Yökylässä Maria Veitola kausi 10 OFFICIAL
Kausi sisältää uusia yökyläilyjä, ja vieraina nähdään muun muassa kirjailija Satu Rämö, mediapersoona Niko Saarinen sekä Osmo ja Peltsi Peltola. Ensimmäisessä jaksossa vieraillaan Arja Saijonmaan luona Tukholmassa.
Katso lähetysajat : Yökylässä Maria Veitola - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (570)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikon jakso hauska
Ihmiset ottavat Nikon niin kuoleman vakavasti.Hän tahallaan provosoi välillä.Kuitenkin kertonut yksinäisyydestään ,pelkää että ihmiset, myös mahd kumppaniehdokkaat lähestyvät ja ovat "kivoja" koska hän on kuka on.Aina julkkisten ympärillä on kaksinaamaisia hyväksikäyttäjiä.
Vaikuttaa haavoittuvalta.
Vie miesehdokkaansa äidin luo. Jos selviää siitä suorapuheisesta äidistä, niin hyvä on. Eiköhän se erottele akanat jyvistä, goldiggerit aidoista.
Tällainen ulkonäön arvostelu ja haukkuminen ei köyhänkäään elämää rikasta. Suosittelen lääkkeeksi positiivisempaa asennetta elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria on syntynyt kultalusikka persiissä rikkaaseen perheeseen. Kaikki sen kipuilut ja anoreksiat on se itse keksimiä. Oikeastihan se on menestyjä. Tienaa hyvin, on unelma-ammatissa, on varakas ja sillä on aviomies ja perhe. Esittää vaan kiusattua, vaikka on itse kiusaaja (= sen näkee ja kuulee kaikki omin silmin ja korvin). Anu Saagim täräytti totuuden aikoinaan, ja siitäkös tää yksi möksötti.
Toivottavasti et ole mielenterveysalalla.
En ole. Enhän mä silloin saisi edes arvioida kenenkään mielenterveyttä vapaa-ajalla. Mutta toinpahan nyt vaan esiin sen faktan, että Maria on Menestyjä, vaikka joillekin yrittää esittää muuta (muhun ei uppoa). Sanna Marinin ystävä unohtui vielä listalta.
Menestynyt voi myös voida huonosti. Kova väite, että kaikki keksittyä. Onhan menestyneet tehneet itsareitakin.
Sitten kihertävät kotona onnesta, kun katsovat pankkitilinsä saldoa ja rahalla ostettua puolisoaan. Kauneuden ja terveyden saa rahalla. Ja jos on tylsää, voi kiertää vippinä vaikka kaikki Suomen pirskeet.
Menestyjien pahoinvointi on yhtä uskottavaa kuin väittää rutiköyhälle, ettei raha tuo onnea.
Sun mielestä raha ratkaisee kaiken? Törppö
Ei ratkaise kaikkea, mutta auttaa hyvin paljon. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä varmempi olen tästä. Nuorena saatoin elää suudelmista ja haaveista. En enää.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ulkonäön arvostelu ja haukkuminen ei köyhänkäään elämää rikasta. Suosittelen lääkkeeksi positiivisempaa asennetta elämään.
Kuka täällä haukkuu kenenkään ulkonäköä? Kehuttu on vaan. Amandaa kauniiksi ja Nikoa söpöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on toksisia ihmisiä tylyttämässä toisten kommentteja teinityyliin "laitappa oma kuva jakoon" tai "mikä sulla on ongelma".
Väsynyttä.
Inhoan ko. kommentteja itsekin. Nämä kirjoittajat eivät ymmärrä, että on erikseen julkiset henkilöt ja tavikset. Eivät tavikset laita kuviaan kaikkien arvosteltavaksi. Julkkikset taas tietävät, että kun he julkisuuteen ovat tulleet, heitä arvostellaan. Se on kestettävä, koska on heidän valintansa.
Olet väärässä.
Minusta taas tavikset, jotka nimettömyyden ja kuvattomuuden takaa arvostelevat negatiivisesti julkkiksia ja heidän ulkonäköään, ovat kyllä surkeista surkeinta pohjasakkaa.
On pokkaa olla itse olevinaan muita parempi ja oikeutettu todella ilkeäänkin haukkumiseen. Ällöttävää!
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän itse käyttäytyisi, jos kuvausryhmän vieraat ihmiset tulisivat omaan kotiin. Varmaan jännittäisi ja voisi antaa itsestään aika oudon kuvan :D
Nimenomaan, noinhan se menisi! Ja heti kuvausten päätyttyä tuskailisi, kin silloin tulisi mieleen että miksi en sanonut niin tai noin tai tehnyt sitä tai tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin aiemmin jakson katsoneilta, että pelkkää seksiä oli koko jakso.
