Koulutuksesi, ammattisi, kuukausipalkkasi ja mitä puoluetta
Kommentit (213)
FM, lukion lehtori ja apulaisrehtori, 5200 €/kk, SDP/Vas/Vihr
FM, 8000e (asiantuntijatyötä 100% etänä lol), Sdp
Haluatteko nähdä kuvan sähköautostani, jota en tarvitse työmatkoihini?
Moni kirjoittaa ammatikseen yrittäjä tai tj. Ei se ole mikään ammatti.
DI, ohjelmistosuunnittelija, noin 6000-7000 euroa / kk, Kokoomus (tähän asti).
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama tilanne. 100% etänä, uusi sähköauto pihassa tai vaimolla käytössä. Osakesalkussa noin 500 000 euroa mitä en tarvitse. Harrastan osakesäästämistä.
Rippikoulu, elämäntapatyöton tuet n539e/kk ja äänestän kokoomusta.
M63
Vierailija kirjoitti:
Ei haluta. Tuskin ketään kiinnostaa sun auto. Toki haluat vain uskotella itsellesi että monia kiinnostaa. Sitten kun joku palauttaa sut maan pinnalle ja sanoo totuuden ettei ketään kiinnosta kuten minä nyt niin varmaan pahoitat siitä mielesi ja käännät sen asian omassa päässäsi kateudeksi jotta sulle tulisi vähän parempi mieli.
Tuttavapiirissä sen verran sähköautoja ja heidän kokemuksien mukaan olen todennut että en itse osta vaikka varaa on.
Hoitoala siinä 2500€ käteen per kuukausi. Saan ostettua kaiken mitä haluan eli enempää mulla ei edes ole tarvetta saada rahaa.
Lukio, työkyvytön/oman elämänsä filosofi (9.33) ja vapaaehtoistyössä, työkyvyttömyyskorvaukset ja Vasemmistoliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haluta. Tuskin ketään kiinnostaa sun auto. Toki haluat vain uskotella itsellesi että monia kiinnostaa. Sitten kun joku palauttaa sut maan pinnalle ja sanoo totuuden ettei ketään kiinnosta kuten minä nyt niin varmaan pahoitat siitä mielesi ja käännät sen asian omassa päässäsi kateudeksi jotta sulle tulisi vähän parempi mieli.
Tuttavapiirissä sen verran sähköautoja ja heidän kokemuksien mukaan olen todennut että en itse osta vaikka varaa on.
Pyydän vilpittömästi anteeksi, että pahoitin mielesi. Kannattaa kokeilla etätöitä, vähemmän stressiä, mielialakin kohenee. (Tässä on 84 kW akku ja ilmastoidut istuimet, oletko ihan varma siitä kuvasta?)
Vanginvartija. 3500-4000 lisineen. Perussuomalaiset.
Ei kyllä uskoisi, että tuon koulutustason ja palkan ihmiset ovat tämän palstan alhaisen tason takana!
Valtiotieteen maisteri, viestintäkoordinaattori, 3200 e/kk brutto, Vasemmistoliitto
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä uskoisi, että tuon koulutustason ja palkan ihmiset ovat tämän palstan alhaisen tason takana!
Luulen, että sen tason takana on pieni joukko ahkeria kirjoittelijoita. Todennäköisesti eivät ole kokopäivätyössä, joten heillä on aikaa kirjoitella kymmeniä tai satoja erilaisia viestejä päivässä. Monessa ketjussa asialliset kommentit hukkuvat trollaustulvaan. Toki myös jotkut tarkoittamastasi ihmisryhmästä käyttänevät palstaa oman olon purkamiseen ja suoltavat tänne ala-arvoisia kommentteja.
Sosionomi
Brutto 3200e
Alempi toimihenkilö
En politikoi lainkaan: en äänestä