Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jättää vessapaperin hylsyt lavuaarin reunalle. Aloitin testin, kuinka paljon niitä kerääntyy siihen, jos en korjaa.

Vierailija
07.02.2026 |

Onko muilla vastaavaa? Mikä on ollut enkka? 

Kommentit (347)

Vierailija
341/347 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukas ne vessapaperit sinne kotiin roudaa kaupasta?"

Niin aloittaja, kumpikos teistä käy kaupassa, ja purkaa ja asettelee vessapaperit vessaan? Eikö tämäkin kuuluisi jyvittää hylsyjen roskiinvientivastuisiin?

Meillä ainakin se on vaimoihminen, joka hoitaa kaupassakäynnit.

Vierailija
342/347 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jättää sen hylsyn vessaan ja mä heitän sen vessanpönttöön. Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa se sinne itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/347 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää sen hylsyn vessaan ja mä heitän sen vessanpönttöön. Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa se sinne itse?

Miehen tehtäväksi jää sitten tukkeutuneen vessan avaaminen.

Vierailija
344/347 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Mies, ei lapsi. Opetimme aikoinaan myös lapsille. Kiva kun miniöilläkin on Mies, eikä pilalle passattu lapsi.

Vierailija
345/347 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat  =( tai ei ole mutta keksitään jos mistäkin.

Vierailija
346/347 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen samaa huuhtelemattomilla maitotölkeillä joita naiseni ei tunnu saavan nippuun.

Haju on näin kolmen viikon jälkeen melkoisen hapokas

Minulle mainittiin ensin tarpeettomasta veden tuhlaamisesta kun huuhtelin pannuhuoneelle poltettavaksi menevät maitotölkit. No, lakkasin huuhtelemasta niin eipä mennyt kauaakaan kun tuli päinvastainen ilmoitus, huuhtelemattomienntölkkien haju olikin osoittautunut epämiellyttäväksi siellä lämpimässä pannuhuoneessa. Meillä tulee pari tyhjää tölkkiä päivässä ja ne kulkeutuvat pannuhuoneeseen päivittäin, muun polttoroskan (mm. niiden wc- ja talouspaperihylsyjen) ohella.

- sivusta

Älkää herran tähden polttako niitä maitotölkkejä. Niissä on muovia, joka palaessaan tuottaa myrkkyä. 

Jäteneuvoja: Maitotölkin käyttäminen sytykkeenä ei ole syntiä

https://yle.fi/a/3-7591076

Vierailija
347/347 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukas ne vessapaperit sinne kotiin roudaa kaupasta?"

Niin aloittaja, kumpikos teistä käy kaupassa, ja purkaa ja asettelee vessapaperit vessaan? Eikö tämäkin kuuluisi jyvittää hylsyjen roskiinvientivastuisiin?

Meillä ainakin se on vaimoihminen, joka hoitaa kaupassakäynnit.

Silläkö perusteella sen vaimoihmisen pitää sitten aina viedä tyhjät hylsyt roskiin?

Tämähän on kuin lapsena. Veljen kanssa meni aina riitelyksi, kun veljen mielestä se laittaa voin ja juuston jääkaappiin joka otti ne sieltä tai se, joka käytti niitä viimeiseksi.