Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (2289)
Yritys ei ole yhtään mitään ilman sen asiakkaita. Jokaisen yrityksessä työskentelevän palkat maksavat asiakkaat. Jos asiakkaat päättävät äänestää jaloillaan ja viedä rahansa muualle, liiketoiminta loppuu. Ihan sama, onko kyseessä pieni yritys, vai suuri yritys, lainalaisuudet ovat samat. Onhan nyt mennyt konkurssiin myös vuosikymmeniä toiminnassa olleita suuria yrityksiä, kun ihmiset eivät enää ole ostaneet tuotteita.
Lainaan:
usko jo, tulet häviämään tämän pelin.
Taidat olla siis yrityksen edustajia ko puhut ihan tästä pelistä ?
Siinä menee myös velkaiset talot ja asunnot, autot ja muut. Kannatti vedättää ja valehdella maksaville asiakkaille. Prosecco vaihtuu kossuun.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hullu BiForPia fani täällä riehuu? :D
Omistajat täällä tunteiden vallassa puolustavat bisnestään? On se vaikeeta kun totuus paljastuu. Varmasti ollut suosittua rättiä myynnissä, mutta itse pitänyt niitä aina ylihinnoiteltuina. Nyt kun paljastui bisneksestä lisää epäkohtia en ole yllättynyt. Hangon kesäkodillani vietän lomat ja siellä on huhuttu huijauksista jo vuosia. Hauskinta se että rikkaat ikäneidot kulkevat puodin asuissa Hangon yössä helmat heiluen ja kännissä oksentelevat pusikoissa. Nähty omin silmin joka kesä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Lainaan:
Tämä ketju on kyllä mielenkiintoinen. Mitä pidemmälle lukee, sitä vähemmän täällä näkyy oikeita kokemuksia ja sitä enemmän henkilökohtaista arvostelua.
Jos yrityksessä olisi oikeasti iso ongelma, yleensä ihmiset kertovat konkreettisia kokemuksia: mitä tapahtui, milloin ja miten asia hoidettiin. Täällä taas suurin osa kommenteista näyttää olevan pelkkää yleistä haukkumista ilman mitään tarkempaa sisältöä.
Sellainen herättää helposti kysymyksen, onko kyse oikeasta palautteesta vai vain netin tyypillisestä huhukeskustelusta.
Ja ennenkuin kukaan huutelee niin lehtien kirjoittamat jutut aon perustuneet anonyymien "ilmiantoihin" ilman , että olisivat tutkineet ja tarkistaneet asian todenperäisyyttä.
Jos jollakin on oikeita kokemuksia tai faktoja yrityksestä, ne kannattaa kertoa suoraan, konkreettisin esimerkein ja asiallisesti. Pelkkä yrittäjän haukkuminen ja yrityksen kaatumisen toivominen ei ole kritiikkiä vaan aika heikkoa keskustelun tasoa.
Netissä kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa, mutta ilman näyttöä nämä jäävät vain mielipiteiksi. Jos on asiaa, kertokaa se faktojen kanssa ,muuten tämä näyttää lähinnä turhalta mustamaalaukselta.
Täällä haukutaan jo kaikkia ihmisiä jotka kyseisestä yrityksestä ostavat. Alkaa olemaan kettutyttö meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä menee myös velkaiset talot ja asunnot, autot ja muut. Kannatti vedättää ja valehdella maksaville asiakkaille. Prosecco vaihtuu kossuun.
Mikä saa sinut uskomaan että olisi velkaiset talot, autot , asunnot ja muut? Jotkut ihmiset pystyy menestymään ilman velkaa.
Mitä ihmettä te yrityksen puolustelijat horisette.
Firma on jakanut virheellistä tietoa valmistusmaasta vuosikausia, nyt firman johto housut kintuissa mutta ämpäri hukassa, kuin mikkihiiret merihädässä kääntämässä keskustelua pois tosiasioista.
Valitettavasti ihmisen muisti on pitkä ja Hangossa erityisen pitkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hullu BiForPia fani täällä riehuu? :D
Omistajat täällä tunteiden vallassa puolustavat bisnestään? On se vaikeeta kun totuus paljastuu. Varmasti ollut suosittua rättiä myynnissä, mutta itse pitänyt niitä aina ylihinnoiteltuina. Nyt kun paljastui bisneksestä lisää epäkohtia en ole yllättynyt. Hangon kesäkodillani vietän lomat ja siellä on huhuttu huijauksista jo vuosia. Hauskinta se että rikkaat ikäneidot kulkevat puodin asuissa Hangon yössä helmat heiluen ja kännissä oksentelevat pusikoissa. Nähty omin silmin joka kesä. 😀
Kuulostaa jälleen kerran kummin kaiman serkun Aino-vainaan jutuilta. En ole omistaja enkä sukulainen, ja tuntuu siltä, että kommenttisi perustuu huhuihin ,tosiasiat sen sijaan eivät tarvitse kesäkotitarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä te yrityksen puolustelijat horisette.
