Totuus bypias-kaupasta?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html
Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.
Kommentit (2289)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli virhe tulla tänne lukemaan pitkästä aikaa kommentointia. Äkkiä pois. Olette säälittävä reppanoita Bypiasin puolesta huutelijat. Osakkainahan ne tässä ovat, sinänsä ymmärrettävää kun kaikki menee heiltäkin. Minua ei muutenkaan tämä asia kosketa, koska ostan laatua.
Ikävä tuottaa pettymys, me uskolliset asiakkaat pidämme huolen että firma ei teidän höpöhöpö jutuista kaadu. Me kannatetaan yritystä tilaamalla entistä enemmän.
Omapa on häpeänne ja hukkaan heitetyt rahat. Mua on aina vähän huvittanut kun Pia puhuu uskollisista Bypias-daameista, kun mielikuva on se vähän yksinkertainen ja lihava, vanhempi helposti huijattavissa oleva hienostorouva hangosta, joka luulee erottuvansa joukosta, kun pöksyissä on vähän bling blingiä, lasissa proseccoa ja helmassa frillaa.
Selkeästi olet pikkusieluinen ihminen mitättömine mielikuvineen, joka ei elämässään ole saanut mitään mainittavaa aikaiseksi.
No, nyt sinne ByPias live lähetyksen äärelle, pääset aitoon Italian tunnelmaan, kun shoppailet siinä samalla.
Olin ja tein monen sadan euron tilaukset . Koska mä voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes muistanut paitamallinsa nimeä oikein. Niin hienosti on "omaan mallistoonsa" perehtynyt.
Ajattelitko että Pia itse nimeää vaatteet? Eiköhän siinä hommassa ole ihan muut henkilöt. Suunnittelijana kuitenkin osaa nimeä lukuun ottamatta kertoa kaiken tuotteesta.
Alusta asti Bypias asiakas ja Pia nimenomaan on itse kertonut kuinka tärkeää on hänelle itse nimetä jokaikinen vaate. Tämähän nyt näkyy: slowLY morning ym kielivirheitä, joita tässä ketjussa on nostettu esiin. Usein unohtaa liveissä nimet, Mr auttaa etsimään nimet. Nyt koodilla 'olet ihana' vaan naiset ostamaan ihania ByPratos tuotteita.
työntekijöitä palkattu yrittäjiksi,laskuttaviksi. Työntekijämaksuja ja eläkemaksuja maksamatta, taitaa olla kova hinta kun nämä kaikki tulee maksettaviksi vuosia jälkikäteen
Vierailija kirjoitti:
työntekijöitä palkattu yrittäjiksi,laskuttaviksi. Työntekijämaksuja ja eläkemaksuja maksamatta, taitaa olla kova hinta kun nämä kaikki tulee maksettaviksi vuosia jälkikäteen
Ei ole rikos käyttää yrittäjää, yrittäjä myy palveluaan, laskuttaa tekemästään työstä ja maksaa itse oman yrityksensä kautta kulut. näin toimii moni yritys, ei tässä mallissa ole mitään rikosta .
Vierailija kirjoitti:
Eikös laskuttava yrittäjä ole vastuussa mainitsemistasi maksuista? Eihän se bypiasin vika ole jos et niitä ole maksanut.
Voi voi. Tilanne on selvästi vakava kun maanpaosta huudetaan netissä ostoaikeista.
No onneksi on miljoonia joilla ostaa omia tuotteitaan. Siis omia
Jos uuden mallistonsa tuotteiden nimiä ei muista niin on joko dementia, känni tai ne mallistot ei ole itse suunnittelemia. Joka tapauksessa kävisin lääkärissä koska kyllähän varmasti melkoinen stressi päällä kun jokainen arvostettu suomalainen media, YLE, Hesari, taloussanomat, iltapäivälehdet, maakuntasanomat ja some tuuttaa miten nousukiito muuttui kuraränniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähänkin menestyt kotimaassa, niin kateus saa kaikki kateelliset liikkeelle. Saman kohtalon koki Juhani Palmu aikanaan. Jos liike saa naiset tuntemaan itsensä upeaksi ja kohottaa mielialaa, onko siinä häpeämistä? Jos on aikoo menestyä, niin on oltavakin napakka.
On siinä häpeämistä, jos rievut on tuotettu halpatyövoimalla ja myyty järkyttävällä ylihinnalla työpaikkakiusaamista harrastavan yrityksen toimesta. Mietin että josko nyhtäisin omistani bypiasin laput irti ja yrittäisin myydä parilla eurolla ihan vaan pellavavaatteina, kun ei noita kirppariltakaan enää kukaan osta. Ei ole ekologista heittää roskiinkaan, vaikka mieli tekisi, kun inhottaa koko vaate.
