Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (11223)
Jos teillä on kellarissa joku varastotila, älkää vaan menkö tonkimaan sitä muka siivoamisen varjolla. Mulla meni tunteja, kun tutkin, mitä kaikkea olin sinne jemmannut. Ihan älytön määrä roinaa. Sitten löytyi kaikenlaista käyttökelpoista, mitä en muistanutkaan olevan, ja kannoin ne asuntoon. Nyt ne on täällä riesana eikä niille löydy sen paremmin paikkaa kuin käyttöäkään. Ei auta kuin kantaa ne takaisin. Onneksi löytyi myös vanhoja aikkareita. Ne on hauskoja lukea. Kaikki julkkisjuorut on niissä aikansa eläneitä. Ei tämä romun keruu voi mun syytä olla. Minkä minä voin, kun kiinalaiset sysää tänne tavaraa.
Onnellista yötä poutapilvet
Tekevälle sattuu ja tapahtuu!
Auton takapoksissa tuo roskapussi kulki mukana, ei kädessä ;) No nyt se on jo roskiksessa, ei parvekkeella haisemassa! Lukko toimi vara-avaimella ja nyt myös yleensä käytössäni olevalla avaimella. Kummallista! Mutta noi älylukot tuppaa joskus temppuilemaan, toimivat oman päänsä mukaan kun niille on äly luovutettu :(