Firma on jakanut virheellistä tietoa valmistusmaasta vuosikausia, nyt firman johto housut kintuissa mutta ämpäri hukassa, kuin mikkihiiret merihädässä kääntämässä keskustelua pois tosiasioista.
Valitettavasti ihmisen muisti on pitkä ja Hangossa erityisen pitkä!
Tyhmyyttä on monenlaista. Alkaako vituttamaan kun tässä ketjussa ei pelkästään haukuta vaan löytyy myös useita puolesta puhujia.
Vierailija kirjoitti:
Lainaan:
En ole, tämän keskusteluketjun löydettyäni luin kommentit ja valitsin sen perusteella puoleni.
Mitä täällä jauhetaan huhupuheista? Onko se uusi strategia?
Emme tunnista ongelmaa
Kaikki on vain huhupuhetta
Emme kommentoi
No se jo tiedetään että tehtaita ei ole olemassa Suomessa vaikka piti olla suureksi osaksi kotimaista tuotantoa tämä pellavapisnes.
Piti olla itse suunniteltua mutta onkin kuvastosta valittua bulkkituotetta made on hikipaja, china ja Indonesia.
Henkilökunta oli johdon arvostamaa ja ymmärrettiin sitoutuneen henkilöstön arvo yritykselle. Eiku
Vierailija kirjoitti:
Emme tunnista ongelmaa
Emme kommentoi
No se jo tiedetään että tehtaita ei ole olemassa Suomessa vaikka piti olla suureksi osaksi kotimaista tuotantoa tämä pellavapisnes.
Piti olla itse suunniteltua mutta onkin kuvastosta valittua bulkkituotetta made on hikipaja, china ja Indonesia.
Henkilökunta oli johdon arvostamaa ja ymmärrettiin sitoutuneen henkilöstön arvo yritykselle. Eiku
Kannattaisi sinun tarkistaa faktat eikä perustaa kommentoitia epäfaktoihin. Ai niin sä tykkäät puhua vaan paskaa. Ei se mitään mä puolustan ihan puolustamisen ilosta , näi työttömänä ei ole kuin aikaa itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaan:
Taidat olla siis yrityksen edustajia ko puhut ihan tästä pelistä ?En ole, tämän keskusteluketjun löydettyäni luin kommentit ja valitsin sen perusteella puoleni.
Keskustelusta on poistettu paljon kommentteja, mutta kannattaa myös huomioida, että tämä keskustelu on pääasiassa uutiseen reagointia. Työntekijöiden välinen keskustelu taas löytyi aiemmin s24-sivustolta, mutta se on taidettu poistaa.
Työntekijöiden puolta on tuotu esiin myös lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tunnista ongelmaa
Emme kommentoi
Henkilökunta oli johdon arvostamaa ja ymmärrettiin sitoutuneen henkilöstön arvo yritykselle. EikuKannattaisi sinun tarkistaa faktat eikä perustaa kommentoitia epäfaktoihin. Ai niin sä tykkäät puhua vaan paskaa. Ei se mitään mä puolustan ihan puolustamisen ilosta , näi työttömänä ei ole kuin aikaa itsellä.
Syystäkin olet työtön. Minulla taas töitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaan:
Taidat olla siis yrityksen edustajia ko puhut ihan tästä pelistä ?En ole, tämän keskusteluketjun löydettyäni luin kommentit ja valitsin sen perusteella puoleni.
Keskustelusta on poistettu paljon kommentteja, mutta kannattaa myös huomioida, että tämä keskustelu on pääasiassa uutiseen reagointia. Työntekijöiden välinen keskustelu taas löytyi aiemmin s24-sivustolta, mutta se on taidettu poistaa.
Työntekijöiden puolta on tuotu esiin myös lehdissä.
Hyvä tietää, oliko poistetuissa kommenteissa todenperäisiä asioita vai ihan yleistä huutelua?
Nyt on nettisivuille satuiltu tuotantoketjut uuteen muotoon. Mutta edelleenkään ei ole mainintaa Aasiasta tulevista halpisräteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tunnista ongelmaa
Emme kommentoi
Henkilökunta oli johdon arvostamaa ja ymmärrettiin sitoutuneen henkilöstön arvo yritykselle. EikuKannattaisi sinun tarkistaa faktat eikä perustaa kommentoitia epäfaktoihin. Ai niin sä tykkäät puhua vaan paskaa. Ei se mitään mä puolustan ihan puolustamisen ilosta , näi työttömänä ei ole kuin aikaa itsellä.
Syystäkin olet työtön. Minulla taas töitä riittää.
Hyi hyi sinua, työttömyys voi olla myös valinta.
Tää on rouva itse tai hevoshuutaja jolla osinkoja kyseisestä puljusta.