Taidat olla se "irtisanottu " ja katkeroitunut pyylevä tekotukka omaava krski-ikäinem nainen joka kertoo tarinaansa joka paikassa mihin pääsee vaan kommentoimaan. Ymmärrätkö että sinua pidetään jo vitsinä? Näin ulkopuolisen silmin olem törmännyt tämän henkilön kirjoitteluun jokaisessa somekanavassa ja lehtijuttujen kommenteissa. Ensin ajattelin että voiko olla totta, mutta tajunnut ettå tämä on epätoivoinen ja idioottimainen ihminen joka luulee saavansa omille somekanaville näkyvyyttä 😃
En onnekseni ole koskaan ollut töissä piian myymälässä. Itse taidat olla piia tai se yksi piian kätyri. Jo kirjoitustyylistä ja sävystä paistaa läpi ylimielisyys ja ilkeys, varmaan samalla tavalla olette kohdelleet työntekijöitänne. Ps. on vähän noloa tykätä ainoana omasta kommentista heti kirjoituksen jälkeen. Pyytäkää nyt sitä teidän sometiimiä äkkiä paikalle peesaamaan.
Täällä satapäinen Bypias fanijoukko laittamassa teille kapuloita rattaisiin. Miksipä ei, kunnon battle pystyyn. Katotaan kummat voittaa. Me Bypias ladyt shoppaillaan kuin viimeistä päivää , nyt Pian live facebookissa ja ihania uutuuksia Espanjan auringon alla.
Hulvatonta. :D
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Tilanne on selvästi vakava kun maanpaosta huudetaan netissä ostoaikeista.
No onneksi on miljoonia joilla ostaa omia tuotteitaan. Siis omia
Jos uuden mallistonsa tuotteiden nimiä ei muista niin on joko dementia, känni tai ne mallistot ei ole itse suunnittelemia. Joka tapauksessa kävisin lääkärissä koska kyllähän varmasti melkoinen stressi päällä kun jokainen arvostettu suomalainen media, YLE, Hesari, taloussanomat, iltapäivälehdet, maakuntasanomat ja some tuuttaa miten nousukiito muuttui kuraränniksi.
Kyllähän tyhmempikin näkee juttuja lukiessa että mitään todisteita yritystä vastaan ei ole näytetty. Vain surkuhupaisia anonyymien valheita on esitetty tosina. Haloo!!!
Myyjän palkkaaminen laskuttavaksi yrittäjäksi (esim. toiminimi tai laskutuspalvelu) vaatemyyntiin on laillista vain, jos kyseessä on aidosti itsenäinen yrittäjä, eikä kyseessä ole niin sanottu valeyrittäjyys.
Vero.fi +1
Jos työsuhteen tunnusmerkit täyttyvät, henkilö on lain silmissä työntekijä, vaikka hän laskuttaisi työnsä.
Eläketurvakeskus +1
Eli hypoteettisesti, jos yritys irtisanoisi työntekijän koeajan loppupuolella, mutta haluaisi ottaa tämän työntekijän kuitenkin yrittäjänä töihin esim. 2-3pvä/vko (tietyt määrätyt päivät, joita ei voi vaihtaa tai joustaa ja työ vaatii lähityötä toimistolla) niin onko kyse valeyrittäjyydestä?
Jaetaanko pellavalahkolaisten keskuudessa vääristynyttä käsitystä siitä että suomen valtamediat julkaisevat uutisia joilla ei ole totuuspohjaa.
Ihan tiedoksi että ei ne jaa. Kyllä faktantarkistus toimii. Sen vuoksi vuoden Eeva ehdokas menetti mahdollisuutensa. Faktan, ei huhupuheet vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun tehtaiden nimiä ei kerrota jää epäilys että toiminta ei kestä päivänvaloa.
Edelleenkin, mikä yritys kertoo tarkasti ompelimon ninen Pratossa? Tuleeko mieleen että osa näistä asioista on liiketoimintaa ja liikesalaisuuksia. Huippukokitkaan ei kerro reseptejään. Kyse ei ole huijauksesta vaan bisneksestä. Tuskin kritisoisit täällä jos tilillä olisi miljoona ja kansainvälisesti menestynyt brändi. Suomalainen kateus on ihan omaa luokkaansa. Yhtäkkiä kaikki täällä kirjoittavat ovat maailman vastuullisimpia . En usko pätkääkään että on. Kiinakamat päällä kirjoittelette koska varat ei riitä muuhun. Niin mullakin madd in china, ei oo miljoonaa eikä bisnestä. Olen iloinen kaikkien menestyjien puolesta, kovalla työllä ansaittu!
Nyt Proseccopullosta korkki kiinni. Ei kukaan enää usko epätoivoista vänkäämistäsi.
