Yökylässä Maria Veitola kausi 10 OFFICIAL
Kausi sisältää uusia yökyläilyjä, ja vieraina nähdään muun muassa kirjailija Satu Rämö, mediapersoona Niko Saarinen sekä Osmo ja Peltsi Peltola. Ensimmäisessä jaksossa vieraillaan Arja Saijonmaan luona Tukholmassa.
Katso lähetysajat : Yökylässä Maria Veitola - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (574)
Olen eri mieltä valtaosan kanssa, minusta jakso oli ihan hyvä ja mielenkiintoinen.
Mulla oli jotenkin tunne silloin kun Chisu lopetti että teki sen miehensä takia. Nyt sanoi ettei enää itse halunnut tehdä sellaista musiikkia mitä Chisu teki, koska on kasvanut aikuiseksi. Eli siis ei halunnut tehdä sellaisia kappaleita mitä yleisö haluaa kuunnella.. Aika surullista. Tuo heidän parisuhde vaikutti kyllä edelleen aika erikoiselta. Mietin onko mies kirjolla vai läheisriippuvainen, kun monenlaista erikoista käytöstä. Koskettelee myös vaimoaan erikoisesti, hieroo niskoja kesken juttelun jotenkin epäsopivassa kohdassa ja halailee takaapäin yhtäkkiä yllättäin. Tulee mieleen ensimmäinen poikaystäväni, jota jouduin lopulta lähtemään pakoon kun oli niin takertuva ja juuri tuollaista ikään kuin näyttämistä että tämä on mun ja muut pysykää kaukana.
Kartano oli ihan kaunis, mutta itse rakastan pieniä ja kotoisia tiloja. Syyspimeällä tulisi orpo olo ja aika menisi lämmittämisessä. Liikaa neliöitä, liikaa töitä, liikaa kuluja. Ikkunoiden pesemiseenkin menee tuolla koko päivä.
Eikö Nikolle ole opetettu ettei lakki päässä syödä. Kumma ettei äiti edes torunut poikaansa. Vai eikö Marjakaan tiedä tätä käytöstapaa. Vai onko Nikon tukka niin harva että pitää lakilla peittää.
Olen tykännyt kaikista jaksoista, toisista enemmän, toisista vähemmän. Kiitos Maria. Ihailen heittäytymiskykyäsi. Olet valmis osallistumaan kaikkeen. Uit, saunot, pyöräilet, juokset, laulat, tanssit, hypit porukoiden mukana.
Roosbergien jaksossa oli karsea ristiriita. Toisaalta nyt tässä esitellään näitä meidän guruja ja henkisyyttä, samalla namedroppaillaan Erika V käymään ja kertomaan itsestään, kun vaihdellaan jatkuvasti vaatteita ja kerrotaan, että rahaa on. Ja markkinoidaan studiota hävyttömästi koko alalle.
Itsestä ei käytännössä puhuttu mitään. Jotenkin epävarmaa ja ristiriitaista touhua. Kaiken kruunasi tuo bypias-look.
Haluaisin katsoa tätä sarjaa mutta kun en voi sietää Maria Veitolaa. En edes ymmärrä miten joku ihminen voi olla noin ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tää sonta jatkuu
Taidat itsekin katsoa. Miksi tulit palstalle? Mitäs sontaa tää on. Kiva ohjelma.
Olipa outoa Chisu ja miehensä, ei oikein löydä sanoja :D
Chisusta jäi vähän sama fiilis mitä silloin Tunna Milonoffin jaksosta. Odotat syvällistä tyyppiä, mutta saat pelkkää tylsää pintaa "meillä on nää iittalan astiat ja Marimekon uurna"
Vierailija kirjoitti:
Maria veitola on suomen rumin nainen enkä päästäisi kotiani
Miten voi jonkun ulkonäkö noin paljon sattua että ihan vauva palstalle pitää kirjoittaa? Iso mies, menisit töihin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Maria on kaunistunut ! Upea vartalo. Ja nyt Chisu-jaksossa kun oli illallispöydässä niin olipa oikea kaunotar !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi jonkun ulkonäkö noin paljon sattua että ihan vauva palstalle pitää kirjoittaa? Iso mies, menisit töihin.
Nainen tämä Veitolan vihaaja on!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli jotenkin tunne silloin kun Chisu lopetti että teki sen miehensä takia. Nyt sanoi ettei enää itse halunnut tehdä sellaista musiikkia mitä Chisu teki, koska on kasvanut aikuiseksi. Eli siis ei halunnut tehdä sellaisia kappaleita mitä yleisö haluaa kuunnella.. Aika surullista. Tuo heidän parisuhde vaikutti kyllä edelleen aika erikoiselta. Mietin onko mies kirjolla vai läheisriippuvainen, kun monenlaista erikoista käytöstä. Koskettelee myös vaimoaan erikoisesti, hieroo niskoja kesken juttelun jotenkin epäsopivassa kohdassa ja halailee takaapäin yhtäkkiä yllättäin. Tulee mieleen ensimmäinen poikaystäväni, jota jouduin lopulta lähtemään pakoon kun oli niin takertuva ja juuri tuollaista ikään kuin näyttämistä että tämä on mun ja muut pysykää kaukana.
Kartano oli ihan kaunis, mutta itse rakastan pieniä ja kotoisia tiloja. Syyspimeällä tulisi orpo olo ja aika menisi lämmittämisessä. Liikaa neliöitä, liikaa töitä, liikaa kuluja. Ikkunoiden pesemiseenkin menee tuolla koko päivä.
Just mietin, että kuka ylläpitää noin suurta paikkaa? Joriko siellä hoitaa talonmiehen hommia? Chisu vaikuttaa enemmän toimivalta.
Maria on kaunis ja kantaa itsensä hyvin.
Maria on nätin persoonallinen ja luontainen ystävällisyys hänessä, toisin kuin täällä rumasti haukkuvilla ja sivistymättömillä ihmisillä.Älä välitä.Maria.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin katsoa tätä sarjaa mutta kun en voi sietää Maria Veitolaa. En edes ymmärrä miten joku ihminen voi olla noin ärsyttävä.
Voit hyvin alkaa katsoa. Maria on muuttunut. Ei tyrkytä itseään mitenkään. Puhuu rauhallisesti, on iloinen ja osallistuva.
Minäkin tykkään Veitolasta näissä, avoimen ja selkeän oloinen eikä tyrkky vaan heittäytyy.
Chisu ja Jori aika mukahienoja, tyhjäksi jäi henkisesti. Puitteet upeat mutta mietin minkä ikäisiä heidän lapset ovat kun irtaallaan heistä elävät Porvoossa taiteillen?
Molemmilla ymmärtääkseni lapsia edellisistä liitoista joten ihan hyvä veto rajata lapset pois julkisuudesta. Muuten odotin tältä jaksolta enemmän...
Huomion kiinnitti moninaiset juomalasit ja pullot aamusta iltaan .
Odotin just tätä jaksoa ja olikin ihan mitäänsanomaton. Eivät antaneet itsestään mitään ja hyvää keskustelua ei syntynyt.