Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5496)
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan kumppania. Joku jonka vieressä voi rauhoittua, joka jaksaa minun juttuja. Kunnioittaa ja muistaa kiittää jos on kiitettävää. Antaa ja pyytää anteeksi. Hyvää kohtelua.
Hänelle lupaan olla hyvä ja kiltti.
Sitä ihmistä minä kaipaan. 😘
Niinhän me kaikki 💗
En muistanut, että se oli noin väkivaltainen. 😅
Toisen roska on toisen aarre. 💚
Meidän ihmisten ongelma nykypäivänä on se että me uskomme liikaa siihen mitä joku sanoo ja ajattelee somessa. Meiltä yhteiskunnassa katoaa auktoriteettiusko vanhempiin, kokeneempiin ja viisaampiin ja arvostus vanhempia kohtaan. Ihmisten käyttäytymismallit juurtuu luihin ja ytimiin tavanomaisiksi vailla järkeä ja ajatusta, vailla seurausta, vailla moraalia. Liika liberaalius jota naisvaltainen edustajisto mm vapaankasvatuksen kautta suosii, on väärä tie. Naiset ovat perfektionisteja ja laumasieluja jotka uupuvat itse sen taakan alle johon he naiivisti uskovat. On oltava rajat jotta ihmiset kokevat olonsa turvalliseksi, kasvavat ja kehittyvät niissä puitteissa jotka ovat vanheellisia toki mutta toimiviksi ja hyviksi havaittuja.
Jalat menee veteläksi kun nään sinut.
Kyllähän sitä voisi reippaana naisena jotain yrittää.... 🤔😄
Sen vielä lisään että tuolla on sitten teistä tietoa, joka ei ole multa lähtöisin. Eli siltä varalta jos joskus jutut lähtee liikkeelle. Tää selvisi sen toisen asian yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! 💓
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voisi reippaana naisena jotain yrittää.... 🤔😄
Joo!!
Vierailija kirjoitti:
Sen vielä lisään että tuolla on sitten teistä tietoa, joka ei ole multa lähtöisin. Eli siltä varalta jos joskus jutut lähtee liikkeelle. Tää selvisi sen toisen asian yhteydessä.
Kiva kun kerroit, pidetään kaikki täällä korvat höröllään ja simmut auki. Jos vaikka osuis jollekin anonyymille🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla kirjoittaa tänne mitään kun sotkeutuu muihin. e
Meidän yhteys ei sotkeennu muuhun. Tunnet kai sen yhä?
En oikein tiedä mitä tässä pitäisi tuntea. -****
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Viekkuun tahtoisin. 🥺🥰
Mua on alkanut pelottaa yöllä kun ei ole vahtiviettistä koiraa talossa. 😖
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! 💓
Korvissa humisee, syke nousee, keskittymiskyky liihottelee jonnekin, huh 💗
Todellakaan ollut siitä kyse.