Ozempic-reseptini uusitaan vasta kedäkuussa
Yhdessä verenpainelääkkeen kanssa toimii,vie ruokahalun paremmin kuin ozempic yksinään.Joudun odottelemaan kesäkuuhun saakka.
Kommentit (13)
Miksi ihmeessä uusitaan vasta kesäkuussa? Koska edellinen on kirjoitettu - sehän on vuoden aina voimassa?
Viimeinen reseptini on vuodelta 2022.Lopetin käytön koska ei toiminut minulla Nyt sitten piti varata uusi aika lääkärille,jotta reseptini voidaan uusia.
Olet siis käyttänyt sitä enemmän kun on määrätty annos?
Tämän pitäisi olla julkista tietoa kuka käyttää, sehän on kuin petos parisuhteessa jos sattuu valitsemaan laihdutuslääkkeen käyttäjän, vaikka lihavuusleikkaus on kertaluokkaa pahempi, tosin se tulee pakosta ilmi jos samassa pöydässä ruokailee.
Ohjeen mukaisesti olen käyttänyt mutta huomasin verenpainelääkkeen,Telmisartanin avulla vie todella tehokkaasti ruokahalun.
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäisi olla julkista tietoa kuka käyttää, sehän on kuin petos parisuhteessa jos sattuu valitsemaan laihdutuslääkkeen käyttäjän, vaikka lihavuusleikkaus on kertaluokkaa pahempi, tosin se tulee pakosta ilmi jos samassa pöydässä ruokailee.
En ole niin lihava,että pääsisin lihavuus leikkaukseen.
Minulla on ylipainoa 20 kiloa,en laihdu ilman lääkinnällistä apua.
Ainoa ikävä sivuoire on,että rupean oksentelemaan voimakkaasti yleensä iltaisin ja tukka lähtee päästä,kun käytän ozempiciö.
Eihän kesäkuuhun ole kuin reilu kuukausi aikaa. Sen ajan voi hyvin kokeilla itsekuria syömisten suhteen ja reipasta liikuntaa. Jos ei paino putoa niin eipähän nousekaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kesäkuuhun ole kuin reilu kuukausi aikaa. Sen ajan voi hyvin kokeilla itsekuria syömisten suhteen ja reipasta liikuntaa. Jos ei paino putoa niin eipähän nousekaan.
Näin aion tehdä.🤗
Minulla on esidiabetes.Verensokerit,paastoverensokerit on 6.8.En saa tähän apua,ennenkuin verensokerin ylittyy yli 7 Verensokerien heilahtelut,aiheuttaa voimakasta näläntunnetta.
Juuri kun olen saanut tukkani hyvään kuntoon,aloitan taas sitten kesäkuussa sen ozempicin,josta seuraa hiusten lähtöä.:(
Se on diabetes-lääke.