Mitä teillä on ruokana tänään?
Minä laitan jotain kalaa. Perunoita ja salaattia
Kommentit (23)
Juustoinen possukastike. Possunsuikaleita, kermaa, puolikas koskenlaskija, maustetaan tuhdilla määrällä pippurisekoitusta.
Kokkikartanon kirjolohikiusausta, ruisleipää, piimää, jäätelöä ja Pandan konvehteja. M67
Jotain possusta. Ei jaksa vielä miettiä, josko täältä saisi ideoita.
Jauhelihakastiketta, perunoita, salaattia.
Järvikalapihvejä, muusia, kermaviilikastike+salaatti. Maailman paras pannukakku.
Kohta on aamiaiden aika. Kaikille mies tekee leivät, itse pyöräytän smoothien, johon tulee mustikoita, kaurahiutaleita, pähkinöitä, avokado, kaksi banaania sekä vaniljajugurttia.
Lounaalla on tarkoitus syödä siskonmakkarakeittoa ja jälkkäriksi pannaria pakkasesta.
Päivällisellä alkupalana on pienet graavilohileivät, pääruokana on paistettua kuhaa, eilen pyydystettyä, perunoita ja salaattia, jälkkäriä ei ole vielä päätetty. Jos ei muuta jeksitä, niin pakasteessa on vaniljajäätelöä ja marjoja.
Intialaisittain maustettuja broilerpyöryköitä kermakastikkeseen teen. Ostin eilen 800 gr broilerin jauhelihaa. Keitetyt perunat. Yksin asun mutta teen aina ison määrän kerralla.
Kolme kertaa pitää tehdä ruokaa. Aamupala, lounaalla keittoa, illallisella kalaa, siinä perusruuat, lisäksi ainakin illallisella alkuruoka ja joku makea päätös.
Lisää ideoita päivällisruokaan, lounas on perinteisesti keitto.
Kantarellirisottoa ja paistettuja ahvenfileitä.
lounasaikaan lasagnettea ja illalla tortilloja
Lihapullakastike (tomaattipohja, paljon kasviksia sekaan), spagettia. Jälkkäriksi omenahyvettä.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon kirjolohikiusausta, ruisleipää, piimää, jäätelöä ja Pandan konvehteja. M67
Petturi,ei enää Pandaa jos vanhaa varastoa saat anteeksi.
Makaronilaatikon tähdettä. Tosin itse en ole lounasaikaan kotona joten syön eväsleivän samalla, kun kampaaja laittaa hiuksiani.
Tonnikalasalaatti, munanlohkot, paahtoleipää.
Riippuu siitä käynkö kaupassa vai käytänkö kaapissa olevan hernekeittopurkin. Siinä on kyllä päiväystä 05/2030 saakka niin sen suhteen ei tarvitse kiirehtiä.
Makkara soppaa!