Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yökylässä Maria Veitola kausi 10 OFFICIAL

Vierailija
23.02.2026 |

Kausi sisältää uusia yökyläilyjä, ja vieraina nähdään muun muassa kirjailija Satu Rämö, mediapersoona Niko Saarinen sekä Osmo ja Peltsi Peltola. Ensimmäisessä jaksossa vieraillaan Arja Saijonmaan luona Tukholmassa.

Kommentit (570)

Vierailija
521/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karismaattinen Arja Saijonmaa ja hänen mielenkiintoinen elämänsä, olipa mukava kuunnella häntä. Ohjelma-aika oli aivan liian lyhyt.

Ei ole karismaattinen, karsee lauluääni. 

Saijonmaalla on ihana matala ääni, mutta laulaa väärin ja huutamalla. Tunteella mennään ja nuotit unohtuu. Hämmästyin kun hän osasi soittaa pianoa Elämäni biisissä. Olen luullut tähän asti, että hän on jollain tapaa epämusikaalinen. Ehkä se ei sitten 70-luvulla ollut niin justiinsa, lauloiko oikein, jos osasi huutaa kovaa taistolaislauluja. Autotune vois tehdä taikoja Arjan laululle, kerrankin positiivisesti.

Vierailija
522/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä siitä kun nainen seurustelee isänsä ikäsen kanssa mutta Hjalliksesta ja Jasminesta tuli kyllä erikuva. Jasmine olitasapainoinen ja sympaattinen. Ei kyllä tullut sitä fiilikstä että olisi halunut julkisuutta Hjalliksen siivellä. Heidän välillään oli oikeaa rakkautta ja kunnioitusta puolin ja toisin. Hjallis osoittautui hyvin miellyttäväksi ja karismaattiseksi ja älykkääksi.

Olen kerran tavannut Hjalliksen, ja hän on todella mukava seuramies. En yhtään ihmettele, että nuoret naiset ja nuoret sukulaiset viihtyy hänen kanssaan. Mutta jotain tossa on kuitenkin pielessä, ettei nuori nainen etsi ikäistään miestä ja perusta perhettä.

Ehtiihän Jasmin vielä perustaa perheenkin,  jos niin tahtoo.

Hjalliksen assarina vaikutti nyt viihtyvän vallan mainiosti ja Hjallis hyvä kokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmine on todella hieno persoona. Vakaan oloinen, sivistynyt, lempeä ja hyväkäytöksinen. Vaikka olen heteronainen, olen suorastaan ihastunut. Suuri siunaus Hjallikselle, että löysi noin hyvän kumppanin.

Hjalliksella on karismaa, en ihmettele että hän löytää (nuoria) naisia. Hän on aito. Tämä Veitolan ohjelmaan osallistuminen oli hyvä juttu heidän kannaltaan.

Toivottavasti Hjalliksen pojat ja Amanda löytävät myös oman polkunsa tässä elämässä, ja pysyvät irti päihteistä. 

Vierailija
524/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse Dannyn eksä muija taas tässäKIN ohjelmassa, kailottamassa? Se tuksutyyliseksi itsensä muokannut. Kun tuli mainospätkä. Vai oliko se Tuksu? Oikeesti meneekö Veitola vihdoin Tuksulla käymään ja pyytää anteeksi kun nöyryytti Tuksusiskoksia aikoinaan suorassa lähetyksessä????

Vierailija
525/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi mennä Tukiaisellekin.

Veitola meni pyytään anteeks Siepiltä kun yritti nolata sen kysymyksillään joskus muinoin, ja kävi yökylässä ihailemassa sen käsilaukkuja ja sporttista nuorta futarimiestä.

Vierailija
526/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola kävi ihailemassa Maisa Torpan käsilaukkuja, ja uskoi kaiken mitä se Torppa sille itki. Oli kyseenalaisissa uutisissa tuon jälkeen tuo Torppa. Sen jälkeen vei vielä hyvän kaverinsa miehen ja lasten isän.

Vierailija
527/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmine on todella hieno persoona. Vakaan oloinen, sivistynyt, lempeä ja hyväkäytöksinen. Vaikka olen heteronainen, olen suorastaan ihastunut. Suuri siunaus Hjallikselle, että löysi noin hyvän kumppanin.

Hjalliksella on karismaa, en ihmettele että hän löytää (nuoria) naisia. Hän on aito. Tämä Veitolan ohjelmaan osallistuminen oli hyvä juttu heidän kannaltaan.

Toivottavasti Hjalliksen pojat ja Amanda löytävät myös oman polkunsa tässä elämässä, ja pysyvät irti päihteistä. 

Ärsytti, kun halusi vaihtaa Hjalliksen sohvan siellä alakerrassa. Miksi pitää kaikkeen  sisustukseen  puuttua. 

Vierailija
528/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkse Dannyn eksä muija taas tässäKIN ohjelmassa, kailottamassa? Se tuksutyyliseksi itsensä muokannut. Kun tuli mainospätkä. Vai oliko se Tuksu? Oikeesti meneekö Veitola vihdoin Tuksulla käymään ja pyytää anteeksi kun nöyryytti Tuksusiskoksia aikoinaan suorassa lähetyksessä????

