Feikkaatteko miehet orgasmeja?
Jos näin on, niin miksi?
Siis pakko avautua omasta kokemuksesta. Huomasin parin viikon seksitauon jälkeen, ettei ”sitä tavaraa” 💦 tullut sisälleni varmaan siis yhtään. Yleensä kun ollaan oltu kauan sekstailematta, edes pari kolme päivää, niin sitä saa pestä tuolta alakerrasta useamman kerran, kuten eilen taas kävi, että vielä tänä aamuna saan pestä sitä itseään ulos. Ja mainittakoot vielä, että tämä kiihottaa minua vielä enemmän ja tekisi mieli harrastaa seksiä lisääkin.
Noh, pisti sitten tosiaan miettimään, että kehtasiko toinen ihan tosissaan feikata silloin aiemmin? Hän kun on tosiaan se passiivisempi seksin suhteen.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli runkannut yhden tai useamman kerran, jolloin tavaraa tulee vähemmän.
Itselleni ei ole tullut mieleenkään ikinä feikata.
M44
Kävi tämäkin mielessä mutta, äh niin ärsyttävää kun ei ikinä myönnä. Ei sillä että minua häiritsisi. Tai toki se häiritsee, että seksi on vähentynyt ja ei halua avata syitä miksi. Jos runkkaaminen tekee onnellisemmaksi, niin olisi aika avautua, niin voimme keskustella asiasta.
Oon mä sitä tehnyt.
Muija on ikääntyessään väljentynyt kuin loppuunajetun moottoripyörän sylinteri.
Polkiessa ilma pörisee piparista ja mua alkaa lähinnä naurattamaan sen huohotus ja vikinä.
Feikkaan orkkua, että saisin homman nopeammin loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon mä sitä tehnyt.
Polkiessa ilma pörisee piparista ja mua alkaa lähinnä naurattamaan sen huohotus ja vikinä.
Miksi ihmeessä et puhu hänen kanssaan? Kauhean epäkunnioittavasti myös puhut hänestä täällä. Onhan siihen väljentymiseen syitäkin, kuten synnytys. Kannattaa kyllä erota jos omasta kumppanista tykkäät puhua noin halventavasti. Tarkoitan, että rehellinen on hyvä olla, mutta asian voi ilmaista kauniimminkin.
Feikkaan kyllä. Joskus vaan ei irtoa kun on sildenafilin ottanut, saan kyllä kaluni nykimään kuten orgasmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä sitä tehnyt.
Miksi ihmeessä et puhu hänen kanssaan? Kauhean epäkunnioittavasti myös puhut hänestä täällä. Onhan siihen väljentymiseen syitäkin, kuten synnytys. Kannattaa kyllä erota jos omasta kumppanista tykkäät puhua noin halventavasti. Tarkoitan, että rehellinen on hyvä olla, mutta asian voi ilmaista kauniimminkin.
Suhteessa ei ole muuten mitään vikaa.
Vaimoni on ihan ok. kumppani, ollut jo vuosia.
Haluaisin nähdä onnellisen parisuhteen jossa mies kertoisi seksielämän olevan kiusallista kun vaimon vagina on iän mukanaan tuomien muutosten seurauksena väljentynyt eikä enää kiihota.
Varmaan miehestä tuntuisi samalta jos nainen kertoisi, että olen kyllä nuoruudessani tottunut suurempiin meisseleihin ja sun puoliveltto mulukkusi aiheuttaa lähinnä hilpeyttä.
En koskaan pystyisi loukkaamaan vaimoani niin verisesti sillä rakastan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Feikkaan kyllä. Joskus vaan ei irtoa kun on sildenafilin ottanut, saan kyllä kaluni nykimään kuten orgasmissa.
Mitä naisesi sanoo tästä? Kai hän sen nyt huomaa? Itse ainakin huomasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mä sitä tehnyt.
Suhteessa ei ole muuten mitään vikaa.
Vaimoni on ihan ok. kumppani, ollut jo vuosia.
