Yökylässä Maria Veitola kausi 10 OFFICIAL
Kausi sisältää uusia yökyläilyjä, ja vieraina nähdään muun muassa kirjailija Satu Rämö, mediapersoona Niko Saarinen sekä Osmo ja Peltsi Peltola. Ensimmäisessä jaksossa vieraillaan Arja Saijonmaan luona Tukholmassa.
Katso lähetysajat : Yökylässä Maria Veitola - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (570)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomion kiinnitti moninaiset juomalasit ja pullot aamusta iltaan .
Viinilasin kanssa tultiin jopa autoon.
Niinpä , onneksi änkesi takapenkille.
Onko nämä porvoolaiset alkkiksia?!
Maria on varmasti kiva tyyppi kavereilleen ja hyvä äiti mutta muuten meni häneen maku kun uupui ja teki siitä julkista tyyliin minä minä ja uupuminen. Jäi sairaslomalle ja käveli pitkin Helsingin katuja ja pistäytyä lounaalle kivoihin lounaspaikkoihin. Ja lähti toipumaan uupumuksesta aurinkorannoille.
Niin uupuu ja toipuu parempiosainen ihminen jolla ei ole rahasta huolta.
Vierailija kirjoitti:
Maria on varmasti kiva tyyppi kavereilleen ja hyvä äiti mutta muuten meni häneen maku kun uupui ja teki siitä julkista tyyliin minä minä ja uupuminen. Jäi sairaslomalle ja käveli pitkin Helsingin katuja ja pistäytyä lounaalle kivoihin lounaspaikkoihin. Ja lähti toipumaan uupumuksesta aurinkorannoille.
Miksi olet kateellinen toisen uupumisesta?
Minäkin lähdin ulkomaille uupuneena. Lämmin keli ja palvelut. Ei tarvinnut tehdä itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Liukuhihna työssä ei ehdi ajatella on uupunut kun kiirettä pitää ja pitää miettiä miten selviää kaikista laskuista. Liika vapaa-aikana antaa aikaa pohdiskella miltä tuntuu.
Toisaalta, nämä kumpikin pitäneet aina matalaa profiilia itsestään ja olleet julkisuudessa vain työnsä kautta. Nytkin esiintyivät työnsä kautta, ei omina itsenään.
En ole kateellinen toisen uupumisesta. Todella kapeakatseinen tulkinta.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen toisen uupumisesta. Todella kapeakatseinen tulkinta.
Mo mitä valitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukuhihna työssä ei ehdi ajatella on uupunut kun kiirettä pitää ja pitää miettiä miten selviää kaikista laskuista. Liika vapaa-aikana antaa aikaa pohdiskella miltä tuntuu.
Kyllä taviksetkin uupuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Voiko toisen sairaudestakin olla kateellinen. Uupumus ei parane sängyssä makaamalla. Hyvä, että jaksoi lähteä ulos kävelemään ja nauttimaan auringosta.
Ällöttävä tyyppi kuka haluaa sen yökylään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria veitola on suomen rumin nainen enkä päästäisi kotiani
Miten voi jonkun ulkonäkö noin paljon sattua että ihan vauva palstalle pitää kirjoittaa? Iso mies, menisit töihin.
Olen kyllä hyvässä työssä oleva nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi jonkun ulkonäkö noin paljon sattua että ihan vauva palstalle pitää kirjoittaa? Iso mies, menisit töihin.
Laitapa sitten oma kuvasi jakoon niin arvostellaan sun naama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naris on ihan hyvännäköinen. Kroppakin kunnossa. Sinä olet ruma ainakin mielestäsi.
Täällä on toksisia ihmisiä tylyttämässä toisten kommentteja teinityyliin "laitappa oma kuva jakoon" tai "mikä sulla on ongelma".
Väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin katsoa tätä sarjaa mutta kun en voi sietää Maria Veitolaa. En edes ymmärrä miten joku ihminen voi olla noin ärsyttävä.
Voit hyvin alkaa katsoa. Maria on muuttunut. Ei tyrkytä itseään mitenkään. Puhuu rauhallisesti, on iloinen ja osallistuva.
Itse aloin vasta tällä kaudella seuraamaan ohjelmaa. Tykkäsin Niko-jaksosta, mutta eilinen jakso oli todellinen riman alitus. Ehkä nyt suurin syy oli, että en ole kiinnostunut tästä Chisusta (vai mikä hän onkaan?) ja miehestään en ole koskaan kuullutkaan.
Sekavaa oli, että ensin mentiin johonkin rakennukseen, jossa oli studio, sitten mentiin toiseen, jossa oli myös jotain musiikkivehkeitä. Mietin koko ajan, että missä niiden koti on. Höpistiin vain ranchista kaiken aikaa. Noh, en tykännyt.
Maria vaikuttaa hyvälle juontajalle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on toksisia ihmisiä tylyttämässä toisten kommentteja teinityyliin "laitappa oma kuva jakoon" tai "mikä sulla on ongelma".
Väsynyttä.
Inhoan ko. kommentteja itsekin. Nämä kirjoittajat eivät ymmärrä, että on erikseen julkiset henkilöt ja tavikset. Eivät tavikset laita kuviaan kaikkien arvosteltavaksi. Julkkikset taas tietävät, että kun he julkisuuteen ovat tulleet, heitä arvostellaan. Se on kestettävä, koska on heidän valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä oon ihmetellyt koko ohjelman olemassaoloajan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä oon ihmetellyt koko ohjelman olemassaoloajan!
Jotkut esim. Selänteet. Miksi ne otti ton vaivoikseen, kun heillä ei ole enää edes mitään tarvetta, esim. työn takia, julkisuudelle???
Viinilasin kanssa tultiin jopa autoon.