saisi edes arvioida kenenkään mielenterveyttä vapaa-ajalla. Mutta toinpahan nyt vaan esiin sen faktan, että Maria on Menestyjä, vaikka joillekin yrittää esittää muuta (muhun ei uppoa). Sanna Marinin ystävä unohtui vielä listalta.

Vierailija
492/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imatralainen tuttu kertoi, että tuo Veitola oli oikea mean girl koulussa, siis koulukiusaaja. Hyljeksi kaikkia joilla ei ollut muotivaatteita. 

Jotenkin ei yllättänyt! 

Tämmöiset mustamaalaamiset juorujen perusteella on myös kiusaamista. Ajattelemattomuutta kertojan kantilta. Kuten myös monen nuoren koulukiusaajan kiusaaminen kakaramaisuutta, ei tullut ajatelleeksi. En usko, että sellaista tarvitsee kantaa koko ikäänsä taakkana. Ihminen on inhimillinen.

Kaikki meistä on ollut jossain vaiheessa elämäänsä jonkin asteinen kiusaaja. Toiset jää kiusaamiseen koukkuun saa jotain vallan tunnetta siitä, toiset sitten taas kehittyy ja lopettaa. 

Kun ei oo mimmi sitten muuttunut yhtään kertomistasi kouluajoista. Mutta onhan juorutoimittajan ammatti oikein sopiva kiusaajalle. Tulee kaikki lahjat käyttöön.

Vierailija
493/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Enhän mä silloin saisi edes arvioida kenenkään mielenterveyttä vapaa-ajalla. Mutta toinpahan nyt vaan esiin sen faktan, että Maria on Menestyjä, vaikka joillekin yrittää esittää muuta (muhun ei uppoa). Sanna Marinin ystävä unohtui vielä listalta.

Menestynyt voi myös voida huonosti. Kova väite, että kaikki keksittyä. Onhan menestyneet tehneet itsareitakin. 

Vierailija
494/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on toksisia ihmisiä tylyttämässä toisten kommentteja teinityyliin "laitappa oma kuva jakoon" tai "mikä sulla on ongelma". 

Väsynyttä. 

Inhoan ko. kommentteja itsekin. Nämä kirjoittajat eivät ymmärrä, että on erikseen julkiset henkilöt ja tavikset. Eivät tavikset laita kuviaan kaikkien arvosteltavaksi. Julkkikset taas tietävät, että kun he julkisuuteen ovat tulleet, heitä arvostellaan. Se on kestettävä, koska on heidän valintansa. 

Onko sinulla taviksena oikeus arvotella julkkisen ulkonäköä tai esim. puhevikaa? Tiedätkö kuinka loukkaavaa on kommentoida jonkun isoa nenää tai hörökorvia, ässävikaa tms. joista asianomainen on kärsinyt koko ikänsä.  Myös kauneus ja rumuus ovat asioita, joista voidaan olla montaa mieltä. En menisi sanomaan kenellekään, sinä olet ruma. Käytössäännöt koskevat myös taviksia. Julkkikset ovat myös ihmisiä, joilla on tunteet. Ansaitsevat samaa kunnioitusta ja toisen arvostamista kuin me muutkin. 

Mitä sä puhut? Nikollahan on tosi söpö nenä! Vaihtaisin heti.

Vierailija
495/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menestynyt voi myös voida huonosti. Kova väite, että kaikki keksittyä. Onhan menestyneet tehneet itsareitakin. 

No ne joutaakin mennä. Kuitenkin repineet menestyksensä muiden selkänahasta.

Vierailija
496/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Veitola, siellä ongelma.
T.Sonja

Vierailija
497/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kihertävät kotona onnesta, kun katsovat pankkitilinsä saldoa ja rahalla ostettua puolisoaan. Kauneuden ja terveyden saa rahalla. Ja jos on tylsää, voi kiertää vippinä vaikka kaikki Suomen pirskeet.

Menestyjien pahoinvointi on yhtä uskottavaa kuin väittää rutiköyhälle, ettei raha tuo onnea.

Vierailija
498/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kultalusikka perseessään keksi anoreksian? Etkö ymmärrä, että raha ja hyvät puitteet eivät tuo onnea. Se voi köyhän silmissä näyttää hyvälle. Mutta onko näillä rikkailla aikaa lapselleen, kun tehdään uraa ja kerätään sitä omaisuutta? Kukaan terve ja hyvinvoiva ihminen ei päätä näännyttää itseään hengiltä. 

Vierailija
499/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosbergien jaksossa oli karsea ristiriita. Toisaalta nyt tässä esitellään näitä meidän guruja ja henkisyyttä, samalla namedroppaillaan Erika V käymään ja kertomaan itsestään, kun vaihdellaan jatkuvasti vaatteita ja kerrotaan, että rahaa on. Ja markkinoidaan studiota hävyttömästi koko alalle.

Itsestä ei käytännössä puhuttu mitään. Jotenkin epävarmaa ja ristiriitaista touhua. Kaiken kruunasi tuo bypias-look.

Puhuivathan he itsestäänkin ja melko henkilökohtaisiakin asioita.

Vierailija
500/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjalliksella oli selvästi surutyö kesken olemuksesta ja itkuisuudesta päätellen. Todella aikaista mennä tekemään yökylässä -jaksoa, kun veli on kuollut vain 2(!?) kk sitten. 

Eipä siinä muuten mitään, mukavan oloinen jakso ja aitoja ihmisiä. Minusta vaan vaikutti että Amanda oli jossain päihteissä tuossa. Erikoinen olemus ja puhetyyli.

Samaa ajattelin Amandasta. Säälittää koko hänen elämänsä. Jotenkin on monta vuotta tullut sellainen vaikutelma ettei hänellä ole asiat hyvin, ja menee vaan vuosi vuodelta pahemmaksi. 

Mä en käsitä tuota Amandaa. Matkustelee vaikka missä. Sillä on kivoja urheiluharrastuksia, mikä tuli ilmi kun pärjäsi Erikoisjoukoissa. Sillä on hyvä kroppa ja nätti naama. Rahaa on.

Miksei sillä ole miestä ja perhettä?