Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (3524)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vaatteet on silti nättejä ja tyyli kivaa. Unelmat jää joskus vain unelmiksi. Mulla ei ole ollut varaa ostaa niitä mutta se kaunis unelma millä niitä on myyty on ollut superihana. Palmuja, vaaleaa hiekkarantaa ja vaaleaa ohutta pellavaa kelpaisi mullekin.
Nyt on verkkokaupassa 50% alessa paljon ohutta pellavaa.
Mä en osta tuosta puljusta mitään, oli alennukset kuinka paljon tahansa. En ottaisi edes ilmaiseksi. En kehtaisi käyttää näitä vaatteita.
Tyhmyys tiivistyy. Niin typerää kommentointia. Siellä kiinavaatteissa huudellaan. Haloo, herätkää pahvit. Ylen juttu oli kusetusjuttu huivi ei ollut Bypiasi omaa tuotantoa eivätkä koskaan niin väittäneet, ei ollut huivissa bypias lappuja.
Niin tuntuu tiivistyvän kuten aiemmasta kommentista voi nähdä.
Tyhmyys tiivistyy. Niin typerää kommentointia. Siellä kiinavaatteissa huudellaan. Haloo, herätkää pahvit. Ylen juttu oli kusetusjuttu huivi ei ollut Bypiasi omaa tuotantoa eivätkä koskaan niin väittäneet, ei ollut huivissa bypias lappuja.
Huivi oli myynnissä sivustolla jossa hetki sitten luki että tuotteet ovat suureksi osaksi kotimaista valmistusta.
Nythän on käynyt selväksi ettei mitään tuotteita valmisteta Suomessa. Ei ole koskaan valmistettu eikä taideta tulla koskaan valmistamaan.
Kysymys ei ole yhdestä huivista, ei sen kiskurihinnasta eikä edes umpisurkeasta laadusta vaan epäselvällä mainonnalla asiakkaiden ostopäätöksiin vaikuttamisesta ja harhaanjohtamisesta.
Toinen juttu on sitten se johtaminen ylipäätään.
Pelolla ja kiusaamisella johtaminen yhdistettynä henkilökunnan ja asiakkaiden systemaattiseen vähättelyyn ei ole kovin kestävä valinta, mutta pikavoittojahan tässä on haettu ja saatu.
Jos yrittäjä itse nyt tätä kommentointia seuraa, niin ainoa oikea tehtävä juuri nyt on nöyrtyä, pyytää anteeksi ja kertoa tosiasiat selittelyyn sortumatta. Asiakkaita ja journalisteja syyttämällä tilanne ei parane. Oppirahat on maksettava ja ehkä vielä joskus rehellinen liiketoiminta on mahdollista.
Eiköhän sivustot ja keskustelupalstat ole hyvin seurattuja aurinkovarjon allakin. Mitäpä muuta siellä tekisivät. Nyt pitäisi varmasti jo suunnitella vuoden päähän mallistoja? Mutta kun ei ehkä kehtaa matkustaa Italiaan disainmatkalle kun saattaa tulla tunnistetuksi sen ei niin vastuullisen orjatyövoimaa käyttävän disaingtoimiston ovella.
Uskon että seiska on valjastanut melko monta paparazzia hommiin jymyuutisen toiveissa.
Itse en usko että suomalaiset naiset antavat toista mahdollisuutta yritykselle vaikka sitä lierihattu polvissa anottaisiin.
Olemme kuitenkin ajatteleva, älykäs ja korkean moraalin ja yhteiskuntavastuun omaksi tunteva kansa.
Me olemme kansana oppineet jo kauan ennen talvisotaa kehen voi luottaa ja että ihmisillä ja naapureilla ei ole tapana muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vaatteet on silti nättejä ja tyyli kivaa. Unelmat jää joskus vain unelmiksi. Mulla ei ole ollut varaa ostaa niitä mutta se kaunis unelma millä niitä on myyty on ollut superihana. Palmuja, vaaleaa hiekkarantaa ja vaaleaa ohutta pellavaa kelpaisi mullekin.
Mä en osta tuosta puljusta mitään, oli alennukset kuinka paljon tahansa. En ottaisi edes ilmaiseksi. En kehtaisi käyttää näitä vaatteita.
Hei Piia, kiva nähdä sinuakin!
"Emme kuitenkaan tunnista laajaa tai rakenteellista työilmapiiri- tai johtamisongelmaa, hän kirjoittaa." :DDDDDddd
Tämä! vain yksinkertaiset ihmiset luulee että pia roikkuisi täällä :D
Olisipa hyvä, jos roikkuisi Piakin täällä. Sitten tietäisi, mitä valtaosa hänen bisneksistä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Emme kuitenkaan tunnista laajaa tai rakenteellista työilmapiiri- tai johtamisongelmaa, hän kirjoittaa." :DDDDDddd
Olisipa hyvä, jos roikkuisi Piakin täällä. Sitten tietäisi, mitä valtaosa hänen bisneksistä ajattelee.
