Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (1829)

Vierailija
1801/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tässä ketjussa vallitsevaa moraalia, että kirjoittajille on eri säännöt. Kiusaajaa suojellaan ja puolustetaan. Kyllähän kaikkien pitäisi asiallisesti kertoa hänelle, ettei huono käytös sovi. Puolustajat tekevät hänelle karhunpalveluksen, kun ei rehellisesti neuvo muuttamaan käytöstä ja auta sopeutumaan. Toiminta muistuttaa myötäalkoholismia, jossa "auttajat" valehtelee ja peittelee alkoholistin tekemisiä, niin ettei tämän tarvi ottaa vastuuta,  ja mahdollistavat sillä juomisen.

Vaikea täällä neuvoa ketään mystistä hahmoa, jonka huonosta käytöksestä ei näy mitään.

Tuo djankkaaja kyllä yksinpuheluineen tunnistetaan heti. Hän sitä ohjausta tarvisi.

Hyvää yötä

Kyllähän jotkut poisajetut on käyneet kertomassa kohtelustaan. Rajoittamista ja nimittelyä  on ollut jokaisen luettavissa. 

Mitään mystisiä hahmoja ei tarvi neuvoa. Väärään toimintaan voi puuttua neutraalisti kommentoimalla viesteihin. Jokaisen oma valinta tietysti.

Liian vakavasti ei kannata ottaa. Ei nämä ketjut maailmaa kaada. Elämä on muualla.

Kirjoitinkin tästä ketjusta!

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiusaaja, viestien ja muiden ketjujen poistelija tuntuu ajattelevan "koska mä voin".

Kysyn sinulta, poistelija, uudelleen, kun jo kiiruulla poistit viestini: Onko sinulla omasta mielestäsi kaunis luonne?

Kauniilla luonteella ei pärjää elämässä. Puolensa on opittava pitämään. Sinunkin. Siksi sinua ehkä kiusattiinkin, kun alistuit siihen, etkä nostanut hirveää äläkkää. Pitää antaa kaksinverroin takaisin, muuten jää ovimatoksi.

Paras keino pitää puolensa on poistaa sun kaltaisesi ihmiset elämästään kokonaan.  Ei olla missään tekemisissä ja jos joskus pakko olla,  niin kävellä ohi kuin ei huomaisikaan.  Tätä kyllä suosittelen somessakin.  Just saying. 

Ja ne mun kuulumiset... pesin mattoja ja kohta vielä iltalenkille.  

Niin eli ignoorata täällä palstalla? Ethän tee sitä itsekkään. 

Mä kyllä pääsääntöisesti ignooraan djankkaajan kommentit. Mutta koska tuossa djankkaaja tai joku hänen hengenheimolaisensa oli kommentoinut ihan asiallista kommenttia,  puutuin siihen. Katsos minäkin kyllä osaan puolustaa sellaista,  jolle joku muu vastaa sillä tavalla ylimielisesti kuin sinä. Tai kuka djankkaajan hengenheimolainen nyt olikaan. 

En ole djankkaaja enkä viestin kirjoittanut hengenheimolainen, mutta en näe viestiä ilkeytenä. Itse asiassa siinä on tärkeä pointti.

Kenenkään ei pitäisi niellä väärää kohtelua mukisematta. Väärä kohtelu herättää automaattisesti oikeutettua suuttumusta, mutta jos sitä ei uskalla tuoda julki, se ei katoa, vaan kääntyy sisäänpäin, ihmistä itseä vastaan. Tulee masennusta, läheisriippuvuutta tai muita ongelmia. Kasvatuksessa olisi hyvä opettaa lapsille kykyä puolustautua. Se kuuluu terveeseen itsetuntoon. Tämä siis yleisellä tasolla, en ota kantaa kenenkään tilanteeseen.

