Mies jättää vessapaperin hylsyt lavuaarin reunalle. Aloitin testin, kuinka paljon niitä kerääntyy siihen, jos en korjaa.
Kommentit (135)
Ei kannata tarkoituksellisesti ohjata tilannetta kohti eskalaatiota. Aina ikävää kaikille, olen tehnyt sitä itse ja sen takia siis tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pullukka testi
On miehellä kyllä vähän elintasokumpua, mutta se tuskin liittyy asiaan. Ap
No pestyt vaatteet oli nipussa sohvalla puoli vuotta.
Älä lähde tohon, on mun neuvo. Testasin tota teineillä, joilla oli oma vessa käytössä. Empiiristä näyttöä ei ikinä tullut roskikseen laitosta.
Vessasta lyhyt matka laittamaan hylsyt hellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tarkoituksellisesti ohjata tilannetta kohti eskalaatiota. Aina ikävää kaikille, olen tehnyt sitä itse ja sen takia siis tiedän.
Niin tosiaan, miksi miesten on aina pakko eskaloida näitä tilanteita tällaisella käytöksellä?
Mulla ei ole muijaa ja tiputtelen tyhjät hylsyt pytyn viereen ja kun niitä muutama on kertynyt, vääntäydyn kumaraan ja kerään ne takan sytykkeeksi. Ei tehdä pikkujutuista ongelmia!
Laita pahvinkeräysastia siihen lähelle ja sano että heittää siihen. Muuten mies luulee että asia ok ikuisesti jos et heti puutu
Laitan roskiin, kun niitä on 2-4.
Minä laitan ne aina sisäkkäin. Niitä menee monta. Sitten heitän pahvinkeräyslaatikkoon.
M48
Siis jos tuollaisesta täytyy ruveta kinastelemaan liitossa niin voi -voi. Ei tyhjästä kannata riitaa aloittaa.
Jaa no mun mies kerää niitä hyllylle vessassa. Vessassa on kyllä kaksi roskistakin.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos tuollaisesta täytyy ruveta kinastelemaan liitossa niin voi -voi. Ei tyhjästä kannata riitaa aloittaa.
Mikä riita? Testihän toi on.
Aika paljon niitä kertyy. Tosin testasin itse miestäni asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä tuossa kerrotaan että asiasta olisi riidelty?
Eikö sinulla ap muuta tekemistä kuin kytätä vessapaperinhylsyjä, oletko terve?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ap muuta tekemistä kuin kytätä vessapaperinhylsyjä, oletko terve?
-eri
Ei niitä tarvitse kytätä vaan ne on aina näkösällä vai mitä ap?
Mulla siihen kertyy aina kertakäyttöpiilarien pakkauksia, tai mitä ne kotelot onkaan 😅 En oo laskenu paljonko oli enkka