Siis kuka Dannyn eksä? Ohjelmassa on mukana naisia Christel (Chisu)  Roosberg, Satu Rämö, Sofia Virta ja Anna-Leena Härkönen, eikä noista kukaan tietääkseni ole Dannyn eksä. Oot tainnu nähdä vanhan mainoksen? 

Vierailija
529/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin sarjaa tosi paljon, tykkäsin siitä silloin, kun edellisen kerran tuli. Nyt tuli jotenkin pettymys.....joko ei enää ole niin hyvä, kuin silloin ennen, tai jokin on muuttunut, tai sitten aika on ajanut sarjan ohi.....

Vierailija
530/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä tyyppi  kuka haluaa sen yökylään?

Tätä mä oon ihmetellyt koko ohjelman olemassaoloajan!

Jotkut esim. Selänteet. Miksi ne otti ton vaivoikseen, kun heillä ei ole enää edes mitään tarvetta, esim. työn takia, julkisuudelle???

Selänteet nimenomaan haluaa julkisuutta.

Vierailija
531/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsytti, kun halusi vaihtaa Hjalliksen sohvan siellä alakerrassa. Miksi pitää kaikkeen  sisustukseen  puuttua. 

Katsoppas jakso uudestaan. Maria sanoi, että onpa ihana sohva. Johon Hjallis sanoi, että ollaan vaihtamassa sohva uudeksi. 

Vierailija
532/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka Dannyn eksä? Ohjelmassa on mukana naisia Christel (Chisu)  Roosberg, Satu Rämö, Sofia Virta ja Anna-Leena Härkönen, eikä noista kukaan tietääkseni ole Dannyn eksä. Oot tainnu nähdä vanhan mainoksen? 

Erika wikman oli tässä Roosberg jaksossa 

Vierailija
533/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on yksi maailman rumimmista akoista 

Vierailija
534/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene katsomaan Veitolaa missään ohjelmassa tai Verinica Verhoa tatskoineen puhumattakaan kiintiöpuppe BB-Nikoa. Onneksi pääsen taivaskanaville.

Vierailija
535/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoppas jakso uudestaan. Maria sanoi, että onpa ihana sohva. Johon Hjallis sanoi, että ollaan vaihtamassa sohva uudeksi. 

Niin Jasmine ei pid  sohvasta ja sen takia vaihdetaan. Toinen muuttaa toisen taloon ja heti valitetaan sisustuksesta. Ois edes sen sohvan antanut olla. 

Vierailija
536/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitola on yksi maailman rumimmista akoista 

Nope se rooli kuuluu Chisulle.

Vierailija
537/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosberg jakso. 

Montako outfittiä oli Cissellä yhdessä jaksossa ja kuinka hönössä Jori oikein oli. Viinilasi koko ajan kädessä tai ulottuvilla. :D

Sjöroositko ovat lomavanhempia. Ehkä semmoinen vanhemmuus sopi parhaiten luoville ihmisille,

Maria vaikutti jotenkin takakireeltä tässä jaksossa. 

Vierailija
538/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosberg jakso. 

Montako outfittiä oli Cissellä yhdessä jaksossa ja kuinka hönössä Jori oikein oli. Viinilasi koko ajan kädessä tai ulottuvilla. :D

Sjöroositko ovat lomavanhempia. Ehkä semmoinen vanhemmuus sopi parhaiten luoville ihmisille,

Maria vaikutti jotenkin takakireeltä tässä jaksossa. 

Mä ajattelin kanssa, että Marian ei ehkä ollut helppo mennä sinne kylään. Jos isäntäväki vetää roolia ja esittää, niin on vaikea saada sellaista syvällistä ja mielenkiintoista keskustelua aikaiseksi varsinkin jos ne vielä samaan aikaan juovat aamusta iltaa alkoholia. Lisäksi ei voi ennustaa oikein mitä seuraavaksi tapahtuu.

Tykkäsin aikanaan kovasti Chisun kappaleista, joten siksi tämä oli pettymys. 

Vierailija
539/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kykene katsomaan Veitolaa missään ohjelmassa tai Verinica Verhoa tatskoineen puhumattakaan kiintiöpuppe BB-Nikoa. Onneksi pääsen taivaskanaville.

On se vaikeaa joillakin. Aina uudelleen ihmettelen kuinka voimakkaasti joku julkkis vaikuttaa mieleen. Pitäisikö seisoa tovi peilin edessä ja keskustella itsensä kanssa että miksi reagoin (siis sinä) niin vahvasti joihinkin ihmisiin??? 

Vierailija
540/570 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomennos: hän IHAILI sohvaa. Jasmine ei tykännyt sohvasta vaan halusi vaihtaa sen. Silloin Maria vitsaili, että hänhän voi pelastaa tilanteen ja ottaa tämän.