Ymmärrän kyllä pointtisi.  Jouduin mä itsekin aikoinaan ala-asteella olevalle pojalleni antamaan luvan vetää kunnolla turpaan. Sitä ennen olin aina ajatellut, että koulu voisi puuttua kiusaamiseen.  Mutta eihän koulu puuttunut.  Yks kerta sitten,  kun isompi poika oli taas kerran tönäissyt poikani kuralammikkoob,  mun poika nousi siitä ylös ja iski nyrkillä nenään niin,  että kiusaajaltaan murtui nenä. Kukaan ei  tiennyt,  että  mun poika piti hauskoja painimatseja itseään paljon isomman koiran kanssa  ja poika ja koira oli kuin identtiset kaksoset. Mutta jälki-istuntoon joutui silloin sekä mun poika että se kiusaaja. Poika oli silloin viidennellä ja sana kiiri yläasteelle niin,  että siellä ei kukaan edes yrittänyt kiusata mun poikaa.  Tiesivät, että siitä saa vain nenänsä kipeäksi.  Kerran yhden tytön äiti soitti mulle.  Kertoi,  miten lapsensa oli koko ala-asteen ollut koulukiusattu,  mutta päätyikin yläasteella mun pojan luokkakaveriksi. Ja mun poika oli alkanut kulkea tän tytön kanssa koulumatkat.  Tytön kiusaajaporukka lähti alussa perään,  mutta kun mun poika kääntyi, loikkivat vikkelästi karkuun.  

Pointtini tämän kertomisessa on,  että joskus riittää,  että on vain yksi puolustaja eikä tarvitse kerätä oman agendansa ympärille jengiä.  Mun toive on,  että jättäkää Pitkis rauhaan ja jättäkää kaikki muutkin kuulumisiaan kirjoittavat rauhaan. Antakaa meidän kirjoitella omia juttujamme. Mua ei haittaa djankkaajat, kunhan nahistelette ihan keskenänne yhdessä todistetun Doriksen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiusaaja, viestien ja muiden ketjujen poistelija tuntuu ajattelevan "koska mä voin".

Kysyn sinulta, poistelija, uudelleen, kun jo kiiruulla poistit viestini: Onko sinulla omasta mielestäsi kaunis luonne?

Kauniilla luonteella ei pärjää elämässä. Puolensa on opittava pitämään. Sinunkin. Siksi sinua ehkä kiusattiinkin, kun alistuit siihen, etkä nostanut hirveää äläkkää. Pitää antaa kaksinverroin takaisin, muuten jää ovimatoksi.

On sulla ainakin mielikuvitusta.

On sitäkin, mutta työssäni nuorten kiusattujen parissa olen huomannut tämän. Se joka ei pane hanttiin, sitä kiusataan.  Kokeillaan, missä menee raja.  Jos heti kieltäytyy olemasta nössö ja nostaa valtavan vastarinnan ja metelin asiasta, kiusaajat huomaavat, ettei kannata tähän tuhlata ruutia. Aina pitää "lyödä takaisin" sanallisesti tai fyysisesti, niinhän eläinkin tekee.  Vaikka kuinka pieni eläin puolustautuu.  Elämässä ei todellakaan pärjää pelkällä kauniilla luonteella. Sen voi näyttää sitten, kun on ensin näyttänyt pitävänsä puolensa. 

Asiaa. Samaa mieltä. Lyö takaisin, opetin omille lapsillenikin.

Vierailija
1804/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tässä ketjussa vallitsevaa moraalia, että kirjoittajille on eri säännöt. Kiusaajaa suojellaan ja puolustetaan. Kyllähän kaikkien pitäisi asiallisesti kertoa hänelle, ettei huono käytös sovi. Puolustajat tekevät hänelle karhunpalveluksen, kun ei rehellisesti neuvo muuttamaan käytöstä ja auta sopeutumaan. Toiminta muistuttaa myötäalkoholismia, jossa "auttajat" valehtelee ja peittelee alkoholistin tekemisiä, niin ettei tämän tarvi ottaa vastuuta,  ja mahdollistavat sillä juomisen.

Minä kyllä ymmärrän ihan hyvin sen, että joidenkin mielestä kauniilla moraalilla ei pärjää elämässä.  Valitettavasti kyynärpäätaktiikka on se,  jolla useimmiten pärjää.  Mutta silti voi  - jos haluaa  - olla niiden puolella,  jotka mieluummin haluavat hyvää ja olla asiallisia muita kohtaan.  

Mä olen ihan livemaailmassa mennyt väliin,  kun lähiön yks narkkari makasi maassa ja muutama tyyppi potki sitä siinä.  Mutta mä en mene väliin,  kun taloyhtiön jotkut asukkaat edelleen nahistelee 2,5 vuotta sitten tehdystä ikkunaremontista. En sittenkään,  vaikka yksi nahistelijoista on oma isäni.  Vanhat kaunat voi niin livenaailmassa kuin somemaailmassakin myrkyttää kaiken.  Ja siihen myrkkyyn yritetään sotkea muutkin.  Tässäkin ketjussa Pitkikselle on kommentoitu tosi ilkeästi ja vähintään alentuvasti, vaikka hän on moneen kertaan sanonut, että ei halua tulla sotketuksi djankkaajan ja Doriksen väliseen vihanpitoon.  

Pitkis,  minä ja varmaan muutama muukin haluaisi kirjoitella ihan vaan kuulumisia.  Mutta koska Doris joskus pari vuotta sitten ehkä kirjoitti jotain,  niin djankkaajallehan tämä ei käy. Taas tulee niin mieleen Meilahden sairaalan välinehuoltokeskus 1980-luvun alussa. Kenellekään ei saa kahvitauolla olla enää kivaa, koska Ritva silloin vuosia sitten sanoi ilkeästi. 

Minäkin haluaisin kirjoittaa monista jutuista. Hyvä, kun mainitsit tuon Meilahden sairaalan välinehuoltokeskuksen. Tämän ketjun tilanne muistuttaa perinteistä naivaltaista työpaikkaa nokkimisjärjestyksineen ja klikkeineen. Ehkä monilla kirjoittajilla on sellainen työtausta. Samaan viittaa se, ettei mitään palautetta kyetä kohtaamaan eikä keskustelua synny. Pienestäkin jutusta seuraa välillä tunnekuohuja. En tarkoita syytellä, vaan etsiä syitä. En kyllä tiedä, mitä niille voisi tehdä.

Vierailija
1805/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.  Jollain oli sitten niin paljon hiekkaa..... en sano missä... että piti poistattaa kokonaan uusi kuulumisketju.  Lapsellista touhua,  sanonpa vaan. 

Lapsellista touhua tosiaan ja ihan jokaiselta osallistujalta, puolesta tai vastaan, ihan jokaiselta.

Vierailija
1806/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea täällä neuvoa ketään mystistä hahmoa, jonka huonosta käytöksestä ei näy mitään.

Tuo djankkaaja kyllä yksinpuheluineen tunnistetaan heti. Hän sitä ohjausta tarvisi.

Hyvää yötä

Kyllähän jotkut poisajetut on käyneet kertomassa kohtelustaan. Rajoittamista ja nimittelyä  on ollut jokaisen luettavissa. 

Mitään mystisiä hahmoja ei tarvi neuvoa. Väärään toimintaan voi puuttua neutraalisti kommentoimalla viesteihin. Jokaisen oma valinta tietysti.

Liian vakavasti ei kannata ottaa. Ei nämä ketjut maailmaa kaada. Elämä on muualla.

D kiusaa täälläkin, haukkuu ja antaa dignooseja, poistelee ja riehuu. Surullinen hahmo, ei mystinen.

Vierailija
1807/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammas, D on jatkanut eilenkin todella rumaa käytöstä, ei vain joskus  2,5 vuotta sitten. Hän ei yritäkään olla niin kuin muut, vaan haukkuu ja poistelee jatkuvasti.  Mielestäni hän on riitojen ainoa syyllinen, aloittaja, aina ollut. Miksi ihmeessä sinä puolustat tällaista käytöstä?

Sivusta tähän:

Eihän täällä riitele kuin djankkaaja.

Tämänpäiväinen itsensä kanssa keskustelu on ollut jotain erittäin hupaisaa. Puolestani jaa jatkaakin, mutta rumaa haukkumista en katsele, vaan ilmiannan heti.

Hyvää yötä, rauhaisia unia

Mitä!? Sinähän täällä riitelet kaikkein eniten. Luuletko että sokeita ollaan? Helpottaako sinua jotenkin ajatella että täällä on vain yksi "häirikkö"? Ihan selvästi on useampi. 

Vierailija
1808/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammas, D on jatkanut eilenkin todella rumaa käytöstä, ei vain joskus  2,5 vuotta sitten. Hän ei yritäkään olla niin kuin muut, vaan haukkuu ja poistelee jatkuvasti.  Mielestäni hän on riitojen ainoa syyllinen, aloittaja, aina ollut. Miksi ihmeessä sinä puolustat tällaista käytöstä?

Sivusta tähän:

Tämänpäiväinen itsensä kanssa keskustelu on ollut jotain erittäin hupaisaa. Puolestani jaa jatkaakin, mutta rumaa haukkumista en katsele, vaan ilmiannan heti.

Mitä!? Sinähän täällä riitelet kaikkein eniten. Luuletko että sokeita ollaan? Helpottaako sinua jotenkin ajatella että täällä on vain yksi "häirikkö"? Ihan selvästi on useampi. 

Kenelleköhän tämä nyt oli tarkoitettu?

Kenen mielestä djankkaajan viestit on asiallisia? Sinunko? Vai sinäkö niitä täällä tänäänkin aamusta iltaan kirjoittelit?

Kellonajoista näkee - ei täällä tarvitse "päivystää"

Älä tee itsestäsi ymmärtämätöntä, sinulle vastasin tuohon viestiin ja tajuat mitä tarkoitin. Tai jos et oikeasti tajua niin olet oikeasti tyhmä. Koko ajan jotain kuka missä kenelle - kyselyä. Ei mene läpi.  

Vierailija
1809/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta tähän:

Kohta varmasti alkaa taas kellonajoista jankuttamaan. Niinkuin jotenkin siitä näkisi onko kirjoittajia yksi vai viisi. Täysin tyhjä argumentti.

Vierailija
1810/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla ainakin mielikuvitusta.

On sitäkin, mutta työssäni nuorten kiusattujen parissa olen huomannut tämän. Se joka ei pane hanttiin, sitä kiusataan.  Kokeillaan, missä menee raja.  Jos heti kieltäytyy olemasta nössö ja nostaa valtavan vastarinnan ja metelin asiasta, kiusaajat huomaavat, ettei kannata tähän tuhlata ruutia. Aina pitää "lyödä takaisin" sanallisesti tai fyysisesti, niinhän eläinkin tekee.  Vaikka kuinka pieni eläin puolustautuu.  Elämässä ei todellakaan pärjää pelkällä kauniilla luonteella. Sen voi näyttää sitten, kun on ensin näyttänyt pitävänsä puolensa. 

Mieti nyt vielä, mitä tarkoittaa kaunis luonne.

Ehkä hyvä olisi, jos ihminen kasvaisi selviytyjäksi, tasapainoiseksi aikuiseksi, joka pärjää elämän myrskyissä murtumatta eikä vahingoita muitakaan. Terve itsetunto. Luonteita on erilaisia, mahdoton luokitella.

Vierailija
1811/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä

D kiusaa täälläkin, haukkuu ja antaa dignooseja, poistelee ja riehuu. Surullinen hahmo, ei mystinen.

Näin on. Tässä ketjussa nimittelee, letkauttelee, rajoittaa ja poistaa.  Miksei lopeta? 

Vierailija
1812/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko D ajettu ketjusta jo?

Vierailija
1813/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko D ajettu ketjusta jo?

Kumpa

Vierailija
1814/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta tähän:

Kenen mielestä djankkaajan viestit on asiallisia? Sinunko? Vai sinäkö niitä täällä tänäänkin aamusta iltaan kirjoittelit?

Älä tee itsestäsi ymmärtämätöntä, sinulle vastasin tuohon viestiin ja tajuat mitä tarkoitin. Tai jos et oikeasti tajua niin olet oikeasti tyhmä. Koko ajan jotain kuka missä kenelle - kyselyä. Ei mene läpi.  

Ja mikä viesti numero jakkausta. Ei keksi enää muuta vaikka kaikki tajuaa että se on doris. Ei mene läpi ei.

Vierailija
1815/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta tähän:

Se on harhautustekniikkaa. Ei puhuta asiasta, vaan asian vierestä.  Sen käyttäjä  tietää, ettei voi asiapohjalta "voittaa". Hämätään jankkaamisella kellonajoista ja viestinumeroista. Tällä vaan taataan, että ikävä tilanne jatkuu. Pitäisi uskaltaa nostaa kissa kohteliaasti pöydälle.

Vierailija
1816/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te muista, että D ajetaan pois ihan jokaisesta ketjusta. Aina. Turha on perustaa uusia ketjuja. D on se syy poistoihin, hän on aloittanut poistamisen ja kiusaamisen. Hänen vuokseen ketjut lukittiin ja nyt hän on syynä uuden ketjun poistoonkin. D ulos, niin  samme kirjoittaa rauhassa. 

Muistetaan ja toivotaan että doris jättäisi vihdoin tämän ketjun rauhaan.

Vierailija
1817/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta tähän:

Se on harhautustekniikkaa. Ei puhuta asiasta, vaan asian vierestä.  Sen käyttäjä  tietää, ettei voi asiapohjalta "voittaa". Hämätään jankkaamisella kellonajoista ja viestinumeroista. Tällä vaan taataan, että ikävä tilanne jatkuu. Pitäisi uskaltaa nostaa kissa kohteliaasti pöydälle.

Nimenomaan. Yrittää hämätä kun ei ole enää muuta jankutettavaa. Kyllä ihmettelen jos joku ei tätä tajua.

Vierailija
1818/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin Tinderin kautta ikäiseeni naiseen. Hän vaikutti viesteissään ja puhelimessa mielenkiintoiselta, kuvissaan rennon tyylikkäältä, ja sattumalta vielä omisti aiemmin ihailemani talon lempi rannaltani. Olin innoissani. Ensimmäisen kerran kasvotusten tapasimmekin vahingossa, törmäsimme kun olin menossa uimaan. Halasimme siinä vähän hämmentyneinä. Hän haisi niin järkyttävän pistävältä hieltä, että meinasin yökätä. Koetin tapailla häntä jonkin kerran, mutta raa'an sipulin hajuiset kainalonsa löivät aina kasvoille. Kun tuli ilmi kaikki hänen ideologia-luomut, loputon paasaaminen niistä ja miltein ahdisteluksi äitynyneet yhteydenotot, jouduin blokkaamaan hänet taka-vasemmalle. Jätin kuitenkin tyylikkäästi laittamasta viimeistä viestiä: Käytä nainen oikeaa deodoranttia! Raakaa sipulia en kestä leikata vieläkään.

Vierailija
1819/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin heti pitkään ikäisekseen erittäin hyvin säilyneeseen mieheen (jotain 63-64 vuotiaita taidettiin olla), hän oli ihan hauska, siisti, hyvältä tuoksuva, selkeästi panosti myös vaatteisiin. Ei toki mikään keikari ja värikkäillä vaatteilla koreilija vaan miehisesti, urheilullisesti ja rennosti pukeutuva. Meillä oli samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja taas vastaavasti samoja aiheita mistä kumpikaan ei välitä. Ajattelin jo hetken että Wau, oisko tää tässä?  Tiesin että on hiljattain eronnut ja elää erittäin haastavaa aikaa myös taloudellisesti ja henkisesti. Optimistina ajattelin että kyllä tämä tästä ajan kanssa, aikuisiahan tässä ollaan enkä ole mitään perhettä enää perustamassakaan, haluaisin vain kumppanin jonka seurassa viihdyn, joka miellyttää silmää ja jonka kanssa tunnettiin molemmin puolin kemiaa. Olin ollut pitkään sinkkuna ilman mitään sutinaa ja oli todella kiva löytää elämään joku jota kaipaa ja jonka tiedän kaipaavan minua.

No, valitettavan nopeasti kävi ilmi, hän ei puhunut juuri mitään itsestään, salasi tärkeitä asioita koska häpesi, oli työtön, toki etsi työtä ja myöhemmin saikin, oli kärsinyt vakavista mt ongelmista, oli nuoruuden traumoja jotka vaikutti yhä (taas), erilaisia ihmeellisiä pelkotiloja (joita voisin kuvitella lapsella olevan), fobioita ja mikä pahinta itsekeskeinen, kyvytön ja surkea sängyssä sekä aivan lapsen (teinin) tasolle jäänyt "kolli" muutenkin jutuissaan ja käytösmalleiltaan. Huumorintaju oli hyvä mutta aiheet typeriä, tykkäsi yhä jostain tyylii pieruhuumorista ja Uuni Turhapuro tyyppisistä aivan tyhjänpäiväisistä leffoista. Toisteli jotain vanhoja 90 luvulla tv:stä tuttuja sanontoja tyyliin unnuka nunnuka lae lae lae, nauroi päälle ja oikein katsoi minua että enkö lähde mukaan tähän vitsinheittoon. Väänteli sanojani ja viestejäni joka oli hänestä hirmu hauskaa. Ääliö, mä vaan niin ajattelin että "eioootodellistaaa" .... voiko tämä olla edes totta, miten helvetillä juuri minun kohdalle sattuu tällainen ihminen joka on ihan henkisesti pentu.  Miks helvetillä en vaan voi joskus törmätä normaali tervejärkiseen ihmiseen jolla des perusasiat olisi kunnossa ja nuppi pelaisi. En ole koskaan ollut etsimässä täydellisyyttä, mutta pitikö tämäkin pettymys taas kokea. Ei oo ees totta.

Se lamaannuksen-, pettymyksen-, raivon-, vitutuksen sekainen tunne kun tajusin ja myönsin itselleni, että tästäKÄÄN ei tule yhtään mitään, en ikinä voi olla tuollaisen pennun kanssa, ei näillä ikävuosilla enää. Ei miehen kanssa joka on vielä avoimen sovinistinen ja naisia oikeasti vähättelevä joka pyrskähteli häneltä suusta ensin vitsin varjolla ja sitten väsyneenä ihan suoranaisena halveksuntana sellaisin sanakääntein että en ole ikinä enne moista kuullut (ei minua kohtaan mutta yleisesti). 

Ero oli kuitenkin jollain tapaa pettymys, en tiedä jäinkö yhtään sitä ihmistä kaipaamaan, muta kun ehkä niitä joitain hauskoja hetkiä kun tehtiin jotain asioita yhdessä ja joku odottaa minua jossain. Taisin vaan jäädä suremana sitä että taas olen yksin ja että hänestäkään ei kuoriutunut millään tasolla sitä mitä mieheltä soisi edes salaa toivovan. Tämän jälkeen on ollut tunne että en vaan jaksa enää edes yrittää, minulle ei näköjään suoda normaalia parisuhdetta.

Vierailija
1820/1829 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaika; kahvia ja pullaa tai voileipiä ja iltateetä, ite tykkään camomilla teestä. Viime aikojen aiheesta en osaa oikein kommentoida muuta, kun että olen ihan pihalla kuin lumiukko joka näkyy sekin sulavan...HH