Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola kausi 10 OFFICIAL

Vierailija
23.02.2026 |

Kausi sisältää uusia yökyläilyjä, ja vieraina nähdään muun muassa kirjailija Satu Rämö, mediapersoona Niko Saarinen sekä Osmo ja Peltsi Peltola. Ensimmäisessä jaksossa vieraillaan Arja Saijonmaan luona Tukholmassa.

Kommentit (570)

Vierailija
461/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria veitola on suomen rumin nainen enkä päästäisi  kotiani 

Miten voi jonkun ulkonäkö noin paljon sattua että ihan vauva palstalle pitää kirjoittaa? Iso mies, menisit töihin.

Olen kyllä hyvässä työssä oleva nainen

Mitä se mihinkään vaikuttaa oletko sinä hyvässä vai huonossa työssä? Ainakin olet ikävä ja pinnallinen ihminen. En kyllä ottaisi sinua yökylään . En jaksaisi kuunnelle, kun haukut ihmisiä. 

Et varmaan ole tyytyväinen itsesi ja elämääsi ja yrität nostaa itseäsi haukkumalla muita. Onnellinen ja itseensä tyytyväinen ihminen ei tee niin. 

Vierailija
462/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jotenkin tunne silloin kun Chisu lopetti että teki sen miehensä takia. Nyt sanoi ettei enää itse halunnut tehdä sellaista musiikkia mitä Chisu teki, koska on kasvanut aikuiseksi. Eli siis ei halunnut tehdä sellaisia kappaleita mitä yleisö haluaa kuunnella.. Aika surullista. Tuo heidän parisuhde vaikutti kyllä edelleen aika erikoiselta. Mietin onko mies kirjolla vai läheisriippuvainen, kun monenlaista erikoista käytöstä. Koskettelee myös vaimoaan erikoisesti, hieroo niskoja kesken juttelun jotenkin epäsopivassa kohdassa ja halailee takaapäin yhtäkkiä yllättäin. Tulee mieleen ensimmäinen poikaystäväni, jota jouduin lopulta lähtemään pakoon kun oli niin takertuva ja juuri tuollaista ikään kuin näyttämistä että tämä on mun ja muut pysykää kaukana. 

Kartano oli ihan kaunis, mutta itse rakastan pieniä ja kotoisia tiloja. Syyspimeällä tulisi orpo olo ja aika menisi lämmittämisessä. Liikaa neliöitä, liikaa töitä, liikaa kuluja. Ikkunoiden pesemiseenkin menee tuolla koko päivä. 

Kukaan meistä ei ole täydellinen. Kaikissa meissä on pieniä vikoja. Täydellistä miestä et löydä, jostain pitää aina tinkiä.

Mä taas ajattelin, että noi 2 on niin sielunkumppanit vaan, ku tästä maasta voi löytyä. Niin samikset. Molemmat aivan loistavia biisintekijöitä. Blondeja. Luovia ihmisiä. Vähän hörhöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Nikolle ole opetettu ettei lakki päässä syödä. Kumma ettei äiti edes torunut poikaansa.  Vai eikö Marjakaan tiedä tätä käytöstapaa. Vai onko Nikon tukka niin harva että pitää lakilla peittää. 

Sillä tais olla se hiusoperaatio just tuolloin.

Vierailija
464/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosbergien jaksossa oli karsea ristiriita. Toisaalta nyt tässä esitellään näitä meidän guruja ja henkisyyttä, samalla namedroppaillaan Erika V käymään ja kertomaan itsestään, kun vaihdellaan jatkuvasti vaatteita ja kerrotaan, että rahaa on. Ja markkinoidaan studiota hävyttömästi koko alalle.

Itsestä ei käytännössä puhuttu mitään. Jotenkin epävarmaa ja ristiriitaista touhua. Kaiken kruunasi tuo bypias-look.

Hei haloo, kaikki tietää, että he tekivät Erikan viisubiisin. Ei sitä tarvi namedroppailla. Chisu jos haluaisi namedroppailla, vois vaikka hokea koko ajan omaa nimeään.

Vierailija
465/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjalliksella oli selvästi surutyö kesken olemuksesta ja itkuisuudesta päätellen. Todella aikaista mennä tekemään yökylässä -jaksoa, kun veli on kuollut vain 2(!?) kk sitten. 

Eipä siinä muuten mitään, mukavan oloinen jakso ja aitoja ihmisiä. Minusta vaan vaikutti että Amanda oli jossain päihteissä tuossa. Erikoinen olemus ja puhetyyli.

Samaa ajattelin Amandasta. Säälittää koko hänen elämänsä. Jotenkin on monta vuotta tullut sellainen vaikutelma ettei hänellä ole asiat hyvin, ja menee vaan vuosi vuodelta pahemmaksi. 

Käsittämätöntä, miksi kaunis ja rikas tyttö sössii elämänsä noin.