Roikkuuhan Purrakin täällä. On ihan julkisesti sanonut että keskustelupalstoilla puhuttu sitä ja tätä kriittistä hänestä. Tuskin hänellä on avustajaa sitä varten että tämä erikseen kerää ja välittää hänelle viestejä kansan syvistä riveistä. Minkä ihmeen takia ihmiset luulee että vauvapalstan käyttämiseen on joku tuloraja? En epäile hetkeäkään etteikö julkkiksista toksisimmat istuisi täällä liian pitkiä tunteja pakonomaisesti skannaten keskusteluja heistä itsestään. :D Samalla tavalla Trumpkin ja Elon Musk ovat vaativassa työssä mutta eivät narsismiltaan osaa pysyä somekommentoinnista erossa. Ei se asema estä lapsellista käytöstä, vaan se lapsellisuus on ihmisessä itsessään. Onko Pia tällainen henkilö? Jaa-a. Kriisiviestintä ainakin on ihan hikipaja tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi rättikauppiaan miestä. Hän on pyytämättään tilanteessa jossa on rouvan toimien vuoksi pakotettu pysymään pois Suomesta. Eihän rouva voi tulla muina naisina Suomeen, hän on Hangon suurin naurunaihe ja tietää sen.
Pyytämättään?? Eikö hän ole ihan ollut mukana hommassa?
Ihan tossun alla näyttänyt olevan aina. Ja nyt meni maine.
Onneksi ehtivät tienata miljoonia, ehkä lohduttaa edes vähän.
Onneksi verottaja sekä käräjäoikeus tutkii tätä juttua. Siinä voi myös menettää miljoonia valheellisesta markkinoinnista. Lakipykälästä ihan löytyy. Voin etsiä sinulle momentin jos et itse löydä. Ehkä lohduttaa minua vähän.
Luulen että moni taho verottajaa myöten kiinnostunut tästä yrityksestä nyt kun kaikki tullut julki. Tai no eipä sitä tiedä että onko vielä jotain, en ihmettelisi jos tulisi lisää uutisia vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi rättikauppiaan miestä. Hän on pyytämättään tilanteessa jossa on rouvan toimien vuoksi pakotettu pysymään pois Suomesta. Eihän rouva voi tulla muina naisina Suomeen, hän on Hangon suurin naurunaihe ja tietää sen.
Onneksi verottaja sekä käräjäoikeus tutkii tätä juttua. Siinä voi myös menettää miljoonia valheellisesta markkinoinnista. Lakipykälästä ihan löytyy. Voin etsiä sinulle momentin jos et itse löydä. Ehkä lohduttaa minua vähän.
Voi sinua pientä mitätöntä ja hyödyntöntä ihmisoliota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu kun ainoa sisältö elämässäsi on vauva-palsta ? Koetko itse olevasi kovin mitätön ja hyödytön ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu kun ainoa sisältö elämässäsi on vauva-palsta ? Koetko itse olevasi kovin mitätön ja hyödytön ?
Miltä itsestäsi tuntuu täällä roikkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt itsekin tietää, että taru on loppu.
Rahat liiveihin ennen konkkaa.
Omalla nimellä ei voi koskaan enää vaatetusalalla toimia.
Saattaa käydä myös niin että sanktioita tulee huomattava perintä valheellisesta markkinoinnista.
Toivon myös, että työntekijöihin liittyvät kikkailut mm. valeyrittäjyyden hyödyntäminen, tutkitaan kunnolla ja sanktioidaan, mikäli selviä väärinkäytöksiä paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostajalla on valinnanvapaus. Mitä se kenellekään kuulu mitä on kenenkin päällä. Mutta jos suoraan kustaan liikkeessä silmään väittämällä valkoista mustaksi -yrittäjä on siis kiero helppoheluna- niin se on täysin epärehellistä toimintaa. Häikäilemätön vaihdevuosimuija tämä entinen kihartaja.
Häikäilemätön tarkoittaa henkilöä tai toimintaa, joka on moraaliton, säälimätön ja piittaamaton keinoistaan saavuttaa tavoitteensa. Se viittaa röyhkeään, häpeämättömään ja usein epärehelliseen toimintatapaan, jossa omat edut ajetaan muiden kustannuksella. Synonyymejä ovat mm. armoton, kova ja julkea.
Keskeiset piirteet ja synonyymit:
Moraaliton ja säälimätön: Ei tunne sääliä tai noudata eettisiä sääntöjä.
Röyhkeä ja häpeämätön: Toimii avoimen hävyttömästi.
Keinoista piittaamaton: Tavoite pyhittää keinot, eikä käytettyjä menetelmiä kyseenalaisteta.
Vilpillinen ja epärehellinen: Luottamusta hyväksikäyttävä.
Sana kuvaa usein kylmäveristä käytöstä, jossa tunteet tai moraali eivät estä tavoitteiden saavuttamista.
Ja yllättäen taas suljettu kaikki kommentointimahdollisuudet somessa. Tämä on varmaankin sitä avointa ja läpinäkyvää viestintää, jota rouva Prosecco kertoi kannattavansa.
Vierailija kirjoitti:
Ja yllättäen taas suljettu kaikki kommentointimahdollisuudet somessa. Tämä on varmaankin sitä avointa ja läpinäkyvää viestintää, jota rouva Prosecco kertoi kannattavansa.
Kyllä sinne pystyy kommentoida ainakin itse kävin osallistumassa arvontaan. ymmärrän kyllä että asiattomat poistetaan, somemaailma on julma muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi j...sus ja s...tana VIELÄKÖ koko ketjun oleellisin jankkaajavakioparjaajakunta kokee keskustelevansa itse päätähden kanssa? Aina sama juttu, Maisa, Martina, Helena ja teinimurhaajien "lähipiiri" vaan vaihtunut Piaksi. LOL v...u te olette ääliöitä!
joo facebook näköjään auki, instagram ei mulle ainakaan näytä kommentointimahdollisuutta. Tosin voi olla että mut on blokattu, kun kerran kysyin ihan asiallisen kysymyksen vaatteiden alkuperään liittyen.