Siitä Tallinnaan tehtaasta anteeksi "ateljeesta" kyllä jaksetaan jauhaa eikä se näytä olevan mikään "liikesalaisuus". Miksi sitten Praton tehtaista vaietaan? Hieman ontuu nyt selitys.
En ole kuullut Tallinan tehtaan nimeä enkä osoitetta, eli samalla linjalla sen kanssa. Kuluttajalle ei tarvitse näitä kertoa = liikesalaisuus. Käsittämättömän yksinkertaista porukkaa täällä.
Mutta videoita ja kuvia sieltä Virosta tuutataan tasaiseen tahtiin. Miksihän ei sitten kuvata myös siellä Praton tehtailla, rouva johtajattarellakin kun on lomakoti ilmeisesti ihan hikipajakylän kupeessa? Aika jännä.
Olen seurannut Bypiasia yrityksen alkuajoista saakka. Jos itse olisit, niin tietäisit ettå Pialla ei ole loma-asuntoa Italiassa ja käy useamman kerran vuodessa Italian tehtailla ja varsinkin omassa instassa julkaissut sieltä paljonkin stooreja.
Siellähän se rouva liehuu parhaillaankin bypias-livessä jossain etelän lomahuvilalla ja esittelee ihanaa ihanaa ylellistä pellavaansa.
Siis oikeastiko on ByPias live lähetyksiä etelän lomahuvilalta?
Miksi näitä pidetään tai oikea kysymys on kuka niitä katsoo ja miksi?Todellakin pitää! Esittelee mallistoa, juttelee asiakkaiden kanssa ja jakaa tunnelmia liven välityksellä . Täällä kotisohvalla on kiva päästä nauttimaan ja fiilistelemään Espanjan tunnelmasta ja kauniista muodista. Sitten voi shoppailla verkkkaupassa samalla. Selkeästi et ole bypias daami kun et tätä ymmärrä. Eikä tarvi ymmärtää, tähän porukkaan ei kaivata ketään nipottajia. Asiakkaana nautin tästä tyylistä ja koko lifestyle konseptista.
Kyllä on elämäsi tyhjää, elät sitä jonkun toisen kautta. Minä säälin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Myyjän palkkaaminen laskuttavaksi yrittäjäksi (esim. toiminimi tai laskutuspalvelu) vaatemyyntiin on laillista vain, jos kyseessä on aidosti itsenäinen yrittäjä, eikä kyseessä ole niin sanottu valeyrittäjyys.
Vero.fi +1
Jos työsuhteen tunnusmerkit täyttyvät, henkilö on lain silmissä työntekijä, vaikka hän laskuttaisi työnsä.
Eläketurvakeskus +1
Eiköhän se ole sen valeyrittäjän ongelma jos ei olekaan oikea yrittäjä. Eihän kukaan niin tyhmä ole että alkaa valeyrittäjäksi. Tosin en enää ihmettele enää mitään kun törä ketjua lukee. Joka tapauksessa yritys jolle valeyrittäjä tekee töitö ei joudu ongelmiin vaan itse valeyrittäjä joka kusettaa . Lu8ja kun ihmiset on tyhmiä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun tehtaiden nimiä ei kerrota jää epäilys että toiminta ei kestä päivänvaloa.
Edelleenkin, mikä yritys kertoo tarkasti ompelimon ninen Pratossa? Tuleeko mieleen että osa näistä asioista on liiketoimintaa ja liikesalaisuuksia. Huippukokitkaan ei kerro reseptejään. Kyse ei ole huijauksesta vaan bisneksestä. Tuskin kritisoisit täällä jos tilillä olisi miljoona ja kansainvälisesti menestynyt brändi. Suomalainen kateus on ihan omaa luokkaansa. Yhtäkkiä kaikki täällä kirjoittavat ovat maailman vastuullisimpia . En usko pätkääkään että on. Kiinakamat päällä kirjoittelette koska varat ei riitä muuhun. Niin mullakin madd in china, ei oo miljoonaa eikä bisnestä. Olen iloinen kaikkien menestyjien puolesta, kovalla työllä ansaittu!
Nyt Proseccopullosta korkki kiinni. Ei kukaan enää usko epätoivoista vänkäämistäsi.
Siitä Tallinnaan tehtaasta anteeksi "ateljeesta" kyllä jaksetaan jauhaa eikä se näytä olevan mikään "liikesalaisuus". Miksi sitten Praton tehtaista vaietaan? Hieman ontuu nyt selitys.
En ole kuullut Tallinan tehtaan nimeä enkä osoitetta, eli samalla linjalla sen kanssa. Kuluttajalle ei tarvitse näitä kertoa = liikesalaisuus. Käsittämättömän yksinkertaista porukkaa täällä.
Mutta videoita ja kuvia sieltä Virosta tuutataan tasaiseen tahtiin. Miksihän ei sitten kuvata myös siellä Praton tehtailla, rouva johtajattarellakin kun on lomakoti ilmeisesti ihan hikipajakylän kupeessa? Aika jännä.
