Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (5224)
Toivottavasti siulla oli kiva syntymäpäivä viime kuussa. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit.
En halua mitään. Olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mulla kolahti tuo kaikelle on joku syy. Elämän aikana tulee usein kysyttyä miksi kysymyksiä. Ja nolla vastausta.
Vastaukset taitaa tulla aika usein vasta jälkikäteen. Menneisyyteen katsomalla huomaa, miten asiat ovat linkittyneet toisiinsa ihmeellisellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän me toistelemme asioita päivittäin mukavuusalueellamme, sen turtuneimmiksi me tulemme. Me opimme kasvamaan ja kehittymään vain epämukavuusalueilla sopivien haasteiden edessä ylittäen ne ja saaden niistä onnistumisen kokemuksia joka motivoi meitä. Täytyy muistaa että ihmisen aivot ei ole luotu täysin virikkeettömään tilaan vaan täytyy olla virikkeitä jotta aivot pysyy terveenä.
Ketä kaipaat?
Mä pelkään rakkautta, mä pelkään et muhun sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan. Jännää nähdä tapahtuuko mitään, edistyykö mikää vai ei. Jos ei, niin sitten ei.
Aiotko itse edistää?
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna elän kuin elämäni viimeistä vuotta.
Meillä kaikilla saattaa olla viimeinen vuosi edessä tällä planeetalla. Nämä hullut ydinasemaat saattavat tehdä lopun kaikesta. Kannattaa olla valmiina lähtemään, kun se hetki koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsellaan. Jännää nähdä tapahtuuko mitään, edistyykö mikää vai ei. Jos ei, niin sitten ei.
Aiotko itse edistää?
Tietysti tulen vastaan kaivattuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän me toistelemme asioita päivittäin mukavuusalueellamme, sen turtuneimmiksi me tulemme. Me opimme kasvamaan ja kehittymään vain epämukavuusalueilla sopivien haasteiden edessä ylittäen ne ja saaden niistä onnistumisen kokemuksia joka motivoi meitä. Täytyy muistaa että ihmisen aivot ei ole luotu täysin virikkeettömään tilaan vaan täytyy olla virikkeitä jotta aivot pysyy terveenä.
Pakko korjata että kehitymme kun haluamme kehittyä eikä vain epämukavuusalueella.
Shakespear sanoi aikanaan että ihminen hyväksyy ennemmin kaikki murheensa kuin hyppää tuikituntemattomalle epämukavuus alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan susta kiinni kuule J. Viimeksi kun puhuttiin puhelimessa, pyysin sulta jotain.
Mut ei. Ei elettäkään siihen suuntaan.
Tyhjä käsi jäi jäljelle.
Ja sielu.
Joo, menen kyllä eteenpäin.
Eihän mulle ole koskaan annettu vaihtoehtoja.
En ole J.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko korjata että kehitymme kun haluamme kehittyä eikä vain epämukavuusalueella.
Shakespear sanoi aikanaan että ihminen hyväksyy ennemmin kaikki murheensa kuin hyppää tuikituntemattomalle epämukavuus alueelle.
Kyllä hänkin oikeassa on.
Mitä käy rakkaudelle, kun ei saa vastarakkautta? Alkaako se näyttämään rumalta?
Olisin odottanut sulta fiksumpaa käytöstä siinä tilanteessa kun kaikki ei mennytkään ihan putkeen. Tai sen jälkeen. Mutta selvisipä sinun luonteesi.
Sun näkeminen alkuviikosta piristi paljon. Oli ihana jutella, nähdä sun hymy, kuulla sun ääni ja nähdä miten hyvältä näytät edelleen. Ja vieläkin nauroit mun huonoille jutuille, kiitos siitä. Saat edelleen mun sydämen tykyttämään ja ajatukset levottomiksi. Oot ihan huippu tyyppi, toivottavasti tiedät sen 🤍
Vierailija kirjoitti:
Tässä alkaa olla piikkilankaa enemmän kuin riitaisalla avioparilla, vaikka ja juuri siksi, ettei olla päästy edes keskusteluyhteyteen. Jos on mahdotonta edes se, mahdotonta on kaikki muukin.
Mistä ne piikkilangat on tulleet?
Kehityksillä ja epämukavuuksilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.