Kyllähän suhteista ja seksistä puhuttiin, mutta pohjavire oli kyllä todella surullinen. Niko näytti väsyneeltä (toki jos ei ole nukkunut kunnolla) ja masentuneelta, se luottamus elämään ja koko merkityksellisyys näytti puuttuvan. Tyhjää ei rahalla voi täyttää. Toivottavasti Niko löytää jonkun vapaan miehen ja pitää suhteen asiat poissa julkisuudesta.
Pettämistä en hyväksy, joten siltä osin oli todella ikävää kuunneltavaa.
Eihän se Niko pettänyt, vaan se heteromies! Just hyvä, että Niko kertoi, miten heteromiehenä esiintyvät pettää naisystäviään salaa homomiesten kanssa. Olisi vaan parempi, että ne jotka on homoja, uskaltaisi olla homoja.
nojoo mutta en ymmärrä miks tommoseen sotkuun pitää edes lähteä
Vierailija kirjoitti:
Vai että kultalusikka perseessään keksi anoreksian? Etkö ymmärrä, että raha ja hyvät puitteet eivät tuo onnea. Se voi köyhän silmissä näyttää hyvälle. Mutta onko näillä rikkailla aikaa lapselleen, kun tehdään uraa ja kerätään sitä omaisuutta? Kukaan terve ja hyvinvoiva ihminen ei päätä näännyttää itseään hengiltä.
Kaikki tietää, miksi nuoret tytöt kärsii anoreksiasta. Kun he haluu olla kauniita ja saada poikia. Kaikki muu selittely on hevonpskaa.
Mulle ainakin raha tuo onnea. Saa annettua sitä lapsille ja lapsenlapsille esim. kivojen harrastusten tai hyvän ruuan muodossa. Itsellä on varaa lääkäriin ja hammaslääkäriin. Auton voi viedä korjattavaksi, jos se hajoo. Kotiin voi tilata remonttimiehen, jos joku paikka pettää. Jos mielenterveys heittää, voi lähteä rantalomalle. Rikkaat valehtelee köyhille, ettei raha tuo onnea. Tuo se.
Mä en pidä siitä kun nainen seurustelee isänsä ikäsen kanssa mutta Hjalliksesta ja Jasminesta tuli kyllä erikuva. Jasmine olitasapainoinen ja sympaattinen. Ei kyllä tullut sitä fiilikstä että olisi halunut julkisuutta Hjalliksen siivellä. Heidän välillään oli oikeaa rakkautta ja kunnioitusta puolin ja toisin. Hjallis osoittautui hyvin miellyttäväksi ja karismaattiseksi ja älykkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin aiemmin jakson katsoneilta, että pelkkää seksiä oli koko jakso.
Kyllähän suhteista ja seksistä puhuttiin, mutta pohjavire oli kyllä todella surullinen. Niko näytti väsyneeltä (toki jos ei ole nukkunut kunnolla) ja masentuneelta, se luottamus elämään ja koko merkityksellisyys näytti puuttuvan. Tyhjää ei rahalla voi täyttää. Toivottavasti Niko löytää jonkun vapaan miehen ja pitää suhteen asiat poissa julkisuudesta.
Pettämistä en hyväksy, joten siltä osin oli todella ikävää kuunneltavaa.
Eihän se Niko pettänyt, vaan se heteromies! Just hyvä, että Niko kertoi, miten heteromiehenä esiintyvät pettää naisystäviään salaa homomiesten kanssa. Olisi vaan parempi, että ne jotka on homoja, uskaltaisi olla homoja.
nojoo mutta en ymmärrä miks tommoseen sotkuun pitää edes lähteä
Jos sä ihastut johonkin, ei siinä kuule paljon entiset tai nykyiset tyttöystävät paina. Jopa mun uskovainen isoäiti vei mun isoisän aikoinaan tämän kihlatulta. Tätä ei uskallettu kertoa meille lastenlapsille ennen ku me oltiin aikuisia. Nyt mun isä kertoi vasta, että jopa kyläilivät perheenä sen isoisän ex-kihlatun luona, ja kaikki oli hyvin kun kaikki olivat löytäneet itselleen parhaiten sopivat puolisot.
Kummasti julkkiset halajavat marian ohjelmaan joten turha valittaa jos arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jotenkin tunne silloin kun Chisu lopetti että teki sen miehensä takia. Nyt sanoi ettei enää itse halunnut tehdä sellaista musiikkia mitä Chisu teki, koska on kasvanut aikuiseksi. Eli siis ei halunnut tehdä sellaisia kappaleita mitä yleisö haluaa kuunnella.. Aika surullista. Tuo heidän parisuhde vaikutti kyllä edelleen aika erikoiselta. Mietin onko mies kirjolla vai läheisriippuvainen, kun monenlaista erikoista käytöstä. Koskettelee myös vaimoaan erikoisesti, hieroo niskoja kesken juttelun jotenkin epäsopivassa kohdassa ja halailee takaapäin yhtäkkiä yllättäin. Tulee mieleen ensimmäinen poikaystäväni, jota jouduin lopulta lähtemään pakoon kun oli niin takertuva ja juuri tuollaista ikään kuin näyttämistä että tämä on mun ja muut pysykää kaukana.