Olen seurannut Bypiasia yrityksen alkuajoista saakka. Jos itse olisit, niin tietäisit ettå Pialla ei ole loma-asuntoa Italiassa ja käy useamman kerran vuodessa Italian tehtailla ja varsinkin omassa instassa julkaissut sieltä paljonkin stooreja.
Siellähän se rouva liehuu parhaillaankin bypias-livessä jossain etelän lomahuvilalla ja esittelee ihanaa ihanaa ylellistä pellavaansa.
Miksi näitä pidetään tai oikea kysymys on kuka niitä katsoo ja miksi?Todellakin pitää! Esittelee mallistoa, juttelee asiakkaiden kanssa ja jakaa tunnelmia liven välityksellä . Täällä kotisohvalla on kiva päästä nauttimaan ja fiilistelemään Espanjan tunnelmasta ja kauniista muodista. Sitten voi shoppailla verkkkaupassa samalla. Selkeästi et ole bypias daami kun et tätä ymmärrä. Eikä tarvi ymmärtää, tähän porukkaan ei kaivata ketään nipottajia. Asiakkaana nautin tästä tyylistä ja koko lifestyle konseptista.
Kuka sanoi että elän toisen kautta? Saan energiaa ja voimaa omaan elämään kun seuraan inspiroivia ihmisiä. Tämä ketju masentaa, poistun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli virhe tulla tänne lukemaan pitkästä aikaa kommentointia. Äkkiä pois. Olette säälittävä reppanoita Bypiasin puolesta huutelijat. Osakkainahan ne tässä ovat, sinänsä ymmärrettävää kun kaikki menee heiltäkin. Minua ei muutenkaan tämä asia kosketa, koska ostan laatua.
Ikävä tuottaa pettymys, me uskolliset asiakkaat pidämme huolen että firma ei teidän höpöhöpö jutuista kaadu. Me kannatetaan yritystä tilaamalla entistä enemmän.
Omapa on häpeänne ja hukkaan heitetyt rahat. Mua on aina vähän huvittanut kun Pia puhuu uskollisista Bypias-daameista, kun mielikuva on se vähän yksinkertainen ja lihava, vanhempi helposti huijattavissa oleva hienostorouva hangosta, joka luulee erottuvansa joukosta, kun pöksyissä on vähän bling blingiä, lasissa proseccoa ja helmassa frillaa.
Selkeästi olet pikkusieluinen ihminen mitättömine mielikuvineen, joka ei elämässään ole saanut mitään mainittavaa aikaiseksi.
No, nyt sinne ByPias live lähetyksen äärelle, pääset aitoon Italian tunnelmaan, kun shoppailet siinä samalla.
Niin minäkin voin. Mutta meidät erottaa laatu. Ja fiksuus.
Vierailija kirjoitti:
Eli hypoteettisesti, jos yritys irtisanoisi työntekijän koeajan loppupuolella, mutta haluaisi ottaa tämän työntekijän kuitenkin yrittäjänä töihin esim. 2-3pvä/vko (tietyt määrätyt päivät, joita ei voi vaihtaa tai joustaa ja työ vaatii lähityötä toimistolla) niin onko kyse valeyrittäjyydestä?
Ei, yrittäjä ei ole työsuhteessa. Yrityksen pitää kysyä yrittäjältä sopiiko tarjotut päivät/ tunnit. Hypoteettisesti jos myymälän myymäläpäällikkö tekee vuorot ilman että sopii etukäteen yhteisymmärryksessä on myymäläpäällikkö tehnyt virheen, ei yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin voin. Mutta meidät erottaa laatu. Ja fiksuus.
Olen se fiksu, en lähde tähän mustamaalaukseen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi että elän toisen kautta? Saan energiaa ja voimaa omaan elämään kun seuraan inspiroivia ihmisiä. Tämä ketju masentaa, poistun.
En ole se, jolle vastasit mutta täällähän sinä roikut..?
Vierailija kirjoitti:
Jaetaanko pellavalahkolaisten keskuudessa vääristynyttä käsitystä siitä että suomen valtamediat julkaisevat uutisia joilla ei ole totuuspohjaa.
Ihan tiedoksi että ei ne jaa. Kyllä faktantarkistus toimii. Sen vuoksi vuoden Eeva ehdokas menetti mahdollisuutensa. Faktan, ei huhupuheet vuoksi.
Näytä faktat koko Suomen kansalle älä anonyymina pikku ihmisenä huutele ympäriinsä . Ai että nautin kun te työttömät huutelijat ette saa töitä ja mollaamanne yritys tekee tulosta
Kuulun, vuosikaudet olen jo kuulunut. Entä sitten? Alatko haukkumaan minuakin? Ota lippis pois silmiltä