Onko raamattu sinusta Jumalan sanaa?
Minusta ei ole, vaan raamattu on ihmisten sanaa Jumalasta.
Kommentit (2842)
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Onnea matkaan.
"Et voi tietää, mitkä kommentit ovat minun kirjoittamiani."
Tunnistaa erittäin hyvin siitä kun et osaa palstan lainaustoimintoa käyttää.
Lainaustoiminnon käyttötavoista riippumatta Jumala tuntee sinut, ja joudut vastaamaan hänelle kaikista teoistasi, sanoistasi ja ajatuksistasi. Suosittelen lämpimästi, että valitset ne tarkoin.
Vierailija kirjoitti:
Lainaustoiminnon käyttötavoista riippumatta Jumala tuntee sinut, ja joudut vastaamaan hänelle kaikista teoistasi, sanoistasi ja ajatuksistasi. Suosittelen lämpimästi, että valitset ne tarkoin.
Jumalaa tuskin on olemassa. Jos kaikki kristityt ovat sinun kaltaisia niin en halua olla teidän kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, enkä sano tätä loukatakseni, mutta kyllä sinun viesteistä paistaa voimakkaasti mielenterveyden ongelmat.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Huomautan kuitenkin, että tämä on anonyymi keskustelupalsta. Et voi tietää, mitkä kommentit ovat minun kirjoittamiani. Olet muodostanut mielipiteen tuntemattomasta ihmisestä sen perusteella, minkä kommenttien arvelet olevan saman henkilön kirjoittamia. Sitten väität jonkun tuntemattoman ihmisen olevan mielenterveysongelmainen noihin arveluihisi perustuen. Oletkohan itse ihan kunnossa?
Kyllä sinun viestit tunnistaa.
Jumalaa tuskin on olemassa. Jos kaikki kristityt ovat sinun kaltaisia niin en halua olla teidän kanssa missään tekemisissä.
Minä tiedän, että Jumala on olemassa. Sinä voit tietysti haluta olla olematta tekemisissä kristittyjen kanssa. Tiedoksi kuitenkin, että kristittyjä on noin 2,5 miljardia, joka on noin kolmannes maailman väestöstä.
Oletko todella sitä mieltä, että voit tunnistaa yksittäisen ihmisen kirjoittamat viestit anonyymillä keskustelupalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Oletko todella sitä mieltä, että voit tunnistaa yksittäisen ihmisen kirjoittamat viestit anonyymillä keskustelupalstalla?
Yleisesti ottaen en, tässä spesifissä tapauksessa kyllä. Sinä kun kirjoitat aina ne samat asiat samanlaisella ilmaisulla, ja lisäksi et käytä palstan lainaustoimintoa viesteissäsi.
En väitä, että tunnistaisin viestejäsi missään muissa ketjuissa tai muihin asioihin liittyen, ainoastaan kristinuskoa koskevissa keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muu täällä selvittää alinomaan uskokaa minua ,minä tiedän?
Yleisesti ottaen en, tässä spesifissä tapauksessa kyllä. Sinä kun kirjoitat aina ne samat asiat samanlaisella ilmaisulla, ja lisäksi et käytä palstan lainaustoimintoa viesteissäsi.
En väitä, että tunnistaisin viestejäsi missään muissa ketjuissa tai muihin asioihin liittyen, ainoastaan kristinuskoa koskevissa keskusteluissa.
Selvä. Minä kuitenkin kirjoitan muitakin viestejä kuin niitä, joissa toistan samoja asioita. Lisäksi tiedoksi, että käytän kyllä lainaustoimintoa silloin, kun se onnistuu. Jostain syystä lainaustoiminto toimii minulla joskus ja joskus ei.
Kirjoitan paljon muitakin viestejä kuin sellaisia, missä lukee, että tiedän Jumalan olevan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan paljon muitakin viestejä kuin sellaisia, missä lukee, että tiedän Jumalan olevan olemassa.
Muuten en ole tosin huomannut kenenkään muun (vakavasti) väittävän tietävänsä, mistä puhuu, paitsi minun ja Näkijä-nimimerkkiä käyttäneen henkilön.
Vierailija kirjoitti:
Missähän Mooseksen kirjoissa on asiaa Jeesuksesta?
1:26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat" Jumala puhui kolminaisuudelle,joista yksi on Poika. 3:15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän." on protoevankeliumi , joka kertoo Jeesuksesta.
Alusta alkaen puhutaan Jeesuksesta .
Kristinusko ei ole mitään salaperäistä, josta pitää hohtimella kiskoa tietoa.
Päinvastoin :"Olkaa aina valmiit kertomaan uskonne perusteista".
Sellaiset henkilöt jotka julistaa omaa erinomaisuuttaan, eivät ole Jeesuksen seuraajia.
Raamattu kirkastaa aina Kristusta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset henkilöt jotka julistaa omaa erinomaisuuttaan, eivät ole Jeesuksen seuraajia.
Miten niin kristinusko ei ole salaperäistä? Minä en usko, vaan minä tiedän. Voin kertoa, mihin tietoni perustuu. Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Tiedän, että Jeesus on Jumalan Poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kristinusko ei ole salaperäistä? Minä en usko, vaan minä tiedän. Voin kertoa, mihin tietoni perustuu. Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Tiedän, että Jeesus on Jumalan Poika.
Mutta sinähän nimenomaan et ole suostunut kertomaan, mihin tietosi perustuu, vaikka kuinka on kyselty?
Jos nyt vihdoin kerrot, niin kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinähän nimenomaan et ole suostunut kertomaan, mihin tietosi perustuu, vaikka kuinka on kyselty?
Tietoni perustuu oikeaan tietoon, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Etkö ymmärrä vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoni perustuu oikeaan tietoon, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Etkö ymmärrä vastausta?
Pelastusoppi, joka perustuu muiden kuin Jeesuksen Kristuksen ansioon, on väärä. Omilla ansioilla ei ihminen pelastu.
Pelastus on Jumalan lahja kaikille, jotka sen vastaanottavat.
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
(Joh 3: 16-18)
No jos kerta olette niin viisaita kertokaa kuka keksi nimen Jumala, kuka antoi idean alkaa kirjoittamaan raamattua,roskaromaanit on erikseen joilla voi pyyhkiä perseen jo wc paperi loppuu.Tiedän että ilkikuriset muistelee kuulleensa että raamatunsivuista sai hyvää sätkäpaperia .
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.