Koulutuksesi, ammattisi, kuukausipalkkasi ja mitä puoluetta
Kommentit (100)
Kauppatieteiden maisteri, suunnittelija, 4500 euroa, kokoomus.
"me lääkärit kirjoitetaan (kielipoliisi huomio!) epävirallisissa yhteyksissä (kuten tämä palsta) ihan samoin, kuin muutkin. Latinaako olisit halunnut?"
Olen eri, mutta latinistina pakko kommentoida, etteivät lääkärit käytä latinaa. Jos olisit lääkäri, olisit tämänkin asian tiennyt. Lääkäreiden ammattislangi on sekoitus kreikkaa ja latinaa, vaikka siitä puhutaankin joskus lääkärilatinana.
Medianomi ja MBA, tuotekehityksessä keskijohtoa, 7900 kk ja omalla yritystoiminnalla n. 2500 kk. Vihreät.
Tohtori, akateminen ammatti, 5000 e/kk ja en äänestä ketään. PS. Edellisistä kommenteista näkee miksi Suomi on menossa pohjalle.
Mä olen oman elämäni herra. Mua ei narrit johdattele.
YAMK insinööri, erityisasiantuntija, 5850€ ja SDP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakennusinsinööri AMK. Vuositulot 120 000€ ilman bonuksia. Kokoomus
Vähän tarkennusta, tunnen monia rakennus inssejä eri osa alueilta ja vuositulot yleisesti 35-65k
Taitaa olla suhde työpaikka jos 120k tuloille pääsee?
Johtotehtävissä. Pyöritän hankkeita vuositasolla 50-100 milj € välillä. En ymmärtänyt mikä on suhde työpaikka? Nuorena aloittanut timpurina ja siitä koulun kautta edennyt uralla aina tehtävä kerrallaan. Ikää vähän yli 40v.
Hei Sanoman ääliöt. Millä hinnalla teidät ostettiin? En itse trollaisi mistään hinnasta mutta teillä näyttää olevan poikkeuksellisen pehmeä selkäranka. Olette varmaankin niitä "unelmien kumppaneita" jokaiselle miehelle ja naiselle. Potkitte huviksenne sairaita, köyhiä, vammaisia, ihan kaikkia.
Koulutuksesi: KTM
ammattisi: vapaa kansalainen
kuukausipalkkasi: en ole palkansaaja, mutta tienaan tarpeeksi
mitä puoluetta: viimeaikoina kok tai PS, seuraavissa vaaleissa vaihtuu, ehkä kesk tai jopa SDP
Työtön humanisti. Kaikki opiskelukaverini ovat kyllä hyväpalkkaisissa töissä. Minulla terveysongelmia.
Olen valmis töihin pienemmälläkin palkalla, kunhan työ on mielekästä ja motivoivaa. Raha ei ole siis ykkösmotiivini.
Äänestän yleensä vihreitä.
Kylläpä täällä on jotkut peloissaan siitä että aloittaja kyselee henkilökohtaisia tietoja. Eihän nämä tänne annetut tiedot ole mistään varmistettuja. Täällähän voi väittää että on noitatohtori, tienaa 10ke ja äänestää VKK:ta.
Elämänkoulu, paskahuussin oventunkki ja tyhjäntoimittaja, banaanipalkka, äänestän aina jotain pienpuolueen ehdokasta, josta tietää varmaksi ettei se saa tarpeeksi ääniä ja putoaa pois pelistä. Näin ollen mua ei voida syyttää siitä, millainen kokoonpano hallituksessa on eikä mua voida haukkua siitä, ettenkö kävisi äänestämässä. Äänestän kyllä, taktikoiden.
Kyllä vauvalla on korkealle koulutettua ja hyvin tienaavaa porukkaa.
Eipä uskoisi, kun lukee täällä näitä aloituksia.
Pelkkää vinkumista tukien leikkauksista ja hirveä viha suuria ikäluokkia kohtaan, kun ne pääsi niin helpolla ja tienasivat ihan sikana, mutta ei ne tuollaisia palkkoja ole nostelleet.
Vierailija kirjoitti:
"me lääkärit kirjoitetaan (kielipoliisi huomio!) epävirallisissa yhteyksissä (kuten tämä palsta) ihan samoin, kuin muutkin. Latinaako olisit halunnut?"
Olen eri, mutta latinistina pakko kommentoida, etteivät lääkärit käytä latinaa. Jos olisit lääkäri, olisit tämänkin asian tiennyt. Lääkäreiden ammattislangi on sekoitus kreikkaa ja latinaa, vaikka siitä puhutaankin joskus lääkärilatinana.
Nimenomaan, siitä PUHUTAAN lääkärilatinana, puhekielessä, myös ei-lääkärien toimesta.
Latinan kurssi ei muuten ollut lääkiksessä pakollinen, kuului valinnaisiin opintoihin.
T. Se jolle kommentoit
FM (tkt), 10490€/kk + osakepalkkiot, PS.
Äänestäisin piraatteja, mutta se ääni menee hukkaan.
FM, yläkoulun lehtori, 4700, sinimustat
Peruskoulu, yrittäjä. Viime vuonna maksoin palkkaa itselleni 142000 €.
Modet itse tulivat trollaamaan