Koulutuksesi, ammattisi, kuukausipalkkasi ja mitä puoluetta
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä uskoisi, että tuon koulutustason ja palkan ihmiset ovat tämän palstan alhaisen tason takana!
Kuluttavan asiantuntijatyön vastapainoksi täällä trollaaminen on kuin nektaria aivoille. Tosin välillä minusta tuntuu, että pahimpiin trollauksiini tarttuvat kaikkein innokkaimmin toiset palstatrollit. Hyvän gradun saisi ainakin aikaiseksi tästä ilmiöstä jossain käsien heiluttelu -tiedekunnassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä uskoisi, että tuon koulutustason ja palkan ihmiset ovat tämän palstan alhaisen tason takana!
Luulen, että sen tason takana on pieni joukko ahkeria kirjoittelijoita. Todennäköisesti eivät ole kokopäivätyössä, joten heillä on aikaa kirjoitella kymmeniä tai satoja erilaisia viestejä päivässä. Monessa ketjussa asialliset kommentit hukkuvat trollaustulvaan. Toki myös jotkut tarkoittamastasi ihmisryhmästä käyttänevät palstaa oman olon purkamiseen ja suoltavat tänne ala-arvoisia kommentteja.
No toinen huomio tähän perään: eipä ole montaa kommenttia duunareilta tässä ketjussa. Syy: duunarien työpäivät on 100% työtä eikä aikaa ja mahdollisuutta maleksia palstalla toisin kuin... Palkat pitäis kyllä selvästikin vaihtaa päikseen!
Mun työhön kuuluu tiettyjen somekanavien ja keskustelupalstojen seuraaminen. Edustan isoa määrää yrityksiä ja minun pitää seurata, mitä niistä puhutaan netissä. Toki mulla on automatisoituja työkaluja jotka löytää ison määrän avainsanoja, mutta käyn täällä kerran joka päivä myös työn puolesta katsomassa, mitä alasta puhutaan. Samalla saatan availla muita kiinnostavia keskusteluja kahvikupillisen ajan, kuittaantuu yksi kahvitauko siinä.
Amk, pienyrittäjä, 2200, vasemmistoliitto
FM (hum), ylempi toimihlö yksityisellä sektorilla, 5t brutto, en oikein pidä minkään puolueen öyhötyksestä, mutta pidin Suomesta enemmän silloin kun maltillinen sini-puna oli vallassa. Nykyään molemmissa suunnissa ääriajattelu saanut sijaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi miksi me hyvin tienaavat olemme täällä työaikana. Kun on työ mitä ei tarvi juuri tehdä, itse istun puhelin kourassa suurimman osan työpäivästä.
Kerro toki tarkemmin että mistä työstä, jota ei tarvitse juuri tehdä, maksetaan hyvin siitä että istut työnantajan ajalla päivät pitkät puhelimella palstailemassa?
Vierailija kirjoitti:
Juristi, KTM, kktulot n. 9000 euroa netto, äänestän Vasemmistoliittoa.
Niin varmaan 😊
Laitanpa puolisonikin tiedot, laitoin jo aikaisemmin omani. Hän on lääketieteen lisensiaatti, erikoislääkäri yksityisellä puolella, vuositulot 260 000 €, luulen hänen äänestävän kokoomusta.
Amis, oppisopimuskoulutus.
Jäteautonkuljettaja, n. 3000e/kk.
SDP:tä äänestelen.
Vierailija kirjoitti:
Automekaanikko 3400€/kk Kokoomus
🤦🏻
Amk, yrittäjä, noin 5000€/kk, Liike Nyt
DI, projektipäällikkö, >7k€, Kokoomus
Koulutusta: ei ole
Ammatti: ei ole
Kuukausipalkka: 0 €
Äänestämäni puolue: Liberaalipuolue
Valtiotieteen maisteri, yrittäjä, n. 9000€ ja Kokoomus tai RKP.
DI, 6800€, ennen aina äänestänyt Kok mutta en enää tämän jälkeen. Äänestän Vasemmistoliittoa seuraavissa vaaleissa.
FM, eri töitä, tällä hetkellä myyjä, osa-aikainen, palkka noin 1000 e. Vasemmistoliittoa tai Keskustaa äänestän. (En ikinä Vihreitä tai PS tai Kokoomus)
Lääketieteen lisensiaatti, tk-lääkäri, 6000-6500 euroa, valmistumisesta vasta 1,5 vuotta. Äänestin viimeksi vasemmistoliittoa eduskuntavaaleissa. Piää katsoa, miten sitten ensi vuonna.
Tarkkis ja apukoulu, työtön.
Persut, koska n...erit vie meidän naiset.
Opistoinsinööri on koulutukseni, teen vaativia asiantuntijatöitä ulkomaanprojekteissa.
Palkka 6 250€/kk + pääomatuloja keskimäärin 2 000-2 500€/kk tuohon palkan päälle,
Viimeksi äänestin Kokoomusta mutta monena kertana olen äänestänyt myös Persuja.
Sitä en tiedä kumpaa puoluetta äänestän seuraavissa vaaleissa. Varmaa on että jompaa kumpaa äänestän, koska nukkuvien puolueessa en ole milloinkaan ollut enkä tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
DI, 6800€, ennen aina äänestänyt Kok mutta en enää tämän jälkeen. Äänestän Vasemmistoliittoa seuraavissa vaaleissa.
Melkein uskoin. Itse olen tekniikan tohtori, palkkaa tulee 8000€ ja äänestän tietenkin kristallipuoluetta. Oli yhtä uskottava.
No toinen huomio tähän perään: eipä ole montaa kommenttia duunareilta tässä ketjussa. Syy: duunarien työpäivät on 100% työtä eikä aikaa ja mahdollisuutta maleksia palstalla toisin kuin... Palkat pitäis kyllä selvästikin vaihtaa päikseen!