Haluaisin nähdä onnellisen parisuhteen jossa mies kertoisi seksielämän olevan kiusallista kun vaimon vagina on iän mukanaan tuomien muutosten seurauksena väljentynyt eikä enää kiihota.
Varmaan miehestä tuntuisi samalta jos nainen kertoisi, että olen kyllä nuoruudessani tottunut suurempiin meisseleihin ja sun puoliveltto mulukkusi aiheuttaa lähinnä hilpeyttä.
En koskaan pystyisi loukkaamaan vaimoani niin verisesti sillä rakastan häntä.
Aika moni asia muuttuu iän myötä, myös miehillä. Siksi ehkä tärkeämpää on se, miten asioista puhutaan ja miten niitä ratkaistaan yhdessä. Ehkä sinun olisi vain aika ottaa itseä niskasta kiinni ja jotenkin jutella asiasta. Me naiset kyllä huomataan, kun läheisyys loppuu tai muuttuu. Helposti tulee sellainen hylätty fiilis, ja ei rakastettu olo. Ja kun tällaista kestää kauan, niin ei lopulta enää tee mieli olla yhdessä.
Toki iän myötä tietty tuntoherkkyys voi kadota, eli ei ole ihan sellainen kun nuorena oli.
Tämä voi myös vaikuttaa joihinkin miehiin että feikkaavat orgasmin, kun ei nalli meinaa palaa millään.
Itselleni se orgasmi on kuitenkin tärkeä, koska jää muuten niin tyhjä olo. Hoidan sen yleensä niin, että nuolen vaimolleni orgasmin tai pari ja samalla runkkaan itseäni ja kun tunnen että nalli meinaa palaa, niin työnnyn hänen sisäänsä ja laukean sinne.
Näin yleensä toimin silloin, jos näyttää siltä että nalli ei meinaa syttyä.
Vierailija kirjoitti:
Toki iän myötä tietty tuntoherkkyys voi kadota, eli ei ole ihan sellainen kun nuorena oli.
Tämä voi myös vaikuttaa joihinkin miehiin että feikkaavat orgasmin, kun ei nalli meinaa palaa millään.
Itselleni se orgasmi on kuitenkin tärkeä, koska jää muuten niin tyhjä olo. Hoidan sen yleensä niin, että nuolen vaimolleni orgasmin tai pari ja samalla runkkaan itseäni ja kun tunnen että nalli meinaa palaa, niin työnnyn hänen sisäänsä ja laukean sinne.
Minusta ihanaa, että olet avoin ja löytänyt kuitenkin sen tavan nauttia yhdessä. Juuri tällaista avoimuutta kaipaisin myös omaan parisuhteeseen.
Ei tarvitse. Meillä on sovittu, että jos ei irtoa niin sitten ei irtoa. Ei tarvitse kummankaan feikata. Seksi suhteessamme on varsin antoisaa. Eturauhasen lääkityksen kanssa saattaa ampua nurjaan suuntaan, mutta aina ei edes tiedä kun vaimo kastuu edelleen vuolaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihanaa, että olet avoin ja löytänyt kuitenkin sen tavan nauttia yhdessä. Juuri tällaista avoimuutta kaipaisin myös omaan parisuhteeseen.
Seksi on muuttunut meillä iän myötä parempaa suuntaan, avoimempia ollaan molemmat sen suhteen ja huomattavasti vapautuneempia myös
Olen hankkinut myös jotain seksileluja jota satunnaisesti käytetään ja fiiliksen mukaan, niitä ei ollut meillä nuorempana ollenkaan.
Meille kummallekin on hyvin tärkeä se, että molemmat nautimme, eli annetaan ja saadaan molemmat:)
Toivottavasti saat asiat kulkemaan makuuhuoneessa toivotulla tavalla.
Olen tuo aiempi kirjoittaja jolle vastasit:)
Ehkä oli runkannut yhden tai useamman kerran, jolloin tavaraa tulee vähemmän.
Itselleni ei ole tullut mieleenkään ikinä feikata.
M44