Vierailija
466/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah inhana tenniskenttäkin ja Tsäämiin saa räpyläuida sydämensä kyyllyydestä ja Hjallis maksaa. Toki Tsääsmiin toimii assarianakin.  Ighuu Hjallis on hyvä kokki.

Toi Tsääsmin ottaa kyllä kaiken irti, mitä noista vanhoista ukoista saa. Isähahmon, mentorin yhteiskunnallisine suhteineen, providerin, uima-altaat + merenrannat räpyläuimiselle, ikiomat tenniskentät, valmiit talot ja kodit, jopa valmiit safkat! Hitto kun oon aina tykännyt about samanikäisistä miehistä, enkä oo ymmärtänyt, että elämä olisi voinut olla noin helppoa, ettei olisi tarvinnut mitään rakentaa itse. Ulkkismimmeillä on jokin outo kyky unohtaa länsimaisten miestensä iät. Onhan noita ollut aina.

Vierailija
467/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hjalliksella oli selvästi surutyö kesken olemuksesta ja itkuisuudesta päätellen. Todella aikaista mennä tekemään yökylässä -jaksoa, kun veli on kuollut vain 2(!?) kk sitten. 

Eipä siinä muuten mitään, mukavan oloinen jakso ja aitoja ihmisiä. Minusta vaan vaikutti että Amanda oli jossain päihteissä tuossa. Erikoinen olemus ja puhetyyli.

Tsääsmin oli onneksi hyvin toipunut edellisen ukkonsa kuolemasta, jos toi oli kuvattu 2025, ja ukko kuollut 2023.

Vierailija
468/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän itse käyttäytyisi, jos kuvausryhmän vieraat ihmiset tulisivat omaan kotiin. Varmaan jännittäisi ja voisi antaa itsestään aika oudon kuvan :D

Vierailija
469/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla Jasminella on kyllä vanha sielu, kun jaksaa rauhallisesti vaan kuunnella noiden vanhojen jäärien höpinöitä. Itse olin vielä tuossa iässä niin kärsimätön, etten olisi jaksanut seurustella päivästä toiseen 24/7 vanhainkotiasukkien kanssa. Tarvitsin äksöniä.

Vierailija
470/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän itse käyttäytyisi, jos kuvausryhmän vieraat ihmiset tulisivat omaan kotiin. Varmaan jännittäisi ja voisi antaa itsestään aika oudon kuvan :D

Juu ei edes ovi aukeaisi.

Vierailija
471/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei edes ovi aukeaisi.

Tai sitten esittäisi parempaa ihmistä kuin onkaan. Kantaisi pöytään itsetehtyä mansikkakakkua ja savulohta, ja Marialle niin mieluisia viinejä, vaikken edes itse juo.

Vierailija
472/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla Jasminella on kyllä vanha sielu, kun jaksaa rauhallisesti vaan kuunnella noiden vanhojen jäärien höpinöitä. Itse olin vielä tuossa iässä niin kärsimätön, etten olisi jaksanut seurustella päivästä toiseen 24/7 vanhainkotiasukkien kanssa. Tarvitsin äksöniä.

Itselle tuli vähän sellainen olo tuosta Jassusta, että käyttäytyi niin kuin minä ekoilla kyläilykäynneillä anoppilassa. Tosin nukuin kyllä eri makkarissa!

Vierailija
473/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jotenkin tunne silloin kun Chisu lopetti että teki sen miehensä takia. Nyt sanoi ettei enää itse halunnut tehdä sellaista musiikkia mitä Chisu teki, koska on kasvanut aikuiseksi. Eli siis ei halunnut tehdä sellaisia kappaleita mitä yleisö haluaa kuunnella.. Aika surullista. Tuo heidän parisuhde vaikutti kyllä edelleen aika erikoiselta. Mietin onko mies kirjolla vai läheisriippuvainen, kun monenlaista erikoista käytöstä. Koskettelee myös vaimoaan erikoisesti, hieroo niskoja kesken juttelun jotenkin epäsopivassa kohdassa ja halailee takaapäin yhtäkkiä yllättäin. Tulee mieleen ensimmäinen poikaystäväni, jota jouduin lopulta lähtemään pakoon kun oli niin takertuva ja juuri tuollaista ikään kuin näyttämistä että tämä on mun ja muut pysykää kaukana. 

Kartano oli ihan kaunis, mutta itse rakastan pieniä ja kotoisia tiloja. Syyspimeällä tulisi orpo olo ja aika menisi lämmittämisessä. Liikaa neliöitä, liikaa töitä, liikaa kuluja. Ikkunoiden pesemiseenkin menee tuolla koko päivä. 

Ei kenenkään artistin velvollisuus ole tehdä sellaisia kappaleita joita yleisö haluaa kuunnella. Artisti tekee sitä musiikkia mitä haluaa itse esittää.

