Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä ulkonäöstäni

Vierailija
28.07.2023 |

Hän on kommentoinut muutamaa ulkonäköpiirrettäni naureskellen ja jotenkin ivallisesti. Sain sanottua hänelle, etten pidä huomauttelusta, koska olen hyvin tietoinen ulkonäköni vioista itsekin. Mies pyysi anteeksi, mutta nyt minun on vaikea olla hänen seurassaan.

Onpa masentavaa. En tiedä pystynkö jatkamaan suhdetta.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Miten päästä yli kalvavasta kelpaamattomuuden tunteesta?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. Mä en tainnut ikinä päästä siitä yli vaikka juttua yritinkin vielä jatkaa muutaman kuukauden.

Vierailija
2/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut mutta en minäkään kyllä jäisi katselemaan tuollaista touhua. Mies vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sitten sanoi?

Vierailija
4/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette yhdessä, koska?..

Vierailija
5/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDD

Vierailija
6/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten sanoi?

En oikeastaan halua kertoa, koska sitten alkaa jankkaaminen siitä, onko kyseinen piirre viehättävä vai ei. Tai alkaa sadella vinkkejä, mitä minun tulisi kyseiselle asialle tehdä (kaikki konstit on jo kokeiltu, uskokaa pois). Tai minua aletaan syyllistää siitä, kun en ole päässyt ko. piirteestä eroon. Jne.

Haluaisin pitää keskustelun yleisellä tasolla.

- ap

Vierailija
7/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääsyt yli ja erosimme. Kotikiusaajan kanssa ei kannata jäädä suhteeseen.

Vierailija
8/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on joskus vähän juovuksissa sanonut suoraan mistä ei pidä ulkonäössäni. Listalla oli ainakin ruman muotoiset tissit, yksi vino hammas joka kuulemma pilaa koko naaman ja se että olen liian lyhyt. Kyllähän se satutti hetken. Mutta en sitä sen kauempaa jaksanut miettiä, kun mies kerran kuitenkin näyttää haluavan kanssani olla eikä halua etsiä paremman näköistä. En minäkään nyt, jos ihan oikein mietitään, kaikista hänen ulkonäön piirteistään niin valtavasti tykkää. Minä vaan en ole sanonut koskaan sitä päin naamaa enkä sanoisikaan.

Vierailija
9/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt samoin. Mä en tainnut ikinä päästä siitä yli vaikka juttua yritinkin vielä jatkaa muutaman kuukauden.

Oudointa oli se, että mies väitti pitävänsä ko. piirteestä. En ihan ymmärrä, miksi hän sitten koki kommentoinnin ja naureskelun tarpeelliseksi. Luuliko hän, etten itse ole tietoinen tästä piirteestä? Tai olikohan kyseessä se miehille tyypillinen käyttäytymistapa, että välittämistä osoitetaan vttuilemalla. Miehet kuulemma tekevät sitä toisilleen koko ajan. Eivät ilmeisesti ymmärrä, että naiset ottavat moisen käytöksen ilkeilynä.

- ap

Vierailija
10/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että yrittäisin "pystyä jatkamaan" suhdetta, miettisin, mitä ihmettä teen ihmisen kanssa, joka ivallisesti pilkkaa mua.

Vierailija
11/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaavassa tilanteessa jätin miehen. Arvosteli mua milloin mistäkin. Nyt mulla on täydellinen mies ja perhe. Eksäni ei ilmeisesti ikinä löytänyt ketään parempaakaan xD

Vierailija
12/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten sanoi?

En oikeastaan halua kertoa, koska sitten alkaa jankkaaminen siitä, onko kyseinen piirre viehättävä vai ei. Tai alkaa sadella vinkkejä, mitä minun tulisi kyseiselle asialle tehdä (kaikki konstit on jo kokeiltu, uskokaa pois). Tai minua aletaan syyllistää siitä, kun en ole päässyt ko. piirteestä eroon. Jne.

- ap

Jos kyseessä on lihavuus niin ihan aiheesta kommentoi, se ei ole tervettä ja siihen voi jokainen itse vaikuttaa.

Vierailija
13/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se aika tyrmistyttävä tilanne. Itse katsoin kumppaniani rakastavasti ja toinen valittaa rintojeni pienuudesta. Rintojeni koko oli nähtävissä heti ensimmäisillä treffeillä, joten olisi silloin voinut kertoa mielipiteensä eikä odottaa siihen, että kahden vuoden seurustelun jälkeen muutamme yhteen. Halusi ensin nalkkiin, ennen kuin alkoi laukoa juttujaan. Oli muutakin ulkonäkööni liittyvää arvostelua sen jälkeen. En jäänyt kuuntelemaan, mitä kaikkea muuta minussa olisi vialla.

Vierailija
14/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies itse on täydellinen, vai...?

Vierailija
15/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan, että yrittäisin "pystyä jatkamaan" suhdetta, miettisin, mitä ihmettä teen ihmisen kanssa, joka ivallisesti pilkkaa mua.

Kaikkea näitä mietinkin nyt. En halua tehdä mitään hätiköityä.

On vain niin hämmentävää, kun joskus mies on myös kehunut kauniiksi (täysin yllättäen ja spontaanisti) ja seksipuoli on sujunut hyvin. Sitten kuitenkin on heitellyt noita outoja ja hmm sanotaanko monitulkintaisia kommentteja täysin puskista. Eikä ole edes huomannut, miten kiusaantunut minä olen niistä kommenteista.

- ap

Vierailija
16/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sitten sanoi?

- ap

Jos kyseessä on lihavuus niin ihan aiheesta kommentoi, se ei ole tervettä ja siihen voi jokainen itse vaikuttaa.

Ei ole kyse lihavuudesta vaan kasvojen viasta. Olen hoikka.

- ap

Vierailija
17/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisessa on kuulkaa monta puolta. Ulkonäkö on tietty yksi, mutta se on tärkeintä miten se sielujen kieli sointuu miehen ja naisen välillä. 

::::::::::::::::::::::::::::::

Hullu juttu, mutta rankkaan syvän ystävyyden korkeamalle kuin rakkauden. 

Vierailija
18/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääsyt yli ja erosimme. Kotikiusaajan kanssa ei kannata jäädä suhteeseen.

Tai muuhunkaan tekemisiin.

Vierailija
19/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää henkistä väkivaltaa. Kehuu yhdessä hetkessä pitääkseen uhrinsa sopivasti varpaillaan ja toisessa vetää maton jalkojen alta. Mieti vielä haluatko käyttää arvokkaan elämäsi pahoinpitelijän rinnalla.

Vierailija
20/65 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai pidä miehen luonteesta koska se on komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän