Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raitoja rakkaudessa eilinen jakso???

Vierailija
01.05.2007 |

Mulla jäi näkemättä eilen loppupuoli jaksosta, voisiko joku kiltti kertoa, mitä tapahtui! Mulla jäi siihen, kun Gavin ja Brian oli siellä koulutuksessa, ja Finn oli puhumassa. Sitten se Mia osallistui siihen yhteen koulutukseen, jota piti Finnin ex-vaimo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka joku vastais..

Vierailija
2/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen jo silloin kun tuli ykköseltä Leikaten-nimisenä. Olen nyt vähän boikotoinut kun luulin, että on jatkoa sille. Oli siis aikoinaan suosikkini. En oikein noin tarkkoja yksityiskohtia sarjasta muista. Gavin oli namu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan lopussa siis. Justiin se vaimo aikoi sanoa, että haluaa vauvankin sen kanssa ja mies oli jo portailla muuttoauton kanssa.

Vierailija
4/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Gavin tietää Finnistä? Heh, muistin muuten että se oli Brian, vaikka se olikin Eugene :)

Entä oliko ne kampauskisat? Vokotteliko Finn enemmän vielä Allieta?

Kolmoselle; miksi boikotoit, jos luulit että nämä on jatkoa? Minäkin katsoin aiemmin yleltä, mutta tähän jatkuu vielä ihkauudet jaksot perään.

Vierailija
5/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin seuraan sarjaa (oln suorastaan koukussa), mutta me kampaajat EMME OLE tuollaisia!!!

on niin stereotypiaa täynnä että ihan itkettää:)

Vierailija
6/7 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan ajattele, että kaikki kampaajat tuollaisia ;) Mutta loistosarja! Mutta kertokaapa, mitä tapahtui siinä lopussa!!!

Vierailija
7/7 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluaisin tietää kun jäi katsomatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän