Koulutuksesi, ammattisi, kuukausipalkkasi ja mitä puoluetta
Kommentit (213)
Automekaanikko 3400€/kk Kokoomus
Logistiikan perustutkinto kuorma-auton kuljettaja on ainoa ammatillinen koulutus mikä mulla on mutta en ole niitä töitä tehnyt yhtään.
Olen ammatissa joka ei vaadi koulutusta eli ei ole tälle alalle eli henkilökohtainen avustaja, osa-aikatyö ja nettona kuukaudessa käteen 2200-3000€. Olen tyytyväinen palkkaan eikä ole tarvetta miettiä kokoaikatöitä. En äänestä
Tradenomi, erityisasiantuntija, n. 13k, Kokoomus
AMk,oikeasti en käynyt sitäkään loppuun, asiantuntijatehtävissä, 7500 €/kk. En äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Logistiikan perustutkinto kuorma-auton kuljettaja on ainoa ammatillinen koulutus mikä mulla on mutta en ole niitä töitä tehnyt yhtään.
Olen ammatissa joka ei vaadi koulutusta eli ei ole tälle alalle eli henkilökohtainen avustaja, osa-aikatyö ja nettona kuukaudessa käteen 2200-3000€. Olen tyytyväinen palkkaan eikä ole tarvetta miettiä kokoaikatöitä. En äänestä
Ihan mielenkiinnosta, miten osa-aikatyötä tekevä henkilökohtainen avustaja tienaa nettona saman tai enemmänkin kuin sairaanhoitaja?
FK, ympäristöhallinto, brutto 3000, KD tai Kepu
Tietojenkäsittelyn tradenomi, IT-alalla asiantuntijana (jääköön tarkempi nimike määrittelemättä), palkka piirun alle 4900 € / kk, keskusta.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulu, työtön SDP
Meille pelkän peruskoulun käyneille työttömille SDP yleisin puolue tutkimusten valossa, äänestäköön rikkaat herrat perussuomalaiset ja kokoomusta, työttömien ja koulupudokkaiden puolue on SDP!
JA MAATUJEN
DI, yrittäjä, varsin hyvät tulot, kokoomus
FM, opettaja, tulot n. 5100 €/kk ja äänestän vasemmistoa tai demareita
Ammattikoulu. Sähkömies. 3600€/kk. Vihreät
Miten kaikki rikkaat ja noin paljon yli mediaanin tienaavat ovat kokoontuneet kaikki vauvapalstalle? 🤔
Tuplamaisteri tekniikan ala, 6000€/kk, persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, miten osa-aikatyötä tekevä henkilökohtainen avustaja tienaa nettona saman tai enemmänkin kuin sairaanhoitaja?
No en tiedä. Siinä on kaikki lisät ja työnantajan maksamat km korvaukset joiden osuus palkasta keskimäärin 200-300€. Km korvaus on 0,59€/km ja todellisuudessa mulla menee polttoaineisiin vaikka 200km matkalle yläkanttiin laskettuna vaikka 2€ litrahinnalla 30€. 49 tunnin palkka oli kahdelle viikolle 1200€ käteen ja seuraava oli vähän päälle 70 tuntia 1500€ käteen /2vko palkka.
YO, palveluesimies, 3500€, persu
Alempi korkeakoulu, markkinointi ja 3810 €/kk. Vasemmisto tai vihreät.
Joku kysyi miksi me hyvin tienaavat olemme täällä työaikana. Kun on työ mitä ei tarvi juuri tehdä, itse istun puhelin kourassa suurimman osan työpäivästä.
Filosofian maisteri, noin 64 000 e/v, SDP
FK, opettaja, 4800, vasemmistoliitto