Kartano oli ihan kaunis, mutta itse rakastan pieniä ja kotoisia tiloja. Syyspimeällä tulisi orpo olo ja aika menisi lämmittämisessä. Liikaa neliöitä, liikaa töitä, liikaa kuluja. Ikkunoiden pesemiseenkin menee tuolla koko päivä.
Ei kenenkään artistin velvollisuus ole tehdä sellaisia kappaleita joita yleisö haluaa kuunnella. Artisti tekee sitä musiikkia mitä haluaa itse esittää.
Minuakin ihmetytti tuo kommentti. Itse ihailen, että uskalsi tehdä urallaan juuri tässä vaiheessa noin. Mielestäni ihan rehellisesti avasi tilannetta.
Monet nuorena pinnalle tietyn tyylisenä nousseet saisivat toimia samoin. Aika aikaansa kutakin, kuten sanonta kuuluu. Jos esim. on laulanut teini-ikäisen elämään kuuluvista asioista hyvin tyttömäisellä äänellä, sen saman esittäminen esim. nelikymppisenä on yleensä vain kornia.
Mikään ei estä muöhemmin sitten vaikka luoda vanhemman iän uraa, luoda itsestään eräänlainen 2.0-versio.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pidä siitä kun nainen seurustelee isänsä ikäsen kanssa mutta Hjalliksesta ja Jasminesta tuli kyllä erikuva. Jasmine olitasapainoinen ja sympaattinen. Ei kyllä tullut sitä fiilikstä että olisi halunut julkisuutta Hjalliksen siivellä. Heidän välillään oli oikeaa rakkautta ja kunnioitusta puolin ja toisin. Hjallis osoittautui hyvin miellyttäväksi ja karismaattiseksi ja älykkääksi.
Olen kerran tavannut Hjalliksen, ja hän on todella mukava seuramies. En yhtään ihmettele, että nuoret naiset ja nuoret sukulaiset viihtyy hänen kanssaan. Mutta jotain tossa on kuitenkin pielessä, ettei nuori nainen etsi ikäistään miestä ja perusta perhettä.
Harkimo on todella sivistynyt mies. Jos vielä on politiikassa mukana niin toivon että liike nyt on tulevaisuuden puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria on syntynyt kultalusikka persiissä rikkaaseen perheeseen. Kaikki sen kipuilut ja anoreksiat on se itse keksimiä. Oikeastihan se on menestyjä. Tienaa hyvin, on unelma-ammatissa, on varakas ja sillä on aviomies ja perhe. Esittää vaan kiusattua, vaikka on itse kiusaaja (= sen näkee ja kuulee kaikki omin silmin ja korvin). Anu Saagim täräytti totuuden aikoinaan, ja siitäkös tää yksi möksötti.
Toivottavasti et ole mielenterveysalalla.
En ole. Enhän mä silloin saisi edes arvioida kenenkään mielenterveyttä vapaa-ajalla. Mutta toinpahan nyt vaan esiin sen faktan, että Maria on Menestyjä, vaikka joillekin yrittää esittää muuta (muhun ei uppoa). Sanna Marinin ystävä unohtui vielä listalta.
Menestynyt voi myös voida huonosti. Kova väite, että kaikki keksittyä. Onhan menestyneet tehneet itsareitakin.
Sitten kihertävät kotona onnesta, kun katsovat pankkitilinsä saldoa ja rahalla ostettua puolisoaan. Kauneuden ja terveyden saa rahalla. Ja jos on tylsää, voi kiertää vippinä vaikka kaikki Suomen pirskeet.
Menestyjien pahoinvointi on yhtä uskottavaa kuin väittää rutiköyhälle, ettei raha tuo onnea.
Tehdään ihmiskoe. Maria antaa kaikki rahansa ja omaisuutensa pois ja muuttaa Kontulaan. Katsotaan sitten kun se nauraa ja hymyilee ilman ystäviään ja uraansa.
Hjallis on ihana. Siitä voi saada hieman väärän kuvan koska se on niin rehellinen. Kiva kun Hjallis löysi mukavankumppanin.
Keksin ratkaisun. Niko ja Amanda, kaksi ikisinkkua, menee yhteen ja perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis on ihana. Siitä voi saada hieman väärän kuvan koska se on niin rehellinen. Kiva kun Hjallis löysi mukavankumppanin.
Hjallis on löytänyt jo aika monta mukavaa kumppania. Onko tämä nyt vaimoehdokas numero 3 vai 4 vai 5?