Vierailija
474/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine ja Hjallis olivat ihania! Niin aitoja ja symppiksiä. Maria puhui heistä kauniisti ja jossain vilahti joku yhteiskuvakin jossa oli kivasti kirjoittanut heistä. 

Tais saada sen sohvan...?

Vierailija
475/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkimoiden jaksossa oli niin tasapainoisen ja onnellisen oloisia ihmisiä tuon Niko Saarisen jakson jälkeen.

Mitä nyt vakavia päihdeongelmia ja kuolemia ympärillä....

Kyllä toi Nikon murheilu parisuhteen puuttumisesta oli jotenkin maanläheisempää.

Vierailija
476/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Hjallis ja Jasmine olivat aivan ihania. Kumpa itselläkin olisi tuollainen tukiverkko. Naapurissa asuisi veljet perheineen ja istuttaisiin iltaa yhdessä. Näin ei meillä todellakaan ole. Toinen veli vetää herneet nenään aina viiden vuoden välein ja pitää hiljaisuutta vuosikausia. Sitten ottaa yhteyttä ja ei mene aikaakaan, kun suuttuu taas jostain. Kukaan ei tiedä mistä, kun hän ei kerro. 

Niko kaipaa rakkautta ja hyväksyntää. Jostain syystä ei sitä saa. Eikö osaa valita kumppaniaan oikein? Hän olisi rakkauden arvoinen, mutta hakee sitä jostain syytä aivan vääristä paikoista. Hän on myös ylikuormittunut. Tekee liikaa töitä. Uskon, että ymmärtää sen, että suosio ei jatku ikuisesti, nyt täytyy takoa, kun rauta on kuumaa. 

En tiedä, onko Maria ollut joskus koulukiusaaja. Voi olla tai sitten ei. Mutta luulisi teidän aikuisten ymmärtävän, että tällainen kiusaaja voi myös huonosti. On todella surullista, että joutuu kiusaamisen kohteeksi, sitä en kiellä. Kumpikin tarvisi apua, kiusaaja ja kiusattu. Usein kiusaajaa on kiusattu ja vastaa siksi siihen kiusaamisella. Näin ei tarvitse jäädä itse kohteeksi. Eikös Marialla ollut nuorena anoreksia? Anoreksia on yksi vakavimmista mielenterveyden häiriöistä. Että siitä voisi saada vähän selitystä hänen käytökselleen. Hän on ollut lapsi ja nuori tuolloin ja lapset ja nuoret vielä opettelevat tunnetaitojaan. 

Vierailija
477/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi jonkun ulkonäkö noin paljon sattua että ihan vauva palstalle pitää kirjoittaa? Iso mies, menisit töihin.

Arvasin että nainen siellä katkerana huutelee. Että ihan hyvässä työssä, mikä mättää kun pitää henkilökohtaisuuksiin mennä Maria Veitolan kohdalla?

Minulla on pari ystävää jotka eivät koskaan katso Veitolan ohjelmia, itse katson useimmat. 

On toki jäänyt mieleen kuinka Veitola oli tosi ilkeä Päivi Räsäselle ja suorastaa lipoi oululaista keskustan edustajaa saunan lauteilla. 

Nyppi ja kaiveli Päivi Räsästä viimeisen päälle inhottavasti? Onko Veitolalla on joku trauma homoista? 

Vierailija
478/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntui, että Hjallis oli ihan sekaisin veljensä kuolemasta. Oliko se veljenpoika, Amandan veli, vielä elossa tuossa vaiheessa? Heidän olisi pitänyt keskittyä veljenlapsiin, eikä mihinkään mariaveitoloihin tuossa vaiheessa. Se vieras omaishoitaja nurkissa oli jotenkin ahdistava.

Vierailija
479/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että nainen siellä katkerana huutelee. Että ihan hyvässä työssä, mikä mättää kun pitää henkilökohtaisuuksiin mennä Maria Veitolan kohdalla?

Minulla on pari ystävää jotka eivät koskaan katso Veitolan ohjelmia, itse katson useimmat. 

On toki jäänyt mieleen kuinka Veitola oli tosi ilkeä Päivi Räsäselle ja suorastaa lipoi oululaista keskustan edustajaa saunan lauteilla. 

Nyppi ja kaiveli Päivi Räsästä viimeisen päälle inhottavasti? Onko Veitolalla on joku trauma homoista? 

Veitola on joku lesbohetero itsekin, eli ei kauhean selkeä omasta itsestäänkään. Päivi Räsäsen rienaaminen tämän omassa kodissa oli kyllä jotenkin kamalaa katsottavaa. Meillä jos olisi noin käyttäytynyt, olisi saanut lähteä kälppimään ennen hampupesuja. 

Vierailija
480/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun seksuaalinen suuntautuminen voi häiritä noita 2 naista niin paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi