Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (11934)
Onkos täällä rauha maassa ja jokainen voi keskustella mieleisestä aiheesta ?
Jotkut ihmiset tuntuu sekoittavan pyhäinpäivän ja halloweenin tietämättä niiden eroa. Varsinkin nämä joille pyhäinpäivä on oikea juhla suhtautuvat joskus aika tunteella halloweenia viettäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Siivooja-Santra luutiineen on säälittävä.
Älä nyt, ei Hartolassa ole muuta tekemistä dorikselle kuin ryyppääminen ja ketjuissa riitely. Onhan taas ryyppypäivä, riitelee muissakin ketjuissa. DokuDoris.
Voi ettäs olet säälittävä pakkomielteessäsi, eikö kannattaisi päästää irti? Etkö osaa tännekään kirjoittaa sopuisasti, meinaatko vielä montakin vuotta elätellä kostoasi? Et varmaan huomaa, miten touhuasi ihmetellään, etkö itse älyä, miten naurettavaa tuo trollauksesi on?
No, kukin tyylillään, luulisi olevan muutakin sisältöä elämään kuin jotkut palstan ketjut. Mieti!
Samoin luulisi, ettei kukaan jaksaisi jankata peukutuksista vuodesta toiseen. Niin sitä vaan erehtyy.
Hmm.. (hymistellen)...mistäköhän aloittaisin? En nyt enää muista, oliko tämä ketju vai jokin niistä aiemmista kuulumisketjuista, jotka joku onnistui lukitsemaan, mutta olen aiemmin sanonut, että jos jollakulla on jokin pakkomielle ottaa joku tikunnokkaan, niin ottakoon mut. Koska mä kyllä kestän kaikenlaista shittiä. On nääs koulutus kestää sellaista. Olen myös kertonut, että mua ei haittaa, jos tässä ketjussa kirjoitetaan seksistä, erektio-ongelmista yms. Kas kun mulla on koulutus niidenkin asioiden ymmärtämiseen. Joillekin joku sellainen asia voi olla isokin juttu ja jollekin toiselle ei merkitse mitään. Kuinkahan monta kertaa olen näihin ketjuihin kirjoittanut, että jos aihe ei kiinnosta, niin hyppää yli? Niin minäkin teen.
Joku taisi valittaa, että mä vastaan liikaa muiden viesteihin. Jos me ei oltaisi keskustelupalstalla vaan vaikka koko porukka jossain baarissa, niin se, jota ei kiinnosta jonkun kommentit, siirtyy vaan sitten toiseen pöytään. Eikö? Tosimaailmassa mitään keskustelua ei synny, jos on vain kaksi vaihtoehtoa eli hymy ( = ylänuoli) tai tonnin seteli ilme ( = alanuoli). Verbaalinen kommunikointi - vaikkakin vain yhdellä sanalla - yleensä auttaa jatkamaan keskustelua tai ainakin saa toisen tuntemaan itsensä jollain tavalla kuulluksi.
Mutta joo... isän siunaustilaisuus meni aika hyvin. Oli isän näköinen tilaisuus. Ja mä sain olla koko spektaakkelissa sivussa. Oltiin hommattu sinne siskoni kanssa selliisti soittamaan Bachin Airin. Se oli isän toivekin. Koko tilaisuus alkoi uruilla soitetulla Albionin Adagiolla. Tyttäreni piti muistotilaisuudessa niin koskettavan puheen ukilleen, että siinä herkistyi jo pappikin.
Lupaan ja vannon, että huomenna en enää tässä ketjussa puhu kuolemasta. Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön.
Mukavaa viikonloppua nasut ja epänasut!
Joku alkoi paukuttelee jotain paukkuja pihalla, ajoittain paukuttelee, koskaan en ole nähnyt häntä. Katson 90 päivää morsiamena.
Adagio on kyllä just sellainen mistä tulee ekana mieleen hautajaiset, Air myös aika klassinen. Omalla kohdalla Järnefeltin Berceuse on sellainen mistä tulee aina mieleen hautajaiset.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Hmm.. (hymistellen)...mistäköhän aloittaisin? En nyt enää muista, oliko tämä ketju vai jokin niistä aiemmista kuulumisketjuista, jotka joku onnistui lukitsemaan, mutta olen aiemmin sanonut, että jos jollakulla on jokin pakkomielle ottaa joku tikunnokkaan, niin ottakoon mut. Koska mä kyllä kestän kaikenlaista shittiä. On nääs koulutus kestää sellaista. Olen myös kertonut, että mua ei haittaa, jos tässä ketjussa kirjoitetaan seksistä, erektio-ongelmista yms. Kas kun mulla on koulutus niidenkin asioiden ymmärtämiseen. Joillekin joku sellainen asia voi olla isokin juttu ja jollekin toiselle ei merkitse mitään. Kuinkahan monta kertaa olen näihin ketjuihin kirjoittanut, että jos aihe ei kiinnosta, niin hyppää yli? Niin minäkin teen.
Joku taisi valittaa, että mä vastaan liikaa muiden viesteihin. Jos me ei oltaisi keskustelupalstalla vaan vaikka koko porukka jossain baarissa, niin se, jota ei kiinnosta jonkun kommentit, siirtyy vaan sitten toiseen pöytään. Eikö? Tosimaailmassa mitään keskustelua ei synny, jos on vain kaksi vaihtoehtoa eli hymy ( = ylänuoli) tai tonnin seteli ilme ( = alanuoli). Verbaalinen kommunikointi - vaikkakin vain yhdellä sanalla - yleensä auttaa jatkamaan keskustelua tai ainakin saa toisen tuntemaan itsensä jollain tavalla kuulluksi.
Mutta joo... isän siunaustilaisuus meni aika hyvin. Oli isän näköinen tilaisuus. Ja mä sain olla koko spektaakkelissa sivussa. Oltiin hommattu sinne siskoni kanssa selliisti soittamaan Bachin Airin. Se oli isän toivekin. Koko tilaisuus alkoi uruilla soitetulla Albionin Adagiolla. Tyttäreni piti muistotilaisuudessa niin koskettavan puheen ukilleen, että siinä herkistyi jo pappikin.
Lupaan ja vannon, että huomenna en enää tässä ketjussa puhu kuolemasta. Jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön.
Mukavaa viikonloppua nasut ja epänasut!Oliko teitä paljon koolla, oliko paljon adresseita, luettiinko ääneen?
Koska tänään on vielä tänään eikä huominen (jolloin mörökölli veisi mut), niin vastaan vielä. Meitä oli kaksinkertainen määrä siihen verrattuna, mitä alunperin ajateltiin. Adressit luettiin ääneen. Oli paljon muutakin ohjelmaa. Siis sellaista, mitä isäni lapsenlapset olivat järjestäneet.
Huomenna uusi päivä ja uusi elämä. Läikaupasta ei nyt löydy sellaista kissanruokaa, mitä toi mun Hänen Majesteettinsa Kyylä Ensimmäinen tällä hetkellä kelpuuttaisi ravinnokseen, niin pakko huomenna hypätä bussiin ja lähteä käymään jossain kauppakeskuksessa. Varmaan tarvitaan ne kampasimpukat tai jotain :D
Kolmansilla treffeillä olin alkuillasta miehen luona, hän kysyi haittaisiko jos hänen ystävänsä (nainen) tulisi poikkeamaan. Minulle sopi, en ottanut tapailua kovinkaan tosissani koska mies ei oikeastaan ollut tyyppiäni enkä muutenkaan ole mustasukkainen tai reviiritarkka luonteeltani.
Naisen oltua hetken asunnolla kävin parvekkeella yksin tupakalla, takaisin tullessani mies ja nainen olivat hävinneet. Tajusin että vessan ovi oli lukossa ja kummatkin siellä. Odotin todella epäuskoisena hetken ("kaipa tälle on jokin selitys") mutta sitten nöyryytettynä ja kiukkuisena keräsin tavarani ja lähdin.
Mies soitteli ja soitteli perään heti lähdettyäni, en vastannut. Lopulta päätin että haluan kuulla millainen sepustus tilanteesta on saatavilla ja vastasin. Mies toisteli että asia ei ole sitä miltä se näytti ja voisinko tulla takaisin, hän ei halunnut puhua aiheesta puhelimessa. En suostunut ja lopulta mies epätoivoisen kuuloisena selitti että hän joutuu nyt vaikeuksiin koska hänen puhelintaan todennäköisesti kuunnellaan, mutta hyvä on; ei ollut kyse seksistä, vaan hän vain myi naiselle huumeita (en enää muista mitä) ja oli auttanut oikean annostuksen ottamisessa.
No mutta, sittenhän kaikki onkin ok! XD Not.
Käskin miehen pysyä minusta kaukana, ja muistaakseni en kuullutkaan hänestä enää tuon jälkeen.
Hyvää huomenta, aamuvirkut. Lähden töihin ja arvon tässä vaatetusta. Aurinko paistaa, mutta asteita kymmenen.
Mukavaa lauantaita!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta, aamuvirkut. Lähden töihin ja arvon tässä vaatetusta. Aurinko paistaa, mutta asteita kymmenen.
Mukavaa lauantaita!
Kiitos, mukavaa työpäivää itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kertoa että miksi jotkut ihmiset vastustavat halloweenia perustellen sitä sillä, että Suomessa juhlittava halloween olisi kuolleiden tai niiden joilta on kuollut läheisiä rienaamista? Kun ei kai se sitä ole. Mutta mistä ihmeestä tämä käsitys?
Tuntuuhan se pilkanteolta kun pyhäinpäivänä muilla on surua ja haluaisivat rauhassa kunnioittaa kuolleita läheisiä. Sitten päivästä onkin tehty joku halloween mihin kuuluu huvi mielessä pukeutuminen hirviöiksi ja kuolema sekä näillä pelleily. Luulen että kuolema ei ole koskettanut näitä jotka haluaa halloweenista tuommoisen päivän. Minun perinteenä on viedä kynttilä läheisten haudoille ja hiljentyä päivän kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kertoa että miksi jotkut ihmiset vastustavat halloweenia perustellen sitä sillä, että Suomessa juhlittava halloween olisi kuolleiden tai niiden joilta on kuollut läheisiä rienaamista? Kun ei kai se sitä ole. Mutta mistä ihmeestä tämä käsitys?
Tuntuuhan se pilkanteolta kun pyhäinpäivänä muilla on surua ja haluaisivat rauhassa kunnioittaa kuolleita läheisiä. Sitten päivästä onkin tehty joku halloween mihin kuuluu huvi mielessä pukeutuminen hirviöiksi ja kuolema sekä näillä pelleily. Luulen että kuolema ei ole koskettanut näitä jotka haluaa halloweenista tuommoisen päivän. Minun perinteenä on viedä kynttilä läheisten haudoille ja hiljentyä päivän kunniaksi.
On se niin väärin, että ihmiset on erilaisia. Kaikkien pitää olla samanlaisia kuin minä. Muuta en hyväksy. Onneksi minä tiedän, miten pitää elää. Tyhjänpäiväiset pyhäinpäivän rienaajat joutaisi uudelleenkoulutusleirille. Kiinassa niitä on ja kuolemanrangaistus tulee, jollei tottele. Kaikenlainen juhlinta ja hauskuus on pahasta. Juhlinnaksi riittää kun kävelee hautausmaalla ja mielessään tuomitsee muita ihmisiä. Minä näitä rienaajia empaattisena neuvon.
Eikö Amerikassa ole sama päivä, kun lapset kiertää keppostellessa ja aikuiset syö kalkkunaa käsikädessä kiitellen menneestä vuodesta?