Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus bypias-kaupasta?

Vierailija
19.02.2026 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html

Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.

Kommentit (3521)

Vierailija
3521/3521 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku useaan kertaan haukkui tällä palstalla meitä tyhmiksi, jos luulemme, että Pia täällä näitä lukee. Niin kylläpä kyllä, hän niin tekee. Todistellut somessa kaikkia täällä esitettyjä väitteitä kuvien, moodboardien avulla. Nyt suunnitellut jopa kengän = aamutossun. Mitä suunnittelua siihen tarvitaan? Pohja lättänä, jalat tulee heti kipeäksi ja nahkanpala päälle. Kivat postinhaku tossut. Nuo mekot ovat kuvissa rikki ja rispaantuneet jo alahelmastaan varsinkin tuo muka superkallis pellavalöytö. Lyö Googlen hakuun joku kevään Bypias mekko, saat vastaavuuksia kymmeniä eri merkeiltä. Nyt Pia myönsi, että Bohemiana, Perfect Jeans tulee Italiasta, kun sitäkin tällä palstalla kymmeniä kertoja vaadittu kertomaan. Lisäksi pitää jalat nätisti yhdessä esitellessään uusia mekkoja ja housuja, joten täällä todella vieraillut ja kirjoitellut ahkerasti. 

Mä uskon siihen että vähintään lukee näitä juttuja (tai joku raportoi sille), ja mahdollisesti on tuo raivokommentoija, joka toki voi olla myös joku kulttilainen. Ihan vaan siksi että maininta SMETA 4 Pillar -auditoinnista katosi vastuullisuusosiosta pian sen jälkeen kun olin sitä kovaan ääneen kritisoinut ja avannut yksityiskohtaisesti miksi se on yhtä tyhjän kanssa mitä tulee orjatyöolojen välttämiseen. Jos Piia olisi aiemmin arvioinut että se on tarpeeksi hyvä mennäkseen läpi suurimmalle osalle ihmisistä, niin se olisi kyllä ollut hänestä tarpeeksi hyvä todiste vastuullisuudesta myös skandaalin jälkeen.. ellei joku (jota ei pilipali auditoinneilla huiputeta) olisi mennyt kertomaan Suomen suurimmalla keskustelufoorumilla mitä se tarkoittaa käytännössä ja miten sitä käytetään korruptoituneesti, kun ei haluta panostaa taloudellisesti oikeaan sertifikaattiin jonka saa vain jos tehdas täyttää kriteerit joita valvotaan aktiivisesti.

Tämä "vauva" palsta on pohjanoteeraus ihan kaikkiin keskustelupalstoihin verrattuna. Suurin osa täällä kirjoittelevista vaikuttaa.... No enpä viitsi sanoa ettei syytetä kunnianloukkauksesta. Täällä ei osata keskustella asiallisesti itse aiheesta vaan aletaan haukkumaan ihmisiä, heidän läheisiään, ulkonäköään ym. täysin asian kuulumattomia asioita. Tämäkin keskustelu sen todeksi näyttää. Mutta onhan tämä ketjun seuraaminen "hyvää" viihdettä, ja vahvistaa käsitystäni palstan tasosta. 🙂 

Laitoitko kommenttisi nyt varmasti oikeaan ketjuun? Tämä on muutamia kohtuu suoria kommentteja vaille ollut todella asiallinen, asiakkaiden havaintoja ja hyvää keskustelua tapahtuneesta. Me asiakkaat olemme käärmeissämme, niinkuin muutkin sitkeät ja pedantit yrittäjät, nöyryytetystä henkilökunnasta puhumattakaan. Tekstistäsi paljastat, että käyt useilla keskustelupalstoilla. Minä esim en käy, kun tässä keskustelussa katsomassa onko lisätietoa saatu ja joko silmät avautuvat epäröivillä. Kannattaa käydä tutkimassa asioita liikkeessä, esim ommel-laatua, onko päärmettä tai hulpiota, onko laadukasta viimeistelyä ennenkuin puolustelee tai epäilee heti kateellisiksi haukkuen. Jotkut kirjoittajat sentään työskentelevät vuosikymmeniä tekstiili- ja vaatetusalalla ja tietävät asioita vuosien takaa ja ovat opiskelleet alan kokonaan. Kateus on aika kaukana. Totuus ja anteeksipyyntö kiinnostaa!

Kun argumentit loppuvat, vähemmän fiksu menee toisen henkilökohtaisuuksiin kuten tässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi